- Hirdetés -

Hazai divattervezőkkel fogott össze a Samsung

|

A Samsung ismét a hazai kreatív közösség jeles képviselőivel működik együtt, hogy megmutassa legújabb csúcsmobiljaiban rejlő lehetőségeket. A Daubner Annával készített különleges ruhakollekció sikere után a vállalat ezúttal három hazai tervezőt állított izgalmas kihívás elé. A Kata Szegedi, az Anna Amélie és a VYF márkák művészei az összehajtható Galaxy Z Fold3 5G és Galaxy Z Flip3 5G készülékek bevonásával, digitális formában alkotnak új darabokat. A ruhák, a táskák és a sálak sokoldalúsága a mobilok multitasking képességeit idézi, többféleképpen, több öltözékhez is remekül illenek majd, ezzel pedig a tudatosságra és a fenntartható öltözködésre inspirálják a márkák rajongóit. A későbbiekben pedig a felhasználók egészen egyedi módon lehetnek részesei a tervezési folyamatoknak.

Elkezdődött a tervezés a Galaxy Z Fold3 5G telefonok és az S Pen segítségével, az alkotók inspirációt merítenek a Galaxy Z szériás készülékek színvilágából és az összehajtható kialakításból fakadó sokoldalúságból. Az alkotási folyamatot a művészek és a Samsung Magyarország Instagram oldalán követhetik a rajongók, akik ezúttal a tervezés részesévé is válhatnak. Az interaktív együttműködés során élő videókban, szavazásokon keresztül, vagy akár kedvenc helyszíneik megosztásával, a megfelelő hashtagek használatával is alakíthatják a végleges mintákat. A cél, hogy az együttműködés során mind a tervezők, mind pedig követőik szabadjára engedhessék a kreativitásukat és a Galaxy okostelefonok segítségével megmutassák, hogyan látják a világot.

A Galaxy Z Fold3 5G hatalmas főképernyőjén az S Pen segítségével azonnal digitális formában indulhat a tervezés, a Többablakos módnak köszönhetően pedig közben újabb ötletek kereshetők a böngészővel, vagy élőben láthatók a rajongók visszajelzési Instagramon. A Galaxy Z Flip3 5G különleges kialakításával és látványos színeivel inspirálhatja az alkotókat, Hajlított módban pedig minden körülmények között nagyszerű fotókat készíthetnek vele. Elég egy stabil felületre helyezni a mobilt és akár magukat is lefotózhatják, ha kipróbálnák, hogy mutatnak a készülő darabok. A készülékek sokoldalúsága adja a kihívás lényegét is, hiszen a Samsung arra kérte a művészeket, készítsenek olyan darabokat, amelyek az összehajtható mobilokhoz hasonlóan, sokféle módon viselhetők, átalakíthatók, vagy személyre szabhatók.

A ruhákért a 2009-ben alapított Kata Szegedi márka tervezőpárosa, Szegedi Kata és Benus Dani felel. Ők a márka letisztult stílusát és a telefonok színvilágát megidéző darabokat ígérnek, amelyek többféleképpen viselhetőek, így bárki felveheti őket, a prémium anyagminőségnek köszönhetően, szinte bármilyen alkalomra. Ezekhez a kiegészítőt Oláh Anna népszerű Anna Amélie táskái jelentik, amelyek mára a magyar divatvilág ikonikus darabjainak számítanak. Anna a Z Style kollekcióhoz a Studio táskát gondolja tovább, amely válltáskából kis kézitáskává lesz összehajtható, így több stílushoz is jól illik. A szettet a VYF különleges kendői teszik teljessé, amelyek a követők által beküldött helyszínek koordinátái alapján készült mintával válnak igazán egyedi darabokká. Az Olaszországban gyártott selyemkendők fenntartható eljárással készülnek majd, így remekül illeszkednek a kollekció tudatos felfogásához.

„Nagyon büszkék vagyunk az idén tavasszal készült Samsung X AnnaDaubner kollekcióra, így biztosak voltunk benne, hogy visszatérünk a divat világába. Örülünk, hogy újabb tehetséges magyar tervezőket ismerhetünk meg és ezúttal három különleges márkával dolgozhatunk együtt – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – A legújabb összehajtható Samsung okostelefonok nem csak a tervezést segíthetik, sokoldalúságuknak köszönhetően egy új világra nyithatunk általuk. Bízunk abban, hogy ez a multifunkcionalitás a kollekció darabjaiban is megjelenik, kíváncsian várjuk, hogyan teljesítik a tervezők ezt a kihívást.”

Az új kollekció elkészítését nem pusztán a márkák rajongói, hanem a Samsung márkanagykövetei is várják, akik a tervezési folyamatot egészen közelről követik majd. A kész kollekciót majd egy interaktív online eseményen mutatják be a tervezők a Samsunggal közösen, ahol minden résztvevő megosztja a tapasztalatait, a meghívott vendégektől pedig a ruhadarabokról és a tervezéshez használt csúcsmobilokról is megtudhatnak minden fontos részletet a nézők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...