A Soproni idén útjára indított új kreatív platformján a bennünk, magyarokban rejlő szuperképességekre hívja fel a figyelmet. A vírushelyzetre reagálva, az ACG csapatával otthon forgatott kisfilmjükkel azt üzenik, a social distancing az, amivel most a legtöbbet segíthetünk egymásnak.
„A márka kommunikációjában mindig is kiemelt szerepet játszott az együtt töltött idő, a közös sörözések jelentősége, hogy így kerüljünk közelebb azokhoz, akik fontosak számunkra. Jelenleg ez sajnos lehetetlen, pedig most lenne csak igazán szükség arra a derűre és pozitív életszemléletre, amit a Soproni képvisel” – kezdi Nagy László, az ACG kreatívigazgatója. „A most készült reklámfilmben amellett, hogy bemutatjuk, a magyarok az otthonmaradásban is szupererővel bírnak, célunk volt az is, hogy hangsúlyozzuk, hogyan segíthetünk egymásnak olyan apró gesztusokkal is, mint az időseknek történő bevásárlás. Nagyon büszke vagyok az ACG-s csapatomra, hogy kitalálták, leszervezték, és nehezített körülmények között 10-12 különböző otthoni helyszínen leforgatták a filmet. Hab a tortán, hogy ezúttal szereplőként is debütálnak benne, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy a karantén diktálta feltételek mellett a lehető legbiztonságosabb módon készüljön el az anyag.
„Ezt a reklámfilmet is a Szuperképességek kommunikációs platformba akartuk integrálni, és még a rendkívüli otthoni forgatási körülmények ellenére is meg akartuk tartani azt a minőségi standardet és látásmódot, amit ettől a platformtól megszoktunk. Ezért is dolgoztunk az ACG csapatával közösen ismét Nyitrai Marci rendezővel” – árulta el Szabó Dalma, a Soproni Group brand managere.
A szpothoz egy szintén homeoffice-ban készült timelapse videókkal és kimaradt jelenetekkel teli werkfilm is készült, melyben a rendező, Nyitrai Marci kalauzol minket a kulisszák mögé, és narrálja a reklámfilm nem mindennapi forgatási körülményeit, amelyben emiatt szinte kizárólag ACG-s kollegák szerepelnek.
A Soproni a logóját is átalakította a social distancing jegyében. „Fontosnak tartjuk, hogy a HEINEKEN Hungária a helyi márkájával, a Sopronival reagáljon egy ilyen helyzetre, és ha kell, változtasson a kommunikációs stratégiáján. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy cégünk hogyan tudja tevőlegesen is kivenni a részét a vírus elleni küzdelemből” – fűzte hozzá Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója.