- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

A Mol lezárta 39 szlovéniai töltőállomás eladását

Lezárult a Mol-csoport 39 szlovéniai töltőállomásának korábban bejelentett eladása a Shellnek az OMV Slovenija felvásárlásának részeként. A tranzakció az Európai Bizottság feltétele volt az OMV...

Már több mint 10 évet kell dolgoznunk egy új lakásért

Az átlagos bruttó fizetések alapján Magyarországon tavaly - a 2021-ben mért 9,6 év után - már 10,2 évet kellett dolgozni egy új, 70 négyzetméteres...

Viharkárok és egyetemisták miatt ugrott meg az új biztosítások száma

Jelentősen, éves összevetésben 26 százalékkal nőtt az augusztus első felében megkötött lakásbiztosítások száma, egyebek mellett a felsőoktatási tanévet megelőző albérletszezon és a hónap eleji...

Emelkedtek júliusban a lakásbérleti díjak

A kínálati lakásbérleti díjak országosan és Budapesten is júliusban 1,9 százalékkal nőttek az előző hónaphoz képest - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH)...

Új lehetőséggel ismerkedhetnek az IKEA vásárlói

Magyarországon is elérhetővé tette augusztusban az IKEA a vásárlást jelentősen felgyorsító Szkenneld és Vedd szolgáltatását mindhárom budapesti áruházában. Az újításnak köszönhetően a vásárlók mobiltelefonjukon...

Nagyon bejött az eMAG-nak a hibrid chatbot

Idén májusban debütált az eMAG webáruházában a Dia nevű chatbot, amely az ügyfélszolgálati feladatok ellátásában asszisztál. Az online asszisztens számos területen nyújt segítséget, ideértve...

Játékos együttműködésben a BMW

2024-ben az utastéri AirConsole játékplatformon a Sony Pictures Television (SPT) világhírű és díjnyertes „Legyen Ön is milliomos!” játéka is elérhetővé válik. A világ legnagyobb...

Idén is keresik a fenntartható vállalkozásokat

Ismét meghirdette „Sustainability Impact Awards” pályázatát a Schneider Electric, a tavalyi első kiíráshoz képest számos újdonsággal. A fenntarthatósági törekvések megvalósításában és támogatásában élen járó...

A sikeres nők a Balatonra mennek

Szeptember utolsó hétvégéjén megrendezik az I. Sikeres Nők Konferenciáját, azaz az EmpowerHER Balatont, amely egyedülálló módon a balatoni vagy helyi kötődésű női vezetőket, vállalkozókat...

Intelligens töltőrendszerek segítik az e-autók forradalmát

Az idei első félévben egy elektromos autó volt a legnépszerűbb típus Európában, Kínában pedig éves összevetésben 44 százalékkal nőtt a kereslet a tisztán elektromos...

Különleges finomsággal rukkolt elő az IKEA

Az IKEA hot dog immár 40 éve a látogatók jól megérdemelt jutalma a vásárlás után, amelynek mostantól modern, húsmentes változata is elérhető. Az alternatív...

Magyar szakemberrel erősít a Schneider Electric

Racsek Dánielt nevezték ki a Schneider Electric dél-kelet-európai régiójában a Digital Energy területért felelős alelnöknek. Új pozíciójában a szakember felel a társaság energiagazdálkodást támogató...

Erre készül az LG a 2023-as IFA-n

Az LG Electronics (LG) a 2023-as IFA kiállításon mutatja be az LG Smart Cottage névre keresztelt lakásmegoldását. A Smart Cottage egy kompakt, előregyártott otthon,...

Karbonsemlegesen növekedett a Kulcs-Soft Nyrt.

Közzétette a Kulcs-Soft Nyrt. 2023-as féléves tőzsdei jelentését. A beszámoló alapján a Társaség konszolidált nyeresége 28,54 százalékkal magasabb a 2022-es első félévinél.A nagymértékű növekedés...

A nagyok diktálják a tempót a mesterséges intelligenciával

A mesterséges intelligencia korába léptünk, ami számos kérdést felvet – többek között azt, hogy a nagy technológiai cégek által kifejlesztett megoldásokat hogyan tudják a...

Kapkodhatnak a diákhitelre vágyók

Sietni kell azoknak, akik szeptemberben hozzá szeretnének jutni a diákhitelhez. A hiteligénylést célszerű még augusztusban elindítani, hogy a pénz már az iskolakezdés hónapjában az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Elárulta a Kifli.hu, hogy milyen termékből kerül több mint 60 ezer virtuális kosárba

Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...