- Hirdetés -

Így használhatják a cégek az üzenetküldő alkalmazásokat

|

- Hirdetés -

A vásárlók 83 százaléka szeretne értesítést kapni a kézbesítő cégektől - derül ki egy friss felmérésből. A megváltozott igényekhez igazodva a logisztikai és szállítmányozási vállalatoknak ma már nemcsak a pontos és időben történő kiszállításról kell gondoskodniuk, hanem folyamatos, és egyszerű kommunikációt is kell biztosítaniuk a vásárlók számára.

A mindenki számára jól ismert üzenetküldő alkalmazások lehetővé teszik a kézbesítő cégek számára, hogy valós idejű frissítéseket, gyors válaszokat adhassanak, valamint személyre szabott szolgáltatásokat nyújthassanak. Mindezt úgy, hogy közben megőrzik a társalgási és felhasználóbarát megközelítést.

Fedezzük fel, hogyan használhatják a szállítmányozási és logisztikai ágazatban szereplő vállalatok az üzenetküldő alkalmazásokat az ügyfélélmény javítására, és arra, hogy valóban megkülönböztessék magukat a további piaci szereplőktől.

Kézbesítési frissítések küldése

A vásárlók 78%-a céget vált, ha nem kap frissítéseket és értesítéseket a kézbesítésről. Ilyen üzenetek például a rendelési visszaigazolások, nyugták, nyomon követési számok, várható szállítási idők és további fontos részletek. A szállításra vonatkozó értesítések fogadása egy ismerős üzenetküldő alkalmazás felületén kényelmes és egyszerű. A Viber felhasználói például a nyomon követési kódokat és a nyugtákat a vállalkozásokkal folytatott beszélgetések tetején rögzíthetik, így azok mindig szem előtt lehetnek. Az egyéb lehetőségek között megtalálhatóak a következők:

Valós idejű szállítási nyomon követés

Azáltal, hogy a vállalkozások rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket a küldemény állapotáról, segítenek eloszlatni az esetleges aggodalmakat, és átláthatóságot biztosítanak. Ez a funkció nemcsak tájékoztatja a vásárlókat, hanem lehetővé teszi számukra azt is, hogy ennek megfelelően tervezzék meg az időbeosztásukat, így növelve az elégedettséget.

Vásárlási bizonylatok és rendelési visszaigazolások azonnali küldése

A vásárlókat megnyugtatja, ha tudják, hogy a megrendelésüket megkapták és feldolgozták. Ez az azonnali kommunikáció segít megteremteni a zökkenőmentes és gondtalan tranzakció alapjait, elősegítve a bizalom és a megbízhatóság érzését.

Ügyféltámogatás nyújtása

Az üzenetküldő alkalmazások, köztük a Viber, lehetővé teszik a kétirányú kommunikációt a márkák és az ügyfelek között. Segít az emberek bevonásában, az őket foglalkoztató kérdések megválaszolásában, valamint a személyre szabott támogatásban és tájékoztatásban, egy felhasználóbarát, könnyen hozzáférhető módon. Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül létrejövő kommunikáció jelentősen javíthatja az általános ügyfélélményt, ugyanis a fogyasztók 75%-a közvetlen választ szeretne kapni, amikor egy vállalkozással kommunikál.

Az ügyfelekkel való kétirányú kommunikáció előnyei a logisztikai cégek számára

Közvetlen kommunikáció a vásárlók és a vállalatok között a váratlan helyzetek kezelésére. Azzal, hogy a vállalkozások azonnal foglalkoznak az esetleges problémákkal és megoldásokat kínálnak, bizonyítani tudják elkötelezettségüket az ügyfelek teljes körű kiszolgálása iránt, és ezáltal fenntarthatják a márka pozitív hírnevét. Emellett ez a nyílt kommunikációs csatorna lehetővé teszi, hogy értékes visszajelzéseket és meglátásokat gyűjtsenek, ami segít nekik szolgáltatásaik javításában.

Rugalmasság. A csevegési üzenetek lehetővé teszik, hogy a megrendelés részleteit - például a szállítási idő módosítását vagy további szállítással kapcsolatos információk megadását - magunk irányítsuk. Azáltal, hogy a vásárlók akkor módosíthatnak vagy kérhetnek segítséget, amikor éppen szükségük van rá, a cégek rugalmas, ügyfélközpontú élményt nyújthatnak, így bizalmat és hűséget építve.

Új szolgáltatások és különleges ajánlatok népszerűsítése

Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül a logisztikai és szállítmányozási vállalatok márkái tájékoztathatják, emlékeztethetik, vagy meggyőzhetik az embereket a vállalat termékeiről és különleges ajánlatairól. Ezeknek az üzeneteknek a célja a hírverés, az érdeklődés felkeltése, és végül az értékesítés vagy a konverzió ösztönzése. A legújabb ajánlatokról való rendszeres tájékoztatás segít a vállalatok számára, hogy a figyelem középpontjában maradjanak.

Egyes üzenetküldő alkalmazásokban a márkák az ügyfelek preferenciái, szállítási előzményei és helyszínei alapján személyre szabhatják az exkluzív ajánlatokat. A Viberen például a márkák a CDP- és CRM-integrációkat használják az ügyfelek kommunikációs előzményeinek elemzésére, ezáltal az új szállítási lehetőségeket és szolgáltatásokat az adott célcsoportokra szabják. További lehetőségek:

A kosárelhagyás ellen: Mivel a fogyasztók az esetek 70-90%-ában elhagyják a kosarukat, a márkák személyre szabott, proaktív emlékeztetőkkel, köszöntések és kedvezmények küldésével vásárlásra és a termékek megrendelésére ösztönzik a vásárlókat.

Újbóli vásárlás ösztönzése: A vállalatok az ügyfeleik előzményeinek elemzésével vásárlási ösztönzőket küldhetnek az egyéni érdeklődési körük alapján.

Személyre szabott CTA-k alkalmazása: Az ilyen CTA-k alkalmazása 42%-kal jobb konverziós arányt eredményezhet a hagyományos CTA-khoz képest.

A logisztikai és szállítmányozási cégek az üzenetküldő alkalmazások segítségével bizalmat építhetnek és elégedetté tehetik az ügyfeleket. A gyors értesítések, az egyszerű kommunikáció, valamint a személyre szabott szolgáltatások megkülönböztethetik a vállalatot a versenytársaitól. A praktikus kommunikációs csatornák alkalmazásával a márkák jobb ügyfélélményt teremthetnek, és megteremthetik a hátteret egy olyan jövő számára, ahol a kiváló szolgáltatás alapvetés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt tudják a legújabb Nokia mobilok

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat bemutatta legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből....

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...