- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Ennyit költünk gyermeknapra

A szülők 80 százaléka meglepetésnek szánja a gyermeknapi ajándékot – derül ki a Formatex Kft. felméréséből. A tárgyi ajándékozás a legnépszerűbb, amit az olyan...

Terjed az okosmobil-függőség

Ma Magyarországon, a felnőttek 80 százaléka rendelkezik okostelefonnal – derül ki a Phonebox felméréséből. A készüléktulajdonosok 90 százaléka érzi magát kellemetlenül és feszülten, ha...

Erre készül idén az IVSZ

Idén folytatja a digitális gazdaság szereplőinek egy asztalhoz ültetését az IVSZ további ágazatok bevonásával, például a banki vagy a kereskedelmi szektorban – hangzott el...

Ezért nem terjednek gyorsabban az e-autók

Bár számos előnyük van az elektromos autóknak, és akik kipróbálták, azok nagy valószínűséggel ismét ilyen járművet vennének, a viszonylag magas ár, valamint a töltési...

Új vezetővel folytatja a GroupM Akadémia

A sikeres első képzés után, amely nyolc új munkatárssal gazdagította a GroupM-et, május 22-én elindult a GroupM Akadémia második kurzusa. A program jelenlegi körétől...

Erre számítanak az uniós cégvezetők

Átlagosan 2 százalékos uniós gazdasági bővülésre számítanak hat uniós tagállam vállalatvezetői a következő öt évben- derül ki a McKinsey adataiból. A megkérdezett vállalatvezetők az...

Változás előtt az autóipar

Radikális változás előtt áll a globális autóipar, a digitalizáció felforgathatja a jelenlegi viszonyokat - derül ki a Roland Berger tanulmányából. Új értékesítési csatornák, elektromos...

Így kössünk utasbiztosítást

Az ügyfelek 16 százaléka az utazás napján vásárolja meg utasbiztosítását – derül ki a Netrisk.hu adataiból. Számukra fontos tudnivaló, hogy a biztosítási fedezet csak...

Éledezik a hazai sörkultúra

Százezer hektoliterrel, vagyis 10 százalékkal több prémium kategóriájú sör fogyott hazánkban 2016-ban az előző évhez képest. A minőségi főzetek világszerte egyre népszerűbbek, amire a...

Alig tévéznek a fiatalok

Tudatosan csupán 28 százalékunk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját...

Már lehet szavazni a Petőfi Zenei Díj jelöltjeire

Elindult a szavazás a Petőfi Zenei Díj jelöltjeire, a hazai könnyűzenei színtér legjobbjaira nyolc kategóriában lehet leadni a voksokat június 20-ig. Az előző évhez...

Generációs különbségek az IT szektorban

Az IT szektorban dolgozó fiatalok akár négyszer annyit kereshetnek mint idősebb kollégáik – derül ki a Petend Kft. kutatásából. A válaszadók több mint fele...

Kevesebben vesznek használt autót

Évek óta dübörög a használtautó-piac, évről-évre 25-30 százalékos emelkedést mutatott a terület. A növekedés 2017 első negyedévében is folytatódott, azonban ennek mértéke jelentősen elmarad...

Különleges akcióban az ismeretterjesztő csatorna

A Da Vinci Learning először jelenik meg a 22. Múzeumok Majálisán. Május 20-21-én, hétvégén érdekes programok, tudományos játékok, Leonardo Da Vinci találmányok makettezése és...

Kiderült: ez kell a fiatal munkavállalóknak

A munkaadók szerint a cég hírneve, a diákok szerint a versenyképes fizetés a legvonzóbb tényező az ideális munkahely kiválasztásakor. Míg a diákok a nyelvtudást...

Viberen matricázik a Pöttyös

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással. A chatelők mostantól Pöttyös bögrével kívánhatnak jó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...