- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Fintech cégbe szállt be a Hiventures

A lakossági hitelek terén piacvezető Bankmonitor Kft.-ben szerzett részesedést a Hiventures. Az egyik legismertebb hazai fintech brand remekül használta ki a világjárvány okozta piaci...

Rengeteg embert keresnek a vendéglátó és turisztikai szektorba

Áprilisra több mint háromszorosára nőtt a meghirdetett pozíciók száma a hazai vendéglátó és turisztikai szektorban a márciusihoz képest. A nyitás következtében pedig májusban is...

Luxemburg a leggazdagabb, hatalmasak a különbségek

Nem csökkent, így továbbra is óriási a különbség az Európai Unió leggazdagabb és legszegényebb országa, Luxemburg és Bulgária között - derült ki az Európai...

Csúcson a használtautó-piac

Gyorsan korrigálta előző havi visszaesését a hazai használtautó-piac: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint belföldön több mint 66 ezer személygépkocsi cserélt gazdát májusban,...

Újabb női vállalkozásokat támogat a Hiventures

A Hiventures idén is díjazta a legjobb női vállalkozók ötletét, a StartupHER program zárásaként sikeres női vezetőkből és vállalkozókból álló szakmai zsűri választotta ki...

Különleges startupot támogat a K&H

Prémium cukrásztorták és minden ünnepi kellék egy helyen: ezt tudja a Budapest különleges cukrászdáinak termékeit összegyűjtő és kiszállító Édes Város, ahol az édességek mellett...

Együttműködik a Toyota, az Isuzu és a Hino

A Woven Alpha (a Toyota jövőtechnológiáinak fejlesztéséért felelős leányvállalata), az Isuzu (amelyben a Toyota 5%-os tulajdonrésszel bír) és a Hino (a Toyota teherautó és...

Már Budapesten is elérhető az új autóelőfizetős szolgáltatás

Egy új startup havidíjas autóelőfizetős szolgáltatást indított el Budapesten. A Bécsben már működő Swapp eddig több mint 1 millió eurónyi angyalbefektetést vonzott nagynevű befektetőktől....

30 millió e-kerékpár lesz Európában 2030-ban

Amerikában is megújítja a mikromobilitást a Magyarországra hamarosan megérkező európai startup. Európa több nagyvárosában sikeresen zárt projektekkel a háta mögött, a mikromobilitást forradalmasító észt startup,...

Amerikában terjeszkedik az egyik legelismertebb magyar sporttech startup

Bejelentette együttműködését a szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő magyar Seyu Solutions és a Blue United Corporation. A partnerség célja, hogy az európai piacon egyre jelentősebb...

Tovább bővült az eMAG csomagautomata-hálózata

Országszerte már 216 helyszínen telepített az eMAG az easyboxot, amelyek nyolc vidéki városban debütáltak - ezzel az ország legnagyobb csomagautomata-hálózata jött létre és számuk...

Négy üzletére csaknem kétmilliárdot költött a SPAR

Az üzletlánc egy budapesti lakóparkban és egy frekventált soproni városrészben létesített új szupermarketet, két régebbi – mosonmagyaróvári és szentlőrinci – áruházát pedig korszerűsítette. A...

Itt az IVSZ új tagozata: a startupokra fókuszálnak

Az IVSZ június 15-én megtartott éves közgyűlése több alapszabály módosítást is megszavazott, amelyek szervezeti és személyi változásokat egyaránt hoznak a szövetség életében. A szervezeti...

Különleges csomagolást tesztel nálunk a Coca-Cola

Magyarországon teszteli egyik új fejlesztését, az újrahaszosítható papírpalackot a Coca-Cola. A The Coca-Cola Company magyarországi ügyvezetője a rendezvényen jelentős csomagolástechnológiai fejlesztésnek nevezte a papírpalackot, amelyet...

Célkeresztbe került a Wish piactere

Eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wish online piactere működési gyakorlatának vizsgálatára, ugyanis a népszerű webáruház ár- és kedvezményfeltüntetési rendszere vélhetően tisztességtelen. A versenyhatóság...

Felpöröghet a közösségi finanszírozás

Óriási növekedési potenciált rejt magában a már engedéllyel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező, közösségi finanszírozásban érdekelt üzleti szolgáltatók számára, hogy novembertől minden EU-tagállamnak közvetlenül alkalmaznia...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....