19 kategóriában kerültek ki győztesként a Lidl Magyarország sajátmárkás termékei a nemzetközi piackutató vállalat, az ICERITAS által lebonyolított, magyar fogyasztókat célzó felmérés során. A 2016 szeptemberében megvalósult kutatás során a termékek értékelésének elsődleges szempontja a kiváló minőség, valamint a fogyasztói értékteremtés volt.
Az ICERTIAS nemzetközi kutatócég 2016 szeptemberében 43 termékkategória sajátmárkás termékeit értékelte. A Top QUality meDAL (QuDal) elismerést összesen 17 élelmiszer-, valamint 2 tisztítószertípus érte el, azaz a fogyasztók a lehetséges kategóriák közel felében szavazták meg a bizalmat a Lidl Magyarország termékeinek, többek között a kutya- és macskaeledelek, borok, fagylaltok, csokoládék, sörök és frissen csomagolt húsok esetében.
A Lidl üzleteiben 2004 óta kaphatók sajátmárkás termékek. A szortiment az elmúlt 13 évben folyamatosan bővült, a termékek minden esetben a fogyasztói bizalomnak megfelelő módon, magas minőségben érhetők el. A tizenkilencszeres QuDal-medál győztes Lidl nagy hangsúlyt fektet a kiváló színvonalú, elérhető árú sajátmárkás termékekre, valamint ezek ár-érték vonatkozású fogyasztói edukálására. Ezzel a céllal indult útjára a „Válasszon Ön!” kampány, melynek során lehetőséget kínálnak a fogyasztóknak a sajátmárkás és márkatermékek közötti választásra.
A reprezentatív felmérést 2011 óta, két évenként végzik 20 nemzetközi piacon, a QuDal-elismerés megnyerésével az adott termék csúcsminőséget képvisel. A kutatásban résztvevők online kérdőív segítségével tudják véleményüket megfogalmazni, személyes tapasztalatuk alapján. A QuDal-elismeréssel a vállalatok sajátmárkás termékeinek minőségét értékelik.