Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Így változik a munkahelyi adatkezelés
Az európai uniós tagállamok adatvédelmi biztosaiból és a tagállami adatvédelmi hatóságok képviselőiből álló 29-es Adatvédelmi Munkacsoport nemrégiben újabb véleményt fogadott el a munkahelyi adatkezelés...
Újított a Microsoft
Az Office 365 szoftvercsomagot használó oktatási intézmények és vállalati ügyfelek számára elérhetővé válik a Microsoft Teams vendégfunkciója, amellyel az egy-egy projekten dolgozó csapatok számára...
Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés
Tavaly közel 122 ezer munkavállalónak volt munkajogi kapcsolata munkaerő-kölcsönzőkkel, ez a szám csupán két százalékkal tér el az egy évvel korábbi mintegy 125 ezres...
Online támogatás a kultúrának
Az internet kínálta előnyök a színházba járókat is meghódították a GfK friss tanulmánya szerint minden második színházjegy-vásárló a neten vált jegyet az előadásokra. A...
Különleges kampányt indít a Fashion Days
A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A divatportál 27 új márkával indítja az...
Mobilos akcióban a Spar
Életmódváltó programot indított ma a Spar, a kiskereskedelmi üzletlánc egy mobilalkalmazás segítségével venné rá az embereket a tudatos táplálkozásra és a rendszeres sportolásra. A...
Trónok harca rajongó? – Csak Barcelonáig kell utazni az újabb látványosságért
Barcelonában debütál a Trónok harca televíziós sorozatról szóló világkörüli vándorkiállítás október végén.
A forgatások során használt eredeti jelmezeket, kellékeket, dekorációs elemeket ezer négyzetméteren, interaktív, multimédiás...
Különleges programmal készül a budapesti pláza
A legnagyobb mesterek festményei elevenednek meg az Allee Bevásárlóközpont rendezvénysorozatán. A 2017.09.15. és 2017.10.15. között divathetek, valódi művészek interaktív műterme, magyar festészettörténeti legendák tárlata,...
Érdekes adatok az ingatlanpiacról
A lakásárak emelkedése még mindig megállíthatatlan, a KSH statisztikái szerint Budapesten március végén átlagosan 700 ezer forinttal került többe egy ingatlan, mint 2016 decemberében....
Izgalmas nyereménnyel csábít az Invitel
Londonban rendezik meg a 24. MTV Europe Music Awards (EMA) díjátadó gálát, amelyen az Invitel egyik ügyfele is részt vehet kísérőjével. A rangos esemény...
A médiába is betör Hosszú Katinka
Új részleggel bővül az Iron Corporation, média- és tartalomfejlesztési divíziót hoztak létre – jelentette be Hosszú Katinka Facebook oldalán. Az osztály élére a Sport...
Izgalmas adatok jöttek a fizetésekről
A havi bruttó átlagkereset a kiadói tevékenység ágazatban 431 ezer forint volt a második negyedévben, ez az információtechnológiai és információs szolgáltatási szektorokban a legalacsonyabb,...
Egyre fontosabb a vásárlói élmény
A vásárlói élmény lesz a legfontosabb tényező 2020-ban az árazás és a termékminőség helyett, amivel egy brand megkülönböztetheti magát - áll a Walker Customers...
Frissítésre készül a BMW
Az új BMW 5-ös Touring, a BMW 6-os Gran Turismo és az új BMW X3 új motorváltozatokkal, a BMW X1 és a BMW X3...
Erre tanítanák a fiatalokat
Száz fiatalból 96 számára már rendelkezésre áll ehhez valamilyen eszköz. A 15 és 29 év közötti korosztály 88 százaléka napi internethasználó, negyedük pedig szinte...
Megújult a luxusautó
Az Lexus belépő modellje, a piacon egyedülálló módon kizárólag környezetbarát hibrid hajtással elérhető CT még trendibb külsőt és belsőt kapott. A japán prémium autómárka...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Érdekes dolog derült ki a sajátmárkás termékekről
Összességében tavaly az élelmiszerek 30%-át sajátmárkás termékekből vittük haza, míg a tisztító- és tisztálkodási szereknek a 20%-át. A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik,...
Átadták az új fóti stúdiókomplexumot
Filmtörténeti jelentőségű, 2020-ban útjára indított kiemelt állami beruházásként valósult meg a Nemzeti Filmintézet fóti stúdiókomplexumának átfogó fejlesztése. Négy új, összesen 10 ezer négyzetméternyi új műteremmel, 20 ezer négyzetméter kiszolgálóhelyiséggel és 135 ezer négyzetméter zöld...
Kiderült, mennyit kereshetnek idén a diákok
A diákbérek a mindenkori minimálbérhez igazodnak, így ennek emelkedésével 2025-ben várhatóan a diák órabérek is 7-10 százalékkal nőnek, ezáltal a diákok átlagos órabére bruttó 2100 forint fölé emelkedik a korábbi bruttó 1900 forintos átlag...
Forradalom az ATM-eknél, fontos dolgot jelentett be a K&H
A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé teszi, hogy ügyfelei kártya nélkül, okostelefonjuk segítségével vehessenek fel vagy helyezhessenek be készpénzt. Ez a digitális innováció a banki szolgáltatások egy új korszakát nyitja...
A Lounge Communicationt választotta a Kifli.hu
A hazai online kereskedelem egyik legnagyobb szereplője, a Kifli.hu teljes PR-kommunikációjának menedzselését a Lounge Group PR-kommunikációs divíziójára, a Lounge Communication-re bízta. Az ügynökség feladatai közé tartozik a heti marketingterv PR támogatása, a CSR kommunikáció,...
Don't Miss
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...
Új kinevezések a Mediatornál
Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...
Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...