- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Ennyit költünk gyermeknapra

A szülők 80 százaléka meglepetésnek szánja a gyermeknapi ajándékot – derül ki a Formatex Kft. felméréséből. A tárgyi ajándékozás a legnépszerűbb, amit az olyan...

Terjed az okosmobil-függőség

Ma Magyarországon, a felnőttek 80 százaléka rendelkezik okostelefonnal – derül ki a Phonebox felméréséből. A készüléktulajdonosok 90 százaléka érzi magát kellemetlenül és feszülten, ha...

Erre készül idén az IVSZ

Idén folytatja a digitális gazdaság szereplőinek egy asztalhoz ültetését az IVSZ további ágazatok bevonásával, például a banki vagy a kereskedelmi szektorban – hangzott el...

Ezért nem terjednek gyorsabban az e-autók

Bár számos előnyük van az elektromos autóknak, és akik kipróbálták, azok nagy valószínűséggel ismét ilyen járművet vennének, a viszonylag magas ár, valamint a töltési...

Új vezetővel folytatja a GroupM Akadémia

A sikeres első képzés után, amely nyolc új munkatárssal gazdagította a GroupM-et, május 22-én elindult a GroupM Akadémia második kurzusa. A program jelenlegi körétől...

Erre számítanak az uniós cégvezetők

Átlagosan 2 százalékos uniós gazdasági bővülésre számítanak hat uniós tagállam vállalatvezetői a következő öt évben- derül ki a McKinsey adataiból. A megkérdezett vállalatvezetők az...

Változás előtt az autóipar

Radikális változás előtt áll a globális autóipar, a digitalizáció felforgathatja a jelenlegi viszonyokat - derül ki a Roland Berger tanulmányából. Új értékesítési csatornák, elektromos...

Így kössünk utasbiztosítást

Az ügyfelek 16 százaléka az utazás napján vásárolja meg utasbiztosítását – derül ki a Netrisk.hu adataiból. Számukra fontos tudnivaló, hogy a biztosítási fedezet csak...

Éledezik a hazai sörkultúra

Százezer hektoliterrel, vagyis 10 százalékkal több prémium kategóriájú sör fogyott hazánkban 2016-ban az előző évhez képest. A minőségi főzetek világszerte egyre népszerűbbek, amire a...

Alig tévéznek a fiatalok

Tudatosan csupán 28 százalékunk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját...

Már lehet szavazni a Petőfi Zenei Díj jelöltjeire

Elindult a szavazás a Petőfi Zenei Díj jelöltjeire, a hazai könnyűzenei színtér legjobbjaira nyolc kategóriában lehet leadni a voksokat június 20-ig. Az előző évhez...

Generációs különbségek az IT szektorban

Az IT szektorban dolgozó fiatalok akár négyszer annyit kereshetnek mint idősebb kollégáik – derül ki a Petend Kft. kutatásából. A válaszadók több mint fele...

Kevesebben vesznek használt autót

Évek óta dübörög a használtautó-piac, évről-évre 25-30 százalékos emelkedést mutatott a terület. A növekedés 2017 első negyedévében is folytatódott, azonban ennek mértéke jelentősen elmarad...

Különleges akcióban az ismeretterjesztő csatorna

A Da Vinci Learning először jelenik meg a 22. Múzeumok Majálisán. Május 20-21-én, hétvégén érdekes programok, tudományos játékok, Leonardo Da Vinci találmányok makettezése és...

Kiderült: ez kell a fiatal munkavállalóknak

A munkaadók szerint a cég hírneve, a diákok szerint a versenyképes fizetés a legvonzóbb tényező az ideális munkahely kiválasztásakor. Míg a diákok a nyelvtudást...

Viberen matricázik a Pöttyös

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással. A chatelők mostantól Pöttyös bögrével kívánhatnak jó...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Sokan elgondolkodnának a váltáson, ha elmaradna a prémium

Különösen aktívak a munkavállalók az álláspiacon, döntéseiket továbbra is a fizetések és juttatások mértéke határozza meg leginkább, így fokozott a vállalatokon lévő bérnyomás. Jelenleg minden harmadik dolgozó elgondolkozna a munkahelyváltáson, ha idén nem kapna...

Különleges LED vetítéssel jön az Avatar folytatása Budapestre

James Cameron új Avatar-filmje ma érkezik a magyar mozikba, méghozzá olyan formában, ahogyan itthon még sosem láthattuk filmet. A magas képkockaszámú (HFR) változatot Magyarország első és egyetlen LED-mozitermében, a Kultik Csepel Mozi Telekom–HeyLED termében...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...