A világ egyik elsőszámú fesztiválja, a Sziget a 2016-os sikeres együttműködést folytatva, idén is a Humen Magazint bízta meg hivatalos különszámának elkészítésével Humen Magazin – Sziget címmel. Óriási döntés a két fél részéről, hogy ebben megegyeztek, hiszen sehol máshol a világon nem történt ekkora előrelépés az LMBTQ célközönséget kiszolgáló orgánumok piacán. A különszám júliusban jelenik meg magyar, illetve angol nyelveken 10 000 példányban.
A második Sziget kiadványt a tavalyihoz hasonló pozícionálás mellett kívánják a Humen Magazin terjesztési pontjain és a fesztivál helyszínén megjeleníteni és ezzel elérni a primer célcsoportokat.
2016-ban többek között a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal, GlaxoSmithKline, a Live Nation, a Why Not Cafe vagy épp a Sputnyik Shop hírdetései színesítették a lapot. Láthatóan a turisztika, a kultúra, a vendéglátás és a divat domináltak, hiszen ezek a szegmensek érzik Magyarországon, hogy a meleg és a fesztiválra érkező egyéb domináló célcsoportok könnyebben elérhetők és mozgathatók a kiadvány által.
A Humen Magazin különszáma 2017. július hónapban jelenik meg magyar és angol nyelven, 10.000 példányban. A nyomtatott kiadvánnyal párhuzamosan a Humen Online portálon külön Sziget microsite kerül létrehozásra, ahol a fesztivállal kapcsolatos fontosabb információk, programajánlók és a nyomtatott kiadvány interjúi szintén megtalálhatók lesznek.