- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Ismét Safarira csábítanak a startupok

Idén sem marad el a Startup Safari fesztivál Budapesten, az eseményt április 17-19. között rendezik meg. Az érdeklődők helyszínről helyszínre vándorolva ismerkedhetnek meg a...

Díjat osztott a JóAutók.hu

Több mint ezer autó adásvételhez kapcsolódó vásárlói vélemény alapján hirdette ki második alkalommal az Év Használtautó-Kereskedése díj eredményeit a JóAutók.hu. Az ügyfelek pozitív visszajelzése komoly...

Új korszak a Wizz Airnél

A Wizz Air Hamburgban átvette az első Airbus A321neo repülőgépét, mely a 256 repülőgépet tartalmazó rendelésállományának első darabja. A Pratt & Whitney GTF hajtóművekkel...

Zöld akcióban a Heineken

Ismét fiatalok ötleteit megvalósítva csökkentené tovább széndioxid kibocsátását a Heineken Hungária. A sörgyár a Dobd a C-t! néven meghirdetett versenyre fenntarthatósági témákra érzékeny egyetemistáktól,...

Megvannak a legjobb borok

Minden eddiginél több, összesen 559 nevezés érkezett a XVIII. Országos Syngenta Borversenyre. A siófoki díjátadón a legjobbaknak járó SynVino-díjakat ebben az évben a Bárdos...

Nagy változás jön a Lidlben

A Lidl Magyarország célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkense. A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az...

Nevet vált a Taxify

Nevet vált a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt jár, így a cég bemutatta új...

Így zöldül a SPAR

Az elmúlt 3 évben 63 áruházat újított fel a SPAR Magyarországon több mint 28 milliárd forint beruházási költséggel. A korszerűsített üzletegységekbe minden esetben energiatakarékos...

Díjat alapított az IAB

Új díjat alapított az IAB Hungary, mellyel a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A most első alkalommal kiadásra kerülő díjra...

Ők már biztosan ott lesznek a Szigeten

Újabb 20 fellépővel bővült a Sziget Fesztivál résztvevőinek névsora, köztük van mások mellett a The National, a Mura Masa, Johnny Marr vagy Tom Odell...

Karakteres sörrel újít a Dreher

Tovább újít a Dreher és bevezeti a karakteres ízű Dreher Red Ale-t. Karamellás, malátás, pörkölt aromáján túl vöröses barna színe és krémszínű habja különbözteti...

Kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei

Kiberbiztonsági Átláthatósági Központot (Cyber Security Transparency Centre) nyitott a Huawei Technologies Brüsszelben. A vállalat új központjában a kormányzati ügynökségek, szakértők, iparági szövetségek, valamint szabványokkal...

Ínyenceknek kedvez az OMV

Balzsamecetes-mustáros Cézár saláta, kacsamáj páté briósban, tonhalsaláta és pulled pork: miután több mint 162 ezer, Palágyi Eszter által tervezett prémium szendvicset vásároltak meg a...

Nőkkel kampányol a Converse

A Converse „All The Stories Are True” kampánya keretében március 8-án, nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck...

A legjobb tanárokat keresi az Ericsson

Idén huszonegyedik alkalommal hirdeti meg az Ericsson Magyarország az egyik legfontosabb nem állami alapítású általános iskolai és középfokú oktatási elismerést, az Ericsson-díjat. A díjra...

A prémium kell a magyaroknak

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...