- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Megújult a Person

A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal jelentkezik: az új Person brand alapját az ügyfélközpontú, erős márkaüzenetek adják, amelyek a...

Nagyot újít a McDonald’s

A McDonald’s USA chicago-i központja bejelentette, hogy mostantól az Egyesült Államokban kapható klasszikus szendvicseit – a hamburgert, sajtburgert, dupla sajtburgert, McDouble-t, McRoyal-t, sajtos McRoyal-t,...

Karrier vagy család? Lehet mindkettő!

Hogyan legyünk egyszerre jó szülők és sikeresek a karrierünkben? Lesz elég időnk a gyerekeinkre és erőnk a munkánkra? Teljesíthetünk-e jól mindkét szerepben? Kihez forduljunk,...

Megvannak Az év kereskedői

A Spar és a Libri-Bookline Zrt. bizonyultak a legjobbaknak a Mastercard által szervezett Az év kereskedője versenyben, megosztva a dobogó legfelső fokát foglalhatták el....

Bejöttek a fesztiválozóknak a Dubicz borai

Minden eddigi fogyasztási rekordot megdöntött a Sziget rendezvények számára készített három bor, a Sziget Rosé, a Sziget White és a Sziget Red. A Borháló...

Nagy dobásra készül a hazai e-sport

A már hazai szinten is több mint 400 ezer rajongót magáénak tudható e-sport újabb mérföldkövéhez érkezett, ugyanis az új FIFA 19 verzió megjelenésével szinte...

Díjazták az Index szerkesztőjét

Magyar nyertes a Siemens Press Award regionális döntőjében: az Index szerkesztőjének munkáját a nemzetközi zsűri a legjobb három közé választotta. A Siemens idén harmadik alkalommal...

Pályázhatnak a kezdő Youtuberek

A BugTV, a Klikkmánia cégcsoport YouTube marketinggel és csatorna menedzsmenttel foglalkozó üzletága „I. BugTV – Youtuber akarok lenni!” címmel pályázatot hirdet a jövő videós...

Így fesztiváloztak a véleményvezérek

Tartalomgyártás, platformok közötti átjárás, közösségi média menedzsment, be- és kikövetés, social kampánytervezés, influencer portfólióépítés – ezek voltak a hívószavak az első hazai Influencer Festival...

Középpontban a biztonság és a mesterséges intelligencia

A Microsoft az idén a biztonságot és a mesterséges intelligenciát állította az Ignite középpontjába. A cég ötéves és 40 millió dolláros költségvetésű Humanitarian Action...

A hírnév titkai az influencerek szerint

Kampányokba becsatornázás, niche influencerek, algoritmus-változások, belépési küszöbök, rajongó behozás, platformok közötti átjárás, autenticitás, újramuse-olás, be- és kikövetés, és megannyi kifejezés, amik mind az influenceri...

Versenghetnek a fiatal filmrendezők

Elindult a fiatal filmrendezőknek szóló EU-s pályázat. A 18-35 éves korosztályt megszólító pályázatban a filmrendezőket arra kérik, hogy saját rövidfilmjükben mutassák be, mit jelent...

Díjat nyert a CEWE

Egyszerű, személyes, gyors – ez a CEWE FOTÓKÖNYV Pure, amely az utóbbi hónapok során nem csupán az ügyfeleket, hanem az EISA díj nemzetközi zsűritagjait...

Ölelni és táncolni is tudnak a robotok

Mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot mutatott be Magyarországon elsőként a Muzix Group Kft. A felhő-alapú szolgáltatást használó CruzR robot úgy mozgatja a karjait, mint...

Indul a népszerű programozóverseny

Hetedik alkalommal rendezik meg az NNG C++ Grand Prix-t, az ország egyik legnépszerűbb programozóversenyét. Tavaly bebizonyosodott, hogy a tapasztalat nem minden – egy középiskolás...

Magyar lányok forgatják fel a divatvilágot

Tudtad, hogy a divat a második legszennyezőbb iparág a világon az olajipar után? A fast fashion nem csupán az életmódunkra, de a környezetünkre is...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....