- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Nagy változás jön a Lidlben

A Lidl Magyarország célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkense. A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az...

Nevet vált a Taxify

Nevet vált a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt jár, így a cég bemutatta új...

Így zöldül a SPAR

Az elmúlt 3 évben 63 áruházat újított fel a SPAR Magyarországon több mint 28 milliárd forint beruházási költséggel. A korszerűsített üzletegységekbe minden esetben energiatakarékos...

Díjat alapított az IAB

Új díjat alapított az IAB Hungary, mellyel a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A most első alkalommal kiadásra kerülő díjra...

Ők már biztosan ott lesznek a Szigeten

Újabb 20 fellépővel bővült a Sziget Fesztivál résztvevőinek névsora, köztük van mások mellett a The National, a Mura Masa, Johnny Marr vagy Tom Odell...

Karakteres sörrel újít a Dreher

Tovább újít a Dreher és bevezeti a karakteres ízű Dreher Red Ale-t. Karamellás, malátás, pörkölt aromáján túl vöröses barna színe és krémszínű habja különbözteti...

Kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei

Kiberbiztonsági Átláthatósági Központot (Cyber Security Transparency Centre) nyitott a Huawei Technologies Brüsszelben. A vállalat új központjában a kormányzati ügynökségek, szakértők, iparági szövetségek, valamint szabványokkal...

Ínyenceknek kedvez az OMV

Balzsamecetes-mustáros Cézár saláta, kacsamáj páté briósban, tonhalsaláta és pulled pork: miután több mint 162 ezer, Palágyi Eszter által tervezett prémium szendvicset vásároltak meg a...

Nőkkel kampányol a Converse

A Converse „All The Stories Are True” kampánya keretében március 8-án, nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck...

A legjobb tanárokat keresi az Ericsson

Idén huszonegyedik alkalommal hirdeti meg az Ericsson Magyarország az egyik legfontosabb nem állami alapítású általános iskolai és középfokú oktatási elismerést, az Ericsson-díjat. A díjra...

A prémium kell a magyaroknak

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson....

Megmozgatná a magyarokat a Rexona

Nincs időm; nincs erőm elkezdeni; nem találok megfelelő mozgásformát; nem tudom hogyan vágjak bele; nincs, aki támogasson - ezek a leggyakoribb kifogásaink, ha a...

Rengeteg díjat kapott a Huawei

A Huawei Technologies minden eddiginél több, összesen 47 díjat hozott el az idei MWC (Mobile World Congress) kiállításról. A vállalat termékei közül a Huawei...

Díjazták a vállalatokat

Az elégedett fogyasztókért már sokkal többet kell tenni – az ügyfélkiszolgálás színvonalán emelő vállalatok viszont nagyot nyerhetnek, akár 20-30 százalékkal is növelhetik árbevételüket. A...

A jövőn dolgozik a BMW és a Daimler

A két német prémiumgyártó hosszú távú stratégiai együttműködésének első eredményei már a következő évtized közepén megjelennek az utakon, minden korábbinál fejlettebb vezetést támogató rendszerekkel...

Kids’ Choice Awards 2019 – Elindult a szavazás

Megvannak a Nickelodeon Kids’s Choice Awards 2019-es jelöltjei! Idén március 23-án robban az év „legtrutyisabb” bulija, a Kids’ Choice Awards, melynek a Los Angeles-i...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...