- Hirdetés -

Felszabadító szabadságélmény mobillal fizetni

|

Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Dolezsai Gergely, az OTP Bank marketingkommunikációs főosztályvezetője. A szakember beszélt arról is, hogy melyik a kedvenc fesztiválja és hogyan terjed itthon is a mobilos fizetés.

 

– Divat lett a fesztiválokon a készpénz száműzése, eljöhet az idő, amikor nem csak a bulizók életéből tűnik el, hanem teljesen?

 

– Egyre több helyen tudunk ma már készpénz nélkül fizetni, de a folyamat még messze nem ért a végére. Folyamatosan és gyorsuló ütemben nő az elfogadóhelyek száma. Bízom abban, hogy Svédországhoz hasonlóan hamarosan azt érezzük, bárhol tudunk korszerű módon fizetni.

 

– Mikor vehetik át a mobiltelefonok a plasztik kártyák szerepét?

 

– Már most fokozatosan kezdik átvenni. A Simple alkalmazás segítségével valóban felszabadító szabadságélmény a tárcánk nélkül, a mobilunk segítségével fizetni. És nem csak a kincstári optimizmus beszél belőlem, néhány hete indítottuk a szolgáltatást, de már naponta, átlagosan 2000 fizetési tranzakciót végeznek ügyfeleink. Ez még persze jóval elmarad a kártyás tranzakciók volumenétől, de már jól jelzi előre az irányokat

 

– Sokat költenek a fesztiválozók, vannak erről adataik?

 

– Fesztiválja válogatja, minden rendezvénynek megvan az elérni kívánt célcsoportja. A fesztiválokon szinte minden tizedmásodpercben lezajlik egy tranzakció, koncentráltan jelentkeznek a költések.

 

– Miért fontos az OTP-nek, hogy megjelenjen a hazai fesztiválokon?

 

– Jó kontextust teremt egy fesztivál a márkaértékek megjelenítésére. Emellett a fesztiválokon lehetőség van a termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó innovációk, digitális fejlesztések bemutatására is. Az előbb említett banki szolgáltatások révén üzletileg is eredményes lehet az együttműködés. De azt se felejtsük el, hogy az OK Központ segítségével a fesztiválokon is teszünk a fiatal generációk pénzügyi tudatosságáért.

 

– Milyen fesztiválokon vesznek részt idén, milyen aktivitásokkal készülnek?

 

– Időben haladva a Gourmet Fesztivállal kezdtünk, ezt követte a VOLT, a Campus, a Veszprémi Utcazene és augusztus első felében a Sziget, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Hatékony eszköznek bizonyult a színpad támogatás, a legjobb programok környezetében jelenünk így meg. Veszprémben például szavazást is szervezünk, hogy minél többen legyenek aktív részesei a fesztivál legjobb produkciójának kiválasztásnak.

 

– Milyen hatása van a fesztiválos jelenlétnek a cég megítélésére?

 

– Egy barátságos, emberközeli, szolgáltatásait folyamatosan fejlesztő, modern bank képe rajzolható ki, ami összhangban van stratégiai céljainkkal is.

 

– Melyik a kedvenc fesztiválja?

 

– A VOLT-ot minden évben nagyon várom, ide gyerekek nélkül megyünk, a Veszprémi Utcazene pedig egy kifejezetten családias rendezvény, amit a lányunk és a fiunk is nagyon szeret.

 

– Milyen fesztiválra megy még ki idén?

 

– A Szigetre biztosan.

 

– Lesz idén olyan koncert, amit semmiképpen nem hagyna ki?

 

– Sting örök kedvencem, ha Budapestre jön, sosem hagyom ki.

 

– Hol szeret leginkább bulizni?

 

– Egy kerti grillpartira mindig kapható vagyok.

 

– Kedvenc itala?

 

– Csopaki rizling.

 

– Strandot, vagy inkább tengerpartot választ?

 

– Balatont, és ha tehetem, a tengerpartot.

 

– Kedvenc nyári olvasmány?

 

– A megjelenése óta minden nyáron elolvasom Jásdi István Szerenád a szőlőben című könyvét, fantasztikus hangulatba hoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...