- Hirdetés -

Fontos, hogy ott legyünk a prémium fesztiválokon

|

- Hirdetés -

Az eddigi legsikeresebb Red Bull Air Race volt az idei – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Takács Ákos, a Red Bull marketing vezetője. A nekünk adott interjúban a szakember beszélt arról is, hogy miért fontos, hogy ott legyenek a prémium fesztiválokon, és mennyire fontos a Red Bullnak a nyári időszak.

 

– A Red Bull Air Race minden évben óriási buli. Elégedett vagy a mostani eseménnyel?

 

– Igen, az Air Race egy hatalmas volumenű esemény, amit minden évben nagy kihívás megszervezni és folyamatosan találok benne olyan új kihívásokat, amikből tanulni is tudok. A számunkra mérhető és valóban releváns mutatók alapján az eddigi legsikeresebb Red Bull Air Race-en vagyunk túl, így alapvetően elégedett vagyok, bár vannak bizonyos részletek, amiken még szeretnék a jövőben finomhangolni.

 

– Neymar JR’s 5 nevű fociversenyt is rendeztetek idén Magyarországon. Jól sikerült? Mikor megy a nyertes Brazíliába?

 

– A Neymar JR’s Five számomra az idei év egyik legkedvesebb rendezvénye volt, nagyon örülök, hogy megjelentünk itthon is a fociban és jó volt látni a hatalmas érdeklődést és a jelentkezők lelkesedését. A nyertesek épp a brazil tengerparton dekázgatnak Neymarral és a többi ország győzteseivel, a héten jönnek majd haza.

 

– Gondolom az Air Race miatt a VOLT fesztivál kimaradt az életedből. Melyik fesztiválra gyúr legjobban idehaza a Red Bull?

 

– Fontos a cég számára, hogy jelen legyünk a legnagyobb hazai fesztiválokon, mind a VOLT-on, a Balaton Soundon és a SZIGET-en. Volumen tekintetében egyértelműen utóbbi a legerősebb.

 

– És Te?

 

– Ahogy mondtad, az Air Race miatt a VOLT kimaradt sajnos, pedig nálam egyértelműen ez a fesztivál a kedvenc. Imádom a hangulatát, a közönségét, a helyszínt, az egészet…

 

– Milyen aktivitásokkal készültök leginkább az idén?

 

– A fesztiválokon való jelenlétünk leginkább sales alapú, nincs külön színpadunk, bár idén a Balaton Soundon már megjelentünk egy fesztivál konténerrel, valamint vannak a fesztiválokra épülő digitális aktivitásaink is.

 

– Mi a legnagyobb előnye, ha megjelentek ezeken az eseményeken?

 

– Azt gondolom, hogy ezeken a fesztiválokon a mi márkánknak/termékünknek ott kell lennie. Fontos, hogy a fogyasztóink velünk találkozzanak ezeken az eseményeken, fontos, hogy tartani tudjuk a “top of mind” elérésünket és hogy prémium márkaként ott legyünk a prémium fesztiválokon.

 

– Hogyan alakult eddig idén a magyarországi értékesítés?

 

– Az idei évünkre nem lehet panasz, tartjuk a tervünket.

 

– Mennyire fontos a nyári időszak, a forgalom hány százaléka jön ilyenkor?

 

– Az energiaitalok számára a nyár a legerősebb időszak, így nálunk is kiemelten fontos hónapok ezek, az éves volumenünk kb. 30 százalékát ilyenkor értékesítjük.

 

– Melyik zenekar koncertjét nem mulasztanád el semmiképpen az idén?

 

– Nehéz egyet kiemelnem, a külföldiek közül nagyon várom a Chainsmokers-t a SZIGET-en, de persze a hazaiak közül is van több is, akiket minden nyáron megnézek legalább egyszer, pl. Halott Pénzék, a Punnany vagy a Wellhello.

 

– Hol szeretsz leginkább bulizni a nyáron, fesztiválokon vagy más helyszínek is szóba jönnek?

 

– Fesztiválozni imádok, de nyáron legszívesebben a Balatonon vagyok, amikor tehetem lelépek kicsit kikapcsolni az agyamat, így van, hogy a buli is a balcsin ér utol…

 

– Mi a kedvenc italod amikor nem Red Bullal nyomod?

 

– Imádok borozni, de idén teljesen rákattantam a Soproni IPA-ra, az a sör egy csoda. 🙂

 

– Strandot, vagy inkább a tengerpartot választod?

 

– Tengerpart, ha lehet egy szörfdeszkával…

 

– Van egyébként nyáron időd nyaralni menni, vagy ez későbbre marad?

 

– A nyár nekünk nagyon sűrű, rengeteg nagy rendezvény, üzleti tervezés, így az elmúlt években nem igen volt időm rá, de mivel idén a megszokottnál korábban lement az Air Race, most végre van egy hetem a Balatonon, de jövő héttől már ezerrel készülök a Forma 1-re.

 

– Kedvenc nyári olvasmányod?

 

– Az egyik előadónk a Pilvakerből, Krausz Attila “Bom” megírta élete első regényét, az a címe, hogy Tipli, tegnap kezdtem de teljesen rá vagyok fagyva azóta, úgyhogy most ez lett…:)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary

Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben....

Egy új kezdet korszaka – interjú az RTL menedzsmentjével

A minden korábbinál nagyobb technológiai és szervezeti transzformációról, az üzleti és streamingpiaci eredményekről és tervekről is beszéltek az RTL nyolcfős menedzsmentjének tagjai a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Sorozatunk első részéből kiderül, hogy milyen változásokat...

Limitált kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA kilenc latin-amerikai alkotóval együttműködésben mutatja be az ünneplés hagyományait Latin-Amerikában. A kollaboráció eredményeként létrejött ÖMSESIDIG limitált kollekció harminc terméke segít megalapozni az ünnepi összejövetelek hangulatát. A kollekcióhoz tartozó üvegáruk, asztalterítékek, dekorációk és...

Csúcskategóriás mobilokkal és okoskarkötőkkel erősít a Huawei

Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate...

Hatékonyabbak lehetnek a Facebook-hirdetések

Harminc-negyven százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a...

Helyi rádiókról döntött a Médiatanács

Egy berettyóújfalui rádió hatósági ellenőrzése során feltárt jogsértésekről döntött a Médiatanács legutóbbi ülésén. A testület ezen kívül elfogadta a Győr 100,1 MHz helyi vételkörzetű frekvencia pályázati felhívásának újabb kiírását is.A Berettyóújfalu 97,9 MHz-es frekvencián...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....