- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Eurómilliókból bővített a Szentkirályi-Kékkúti

Új üzemcsarnokot és palackozó gépsort avatott Magyarország meghatározó ásványvíz- és üdítőipari társasága szentkirályi telephelyén. A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. több mint 7 millió euró értékű,...

Drónokkal erősít az E.ON

Az E.ON öt üzemében kezdték meg a dróntechnológia alkalmazását a szakemberek. Az energiavállalat célja, hogy szakértői tudását és tapasztalatát a dinamikusan fejlődő technológiai innovációk...

Újabb lehetőség startupoknak

Elsősorban – de nem kizárólagosan – hardver területen működő, a nemzetközi piacokon is sikerre esélyes, korai és seed stádiumban lévő startupokat keres az Intellitext...

Beköltözött a Microsoft a startupok fellegvárába

Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb közösségi irodájának „béta” nyitóbulija zajlott szeptember 12-én, az eseménynek a Microsoft volt a főszponzora. Több mint kétszázan voltak kíváncsiak a...

Prágában terjeszkedik a Green Fox Academy

Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Green Fox Academy: megnyitotta Prágában első külföldi iskoláját a junior programozókat képző bootcamp. Az első évfolyam 17 hallgatóval indul. A...

Változások az Index körül

Teljesen kivonult az Index mögül Spéder Zoltán, az üzletember a Silhouette Capital Managementen keresztül értékesítette a cemp-x online Zrt.-ben lévő tulajdonrészét. Az adásvétellel Ziegler...

Bevásárolt a PwC Magyarország

A PwC Magyarország több éves együttműködést követően felvásárolta a Data Solutions Kft.-t. A tíz éve működő magyar hátterű cég fő szolgáltatási területe a prediktív...

Külföldön bővít a Wallis

Tovább bővül a Wallis által külföldön forgalmazott új autók köre, miután a Wallis Automotive Europe (WAE) megállapodott a Ssangyong dél-koreai autómárka forgalmazásáról a cseh-...

Végéhez közeledik a startupverseny

Összesen 148 startup jelentkezett az Antenna Hungária és a Drukka Stratup Stúdió által életre hívott AHa! Brain Store vállalati akcelerációs programra. A jelentkezők közül...

Prágában terjeszkedik a Green Fox Academy

Összesen mintegy 300 millió forint kockázati tőkét kapott a junior szoftverfejlesztőket képző Green Fox Academy. Az Irinyi II. Kockázati Tőkealapból és Balogh Péter Baconsult...

Sokat spórolhatunk a Smartkosárral

A technológiai fejlődésnek köszönhetően a trend egyértelműen az online vásárlás irányába mutat, így egyre több szupermarket kereskedik online platformon. A széles kínálat és az...

Több mint 8 millió utas egy hónap alatt

Augusztusban 5,6 százalékkal többen utaztak az easyJettel, mint tavaly ebben az időszakban, ez most 8 680 840 utast jelentett. A járatok telítettsége 96,4 százalék...

New York megelőzte Londont

A legújabb globális befektetői felmérés szerint a piaci szereplők már New Yorkot tartják a világ első számú pénzügyi szolgáltatási központjának, a listát hosszú évekig...

Eurómilliók várnak a startupokra

Az elmúlt hét évben, amióta az EIT partnerségében működő EIT InnoEnergy elindította a tisztaenergia-felhasználására és a fenntartható energetikai fejlesztésekre fókuszáló programját, az Investment Round-ot,...

Ingatlanokra licitálhat az online aukción

Száznál is több ingatlan eredményes árverése után a CIB Csoport visszavett ingatlanok értékesítésével foglalkozó leányvállalata, a Recovery Zrt. immár hetedik alkalommal szervez online aukciót....

Zenében újít a magyar startup

A Yeti Music egyedülálló hibridmodelljével színvonalasabbá teszi a zenei stock oldalak világát: megrendelők és zeneszerzők a kezdeményezésnek hála direkt kapcsolatban, költséghatékonyan tudnak együttműködni. A Yeti...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA