- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Különleges gasztroversenyben a hazai street foodosok

Idén első alkalommal száll ringbe a győzelemért Magyarország a European Street Food Awardson. A hazai előválogatóra a versenyzők 7 kategóriában, augusztus 31-ig adhatják le...

Nagyot újít az autómárka

A SEAT az Aronában és az Ibizában is bevezeti a sokoldalú és tetszés szerint beállítható digitális műszerfalat, amely áttekinthetőbb, és a gépkocsivezetők igényeinek jobban...

Hatalmas buli lesz a sörgyárban

Az 5. DreherFeszt fantasztikus sörfelhozatallal jelentkezik szeptember 1-jén, a kínálatában néhány, eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség. Ráadásul a jubileum...

Magyarok nyerték a formatervezés Oscar-díját

Az esseni Design Zentrum “piros pontja", a Red Dot minden grafika, koncepció vagy formaterv számára talán legrangosabb nemzetközi elismerést jelenti. 2018-ban a Graphasel Design...

Rengetegen lennének plakátarcok

Fogadásból, kólarajongása miatt, buli kedvéért vagy épp barátnői unszolásra, de mind nagy lelkesedéssel jelentkeztek a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányába Körülbelül kétszer annyi nő, mint férfi,...

Újabb magyar siker

A soproni Modelart Presentation nyerte az Iconic Awards 2018 innovatív építészetért járó díját kommunikáció kategóriában. A DANUBIO 3 különböző lakástípusát bemutató, abszolút újszerű makettjével nyert...

Új csúcskütyük a boltokban

Bemuttata két új tabletjét a Huawei. A gyártó a MediaPad M5 Lite és a MediaPad T5 esetében is gondoskodott a kiváló audió-vizuális élményről. A...

Okos gyerekórával erősít a Vodafone

A Vodafone Magyarország a Family ajánlat és a Digitális család weboldal indulása óta kiemelt hangsúlyt fektet a generációk közti digitális szakadék csökkentésére, és legújabb...

Összecsapnak a flamingók és az unikornisok

Instagram-gyanús kitelepüléssel készül a Strand Fesztiválra a Sony portfólió csajos csatornája, a Sony Max. A fesztiválozók a Sony Max Beach Zone területén szabadon napozhatnak...

Új kütyü gamereknek

A Logitech saját márkája, a Logitech G bemutatta a G PRO vezeték nélküli gamer egeret, mely az első, vezeték nélküli, a lightspeed technológiát is...

Megújul a Bónusz Brigád

A márka megújulását kampány is támogatja, amelynek célja, hogy kedvezményoldal helyett az élmények gyűjtőhelyeként mutassa be a Bónusz Brigádot. Elsősorban az élménykereső, programvadász vásárlókat...

Ezt tudja az új okostévé

Az LG bemutatta első érintőkijelzős, fali konzolos kórházi televízióját. Az új készülék kényelmes és biztonságos megoldásokat kínál mind a páciensek, mind az orvosok számára. Az...

Jó hír a Telekomtól

Londonban is kiemelkedőnek értékelték a Magyar Telekom fenntarthatósági gyakorlatát a felelős befektetői értékelők. A FTSE Russell (FTSE International Limited and Frank Russell Company) megerősítette, hogy...

Régi kedvencekkel ünnepel az IKEA

Ingvar Kamprad, az IKEA alapítója, nagybátyja konyhájában ülve alkotta meg az IKEA-t mindössze 17 évesen, 75 évvel ezelőtt. Az IKEA születésnapja alkalmából egy időutazásra...

Nagyot szól a BMW rekordja

A BMW M GmbH digitális kampányához megtervezett rendkívüli mutatványok maximálisan kiaknázták a nagyteljesítményű kompakt sportolóban rejlő teljesítmény-potenciált. A bajor prémiumgyártó legújabb digitális kampányának főszereplője szokatlanul...

Erre készül a Volkswagen

A Volkswagen Haszonjárművek világpremierrel érkezik a düsseldorfi Caravan Salonra, ugyanis az augusztus 24. és szeptember 2. között rendezendő nemzetközi lakóautó kiállításon debütál a márka...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...