- Hirdetés -

Fenntartható csomagolással zöldít a P&G

|

A Procter & Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása áprilistól Magyarországon is elérhető a boltokban, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható döntéseket hozzanak és javítsák életmódbeli szokásaikat. Az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló rendszer a Pantene, a Head & Shoulders, a Herbal Essences és az Aussie márkákon került bevezetésre Európában is, amelynek eredményeképpen háztartások milliói 60 százalékkal csökkenthetik műanyagfogyasztásukat.

A P&G Beauty ezzel a lépéssel jelentősen felgyorsította tervezett céljának elérését, azaz, hogy 2030-ra felére csökkenti a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag felhasználását. Jelenlegi terveik szerint ezt a célt már idén, 2021 végére elérik, amely így a csomagolás újrafelhasználásának lehetőségével együtt több mint 300 000 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását.

“Tudjuk, hogy ez csak a kezdet, mégis úgy gondoljuk, hogy a „Töltsd újra, ami jó!” elnevezésű újratöltő rendszerünk valódi változást hozhat bolygónk számára. Az újratölthető termékek lehetőségével támogatni és ösztönözni szeretnénk a fogyasztókat, hogy ökológiailag tudatosabb háztartásokká válljanak. Tisztában vagyunk vele, hogy termékeink számos felhasználója próbál egyre kevesebb hulladékot termelni, ezért örülünk, hogy már Magyarországon is segíthetünk nekik ebben” – mondta Justyna Ignasiak – Kretowicz, a P&G Beauty Közép-európai kommunikációs igazgatója.

A Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek ezentúl újrafelhasználható alumínium palackokban és utántöltő tasakokban is kaphatók. A palack 100 százalékban tartós alumíniumból készült, amely több mint 5 évig újratölthető és teljes mértékben újrafeldolgozható. Az egyanyagból álló PE laminátumból készült utántöltő tasakok 60 százalékkal kevesebb műanyagot tartalmaznak, valamint ez az anyag is teljesen újrahasznosítható. Ez változás az első lépés a felelősségteljes szépségápolás irányába, amely segít a fogyasztóknak minden nap fenntarthatóbb döntéseket hozni.

A gyönyörű palackok stílusos kiegészítői a fürdőszobának is. A 4 különböző csomagolás design tükrözi az egyes márkák sajátosságait és stílusát.

A Head & Shoulders fő feladata a fejbőr ápolása és korpásodás elleni védelem biztosítása. A márka azonban a fenntarthatóság mellett is elkötelezett. Néhány évvel ezelőtt egy speciális, részben az európai tengerpartokról gyűjtött műanyaghulladékból készített palackot vezettek be.

A Pantene a világ egyik vezető hajápolási márkája, amelynek egy korábbi kutatása rávilágított arra, hogy a haj kulcsfontosságú szerepet tölt be az az önbecsülésünkben és abban, hogy hogyan érezzük magunkat. A márka ezért számos önbecsülést ösztönző programot és társadalmi projektet támogat, valamint aktívan részt vesz a helyi közösségek megsegítésében is.

A Herbal Essences bizonyítja, hogy a természetes összetevők valódi erővel bírnak, és észszerűen felhasználhatók a hajápolásban. A márka a brit Királyi Botanikus Kerttel (Royal Botanic Gardens, KEW) együttműködve a botanikai tudomány legértékesebb felfedezéseit adja hozzá termékeihez. Több mint 90 százalékban természetes összetevőket tartalmazó samponokat és balzsamokat kínál, amelyek valódi, kézzelfogható hatást gyakorolnak a hajra. A márka felelőssége a természetes összetevők fenntartható beszerzésében is rejlik. A Herbal Essences termékei PETA Cruelty Free elismeréssel rendelkeznek, mivel termékeit nem tesztelik állatokon.

Az Aussie a könnyed szép hajról szól, az ausztrál „lassú idő” szellemében. A rendkívül hatékony és illatos maszkok, balzsamok és samponok összeállítása mellett a márka elkötelezett a fenntarthatóság terén. Ezt bizonyítja a természetes alapanyagok felelős beszerzése az ausztrál gazdálkodóktól, a PETA Cruelaty Free tanúsítvány vagy a márka részvétele az ausztráliai bozóttüzek hatásainak megszüntetésében.

Az innovatív utántöltő rendszer bevezetése 200 millió európai háztartás számára teszi lehetővé a műanyagfelhasználás csökkentését, és ennek eredményeként 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon kerül előállításra Európában, ami évente 10 000 tonna szűz műanyag megtakarítását eredményez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...