- Hirdetés -

Így újított a TCL

|

- Hirdetés -

A Las Vegas-i Consumer Electronic Show-on (CES) mutatta be a TCL Communication az Alcatel A3 XL okostelefont, az Alcatel Moveband okoskarkötőt, a TCL Life otthoni biztonsági termékcsaládot, illetve beharangozta a barcelonai Mobile World Congress-en debütáló új BlackBerry okostelefont.

 

A TCL Communications csoport – az Alcatel mellett – immár a BlackBerry név jogát is tulajdonolja. Szakemberei idén februárra, a barcelonai Mobile World Congress-re időzítve fejezik be az új készüléket, ekkor ismertetik részletes technikai adatait és nevét is. A Las Vegas-i CES-en a gyártó elárulta, hogy a biztonság, produktivitás és megbízhatóság jellemzők mentén fejlesztették a továbbra is hardveres billentyűzettel felszerelt BlackBerry okostelefont. A készülék az Android operációs rendszeren fut, billentyűzete érintésérzékeny, prediktív szövegbevitellel támogatott. Legfontosabb jellemzője továbbra is a teljeskörű biztonság, melynek köszönhetően a vállalati és személyes adatok mindig védettek. A termék 2017 első felében kerül a piacra.

 

 

Alcatel A3 XL 6’’ okostelefon

 

A márka “A” családjába tartozó, megfizethető, prémium okostelefonjaként az új Alcatel A3 XL új, egyedi dizájnnal érkezik. Legfeltűnőbb újítása a 6 hüvelykes, HD kijelző, amely lehetővé teszi a multimédia fogyasztóknak a HD filmek kompromisszum nélküli fogyasztását. A telefon 4G-s adatkapcsolata a multimédiás anyagok gyors letöltését támogatja. Ujjlenyomat felismerővel felszerelt, így a készülék egyetlen érintéssel feloldható, segít a dokumentumok titkosításában, gyors hozzáférést biztosít más alkalmazásokhoz, melyekből rengeteget gyárilag telepítve kapnak a vásárlók. Európában 2017 második negyedévétől vásárolható meg az elérhető árú prémium készülék.

 

 

Alcatel MOVEBAND okoskarkötő

 

A technológia és a divat szerelmeseinek egyaránt jó választás a Alcatel MOVEBAND okoskarkötő. A karkötő segítségével gesztusokkal, egyetlen csuklómozdulattal irányíthatjuk okostelefonunkat. Töltése két órát vesz igénybe, ez 30 napos készenléti üzemmódot biztosít. Figyelmeztet az üzenetekre, levelekre, hívásokra, követi mozgásunkat, aktivitásunkat és alvásunkat is. A divat kihívásainak megfelelve az okoskarkötő olasz dizájnú, két extra, valódi bőr és színes pánttal a dobozban érkezik: egy kétrétegű bőr pánt hölgyeknek és egy unisex pánt. A megfizethető Alcatel MOVEBAND Európában 2017 második negyedévétől lesz elérhető.

 

 

TCL LIFE otthoni biztonsági rendszer

 

A TCL LIFE otthoni biztonság rendszernek több eleme lehetővé teszi otthonunk vagy irodánk ellenőrzését, akár távolról is. A rendszer szíve a LIFECONNECT otthoni vezérlő, ez köti össze egymással a kamerát (LIFECAM WiFi IP kamera), a Zigbee protokollt támogató ajtó- és ablakszenzorokat (LIFESENSE) és mozgásérzékelőket (LIFEDETECT). Menedzselésükhöz az iOS 8.0+, és Android 4.0+ okostelefonokra telepíthető LIFEAPP alkalmazást biztosítja a gyártó. A termékek 2017 második negyedévében kerülnek piacra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új eszköz segíti a marketingtervezést

Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával. Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online...

Toyota sets aside $3.4 billion for American electric vehicle batteries

https://arstechnica.com/cars/2021/10/toyota-sets-aside-3-4-billion-for-american-electric-vehicle-batteries/  

Alphabet CEO Sundar Pichai calls for federal tech regulation, investments in cybersecurity

https://techcrunch.com/2021/10/18/alphabet-ceo-sundar-pichai-calls-for-federal-tech-regulation-investments-in-cybersecurity/

Fináléjához érkezett a TV2 gasztronómiai versenye

A héten célegyeneshez érkezik a TV2 népszerű gasztro-tehetségkutatója. Öt hétig tartó kemény menetelés után péntek este kiderül, ki nyeri el 2021-ben a Séfek Séfe címet, a vele járó tízmillió forintos fődíjat és a 2...

Együttműködik a MediaMarkt és az RS Bútor

A budapesti Pólus Center MediaMarkt áruházában is elérhetővé vált októbertől az RS Bútor számos terméke. A kísérleti jelleggel kialakított hibrid bemutatóteremben együtt kínálják a konyhabútorokat, s az azokba beépíthető, illetve hozzájuk illeszkedő háztartási gépeket,...

Okosmobilokkal filmeznek a díjnyertes rendezők

A Samsung új kezdeményezésében a világ legismertebb filmeseivel működik együtt, hogy kreativitásra és az ötletei megvalósítására ösztönözze a Galaxy felhasználókat. A kampányban elsőként a Büszkeség és balítélet és a Vágy és vezeklés világhírű rendezője, Joe...

Rákapcsolt a fenntarthatóságra az Allianz

Politikai döntéshozók, iparági szakértők, vállalati vezetők és a technológia úttörői cserélték ki gondolataikat a globális gazdaság zöld átalakulásáról, illetve a klímacélok eléréséhez szükséges lépésekről a 2. Budapesti Klímacsúcson október elején. A konferencia aktív résztvevője...
X-Faktor nézettség

Az X-Faktor nagyon odatette magát

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott. A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az...

Húsz éves a Café Csoport

Idén ünnepli huszadik születésnapját a hazai piac egyik első és egyik legnagyobb magyar tulajdonú integrált kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café. A 2001-ben, pár tucat budapesti kollégával indult ügynökség mára regionális hálózattá bővült, és leányvállalataival, partnerügynökségeivel...

Online hívásokra is sokan használják a netet

A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, de a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. A 2020 második felében készült felmérések...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

Új eszköz segíti a marketingtervezést

Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával. Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online...

Toyota sets aside $3.4 billion for American electric vehicle batteries

https://arstechnica.com/cars/2021/10/toyota-sets-aside-3-4-billion-for-american-electric-vehicle-batteries/  

Alphabet CEO Sundar Pichai calls for federal tech regulation, investments in cybersecurity

https://techcrunch.com/2021/10/18/alphabet-ceo-sundar-pichai-calls-for-federal-tech-regulation-investments-in-cybersecurity/

Fináléjához érkezett a TV2 gasztronómiai versenye

A héten célegyeneshez érkezik a TV2 népszerű gasztro-tehetségkutatója. Öt hétig tartó kemény menetelés után péntek este kiderül, ki nyeri el 2021-ben a Séfek Séfe címet, a vele járó tízmillió forintos fődíjat és a 2...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

Rákapcsolt a fenntarthatóságra az Allianz

Politikai döntéshozók, iparági szakértők, vállalati vezetők és a technológia úttörői cserélték ki gondolataikat a globális gazdaság zöld átalakulásáról, illetve a klímacélok eléréséhez szükséges lépésekről a 2. Budapesti Klímacsúcson október elején. A konferencia aktív résztvevője...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

DATA