- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Legendás autók versenyeznek

A BMW Group Classic ismét főtámogatóként szponzorálja a klasszikus autókat ötnapos utazásra invitáló esemény tizenhetedik felvonását, amelyen az ikonikus BMW M1, a hamisítatlan BMW...

A DeepInsightot választotta a Mogyi

A DeepInsight ügynökséget választotta a Mogyi különleges terméke, a vajkaremellel bevont integrált márkakommunikációs kampányának megvalósítására. A Caramoon az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben...

Gasztrokánaán a benzinkúton

Kézzel készült, sós kürtőskalácsba csomagolt kacsamáj paté vagy paradicsomos húsgombóc, juhtúrós sztrapacska, gyros – szeptembertől elérhető az OMV nyáridéző szendvicskollekciója, amelyet ismét Palágyi Eszter,...

Játékos újítások az LG-től

Az LG Electronics (LG) a 2018-as, berlini IFA-n új UltraGear monitorainak bemutatásával jelzi, hogy elkötelezett a gamer technológiák iránt. A monitorok erős teljesítményükkel, kiváló...

A Coca-Cola megveszi a Costát

A Coca-Cola megvásárolja a brit Whitbread vállalattól a Costa kávéházláncot 5,1 milliárd dollárért, azaz mintegy 4,4 milliárd euróért. A Whitbread 1995-ben vásárolta meg a Costa...

A MediaCom nyerte a Mars tenderét

Az ügynökség 25 éve dolgozik a világ egyik legnagyobb hirdetőjével, az együttműködést most kiterjesztik. A GroupM került ki győztesként a Mars tenderén, így a MediaCom...

Alkoholt árul a Metallica

Saját whiskey márkát dob piacra a Metallica amerikai zenekar. Spotify- és Apple Music-lejátszási listát is adnak az italok mellé. A Blackened márkanevű italt az együttes...

Boldog születésnapot!

A Magyar Marketing Szövetség életében fontos szerepet töltenek be az szakmai díjak, elismerések. Ilyen az Életműdíj is, amelynek egyik büszke tulajdonosa dr. Hoffmann Istvánné,...

Ír luxushotel lett a legjobb szálloda

A legjobb szállodák díját, a Best of Awardsot az idén egy írországi kisváros, Limerick gyönyörűen rendbe hozott kastélya kapta.   Az egyik régi, közeli majorságról elnevezett...

Élményekkel kampányolt a Budmil

A Budmil fiatalokat célzó, kimondottan táskakampányt indított a nyári időszakban. A kreatív tervezéssel az online és influencer marketing terén is otthonosan mozgó Armadillo reklámügynökséget...

Működő autót építettek legóból

Lego Technic elemekből építettek egy működőképes, önmeghajtású modellt, amely 20 km/h sebességre is felgyorsulhat, és amelyben két ember is elfér. Az ikonikus Bugatti Chironnak, a...

Újabb helyet hódított meg a Festipay

Az Exit szervezői által támogatott grúziai EchoWaves fesztiválon is megjelenik a Festipay megoldása. Ezzel már hat ország különböző fesztiválján lehet vásárolni a magyar fintech...

Új termékkel lép piacra az Apple

Az Apple megerősítette, hogy felvásárolt egy startupot, amely kiterjesztett valóság (AR) megjelenítésére alkalmas szemüveglencséket fejleszt. Bár a cég hivatalosan csak annyit közölt, hogy időről időre...

Megvan az ARC plakátkiállítás helyszíne

Az MSZP – Összefogás Zuglóért Egyesület frakciójának támogatásával átment, hogy az ARC plakátkiállítást Zuglóban, az Örs vezér útján tartsák meg az idén. Erről csütörtök reggel...

Gyors és környezetkímélő ügyintézés az E.ON-nál

Az E.ON célja, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az eddig elérhető fizetési módok mellett az energiaszolgáltató...

Sikeres volt a BKV kampánya

Túlóra elrendelésével és beugró sofőrökkel tudja ellátni feladatait a BKV. Létszámhiány nincs, a cég kampányai miatt egyre több főállású járművezetőjük van, de nehéz pótolni...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fergeteges szórakozás gyerekeknek

Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is gazdára találnak. A játékélményt pedig október 26-án a Lurdy Házban...

Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója

Az IKEA bemutatta a gyerekeknek készült legújabb SANDLÖPARE kollekciót, melyet a kalandos afrikai szavanna inspirált. A kollekció a svéd vadvédelmi központ, a Nordens Ark együttműködésével készült abból a célból, játék és történetmesélés révén a...

Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon

Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...