- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

A cégvezetők így vészelnék át a munkaerőhiányt

Hogyan hidalnák át a vezérigazgatók világszerte a munkavállalóik szakképzettségi hiányosságait? Miként segítheti a technológia a munkahelyi produktivitást? Ki a felelős az automatizálás miatt elbocsátott...

Beszállítóit díjazta az E.ON

Az energiavállalat immár tizenegyedik alkalommal ismerte el a kiemelkedő minőségű szolgáltatást nyújtó beszállítói partnereit. Az E.ON idén összesen 11 hazai céget díjazott. Az E.ON hosszú...

Hatalmas fejlesztés Villányban

A villányi Bock Borászat Kft. 1,6 milliárd forintot ruház be 2020 végéig, egyebek között prémium minőségű borok, szőlőlé, valamint hidegen szárított gyümölcstermékek piacra hozatala...

Meglepő fordulat a számítógépek piacán

Az elmúlt években folyamatosan zsugorodott, vagy jobb esetben stagnált a személyi számítógépek (PC) piaca, azonban az idei második negyedév váratlan fordulatot hozott, az IDC...

Budaörsön bővít a GreenGo

A budaörsi nagy áruházaknál és a Gazdapiacnál kedvezőbb percdíjú parkolási zónákat biztosít bérlőinek Magyarország egyetlen e-carsharing szolgáltatója. Az autómegosztó szolgáltatásokra jellemző erős területhez kötöttségét...

Újabb rekord a BMW-nél

A müncheni központú vállalatcsoport világszerte több mint 1,25 millió darab új autót adott el az év első hat hónapjában, amellyel nem csupán értékesítési teljesítménye,...

Trumpék rászállnak a tech-adó miatt a franciákra

Washington vizsgálatot indít Párizs nagy technológiai cégekre kivetni tervezett adója ügyében - jelentette be Robert Lighthizer, az Egyesült Államok kereskedelmi főtárgyalója. Párizsban szerdán jelentették be,...

Informatikai vállalattal erősít a GEFCO

A GEFCO Csoport megvásárolja a szállítókat és fuvarozókat valós időben összekötő innovatív digitális platformot működtető Chronotruck vállalatot. Az akvizíció lehetővé teszi, hogy a GEFCO...

Rosszul indult az év a repülőgépgyártóknak

Jelentősen csökkentek az Airbus és a Boeing gépeladásai az első fél évben az egy évvel korábbihoz képest, az amerikai gyártót emellett a 737 MAX...

Sokaknak segíthet az okos táncpadló

Egy magyar startup olyan okos és hordozható táncpadlót fejleszt, ami segít a flamenco – és bármely más, kopogós talpú cipővel járt tánc – ritmusképleteinek...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...