Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Tovább terjeszkedik a 4iG
Új leányvállalattal és üzletággal bővül a 4iG Nyrt. Az informatikai társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján jelentette be, hogy megvásárolta az Enterprise Group SAP tanácsadó...
Logisztikai fejlesztés a MediaMarktnál
A fokozott igények teljesítése és a kiszolgálás minőségének további javítása érdekében a MediaMarkt új raktárbázis mellett döntött. Egy évvel a BILK Logisztikai Nyrt.-vel erről...
Nagy leépítés és jelentős beruházás az Electroluxnál
Külső partnerekhez szervezi ki jászberényi termelését az Electrolux, a lépés miatt mintegy 800 ember veszítheti el a munkáját. A társaság emellett 100 millió eurós...
Újabb lehetőség a hazai startupoknak
Budapest egyre meghatározóbb szereplő a startup ökoszisztémában, 2017-ről 2018-ra ugyanis megkétszereződött a magyar piacon a tőkebefektetések száma. A K&H aktívan részt kíván venni a...
Tovább nőtt a BMW
2019 augusztusában a BMW 4,1 százalékkal, a MINI pedig 6,2 százalékkal szárnyalta túl egy évvel korábbi teljesítményét.
A BMW Group értékesítési mutatói újabb magasságokba érkeztek:...
Tovább növekszik a hazai SAP
Tovább növelte bevételét az SAP Magyarországon. Az üzleti szoftvercég tavaly 36,6 milliárd forint árbevételt ért el, amely közel két milliárd forinttal haladja meg az...
Új megoldásokat tesztel az Extreme Digital
A budapesti Nyugati pályaudvar közvetlen közelében nyitott új szaküzletet az Extreme Digital: elsőként a Szent István körúti boltban teszteli a kiszolgálást és a termékek...
A kkv-k felé nyit a Hiventures
Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures több mint 300 portfolió startuppal és 20 milliárd forintnyi befektetéssel a háta mögött, 31 milliárd forint tőkével rendelkező, új...
40 milliárdból fejleszti vezetékes hálózatát a Telekom
Az idén a tervek szerint 90 milliárd forintot költ fejlesztésre (Capex - beruházás tárgyi eszközökbe és immateriális javakba) a Magyar Telekom, ebből nagyságrendileg 40...
Bevásárolt a Volkswagen
Kisebbségi tulajdonosként bevásárolta magát a Volkswagen a SeeReal Technologies vezető technológiai vállalatba. Ez a részesedés lehetőséget biztosít a Volkswagen-csoport számára, hogy hozzáférjen az autóiparban...
Szekszárdon újít az E.ON
Az E.ON csoport a szekszárdi és a környező ipari parkok és a térség gazdasági fejlődésének növekvő energiaigényeit figyelembe véve alakítja áram- és gázhálózatát, és...
Hatalmas változás a részvénypiacon
CEEplus néven új közös részvényindexet indítanak a V4-országok, valamint Horvátország, Románia és Szlovénia tőzsdéi – jelentették be a Lengyelországban, Krynica-Zdrójban tartott gazdasági csúcstalálkozón. A...
Napi 50 ezer vásárlóra készül a legújabb pláza
A hazai lakossági igényeket is feltérképezték és figyelembe vették a főváros első okosplázájának megtervezésekor. Az Etele Plaza kialakításánál minden technológiai újítást és bérlői tapasztalatot...
Robottaxikkal erősít a Toyota
A kínai Guangzhouban szoltáltatásait már tesztelő, és arra nemrég Kaliforniában is engedélyt kapó Pony.ai és a Toyota együttműködnek az autonóm autók és a technológiára...
Tovább nőt a LEGO
A LEGO Csoport 2019 júniusával záruló első féléves időszak üzleti eredményei szerint az árbevétel 4 százalékkal, 14,8 milliárd dán koronára nőtt az előző év...
Nagyon felpörgött az új autók piaca
Augusztusban 15 618 új személyautót és 2653 új kishaszongépjárművet helyeztek forgalomba, vagyis jelentősen, 21 és 51 százalékkal emelkedett a forgalomba helyezések száma tavaly augusztussal...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel
A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...
Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...
Így készítenek házi fagyit a sztárséfek
Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...
Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?
A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...