Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Ezért éri meg önkéntes munkát vállalni
Már minden második K&H-s kolléga csatlakozott a Team Blue Challenge önkéntes programhoz – ez több mint 2000 munkatársat jelent, akik az elmúlt hónapokban saját...
Ezért borul lilába az ország
November 17-én ismét a koraszülöttekre irányul a figyelem: ikonikus épületek borulnak lilába, közösségi kezdeményezések indulnak, és új weboldallal segíti a részvételt a KORE.November 17-én,...
Különleges koncert lesz a Budapest Parkban
Október 1-jén a Budapest Park színpadán egyszerre szólalnak meg a jövő és a jelen hangjai: kilenc ismert hazai előadó – köztük a Bagossy Brothers...
Jó ügyért fogtak össze a magyar sztárok
Ismert művészek, sportolók és civilek fogtak össze 155 gyermek tanévkezdéséért a Tűzcsiholó Egyesület „Egy iskolatáskányi remény” kampányához. Az online aukción a többi között Geszti...
Rengeteg ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Wolt közös ételmentő kezdeményezése, amelynek célja, hogy a vendéglátóhelyeken megmaradt, de még kiváló...
Gyerekeknek segíthetnek a Tesco vásárlói
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és fiatal felnőtteket támogató helyi projektekre, hogy eldöntsék, melyik mennyi támogatást kapjon. A Tesco „Start...
Laurie. lett a Spotify EQUAL Global első magyar nagykövete
Az EQUAL a Spotify női előadók egyenjogúságát támogató programja, amely keretében kiemelt felületet és egyedülálló láthatóságot biztosít a platform. Országonként és évente csupán 2...
„Könnyek a vízben” – Egy koncert, ami életeket változtathat meg
2025 nyara nem csak a hőségről és a Balatonról szól, hanem az összefogás erejéről is. Július 6-án, vasárnap délután egy különleges eseményt láthatnak az...
Egy projekt, ami a legrangosabb fesztiválokon tarolt
A Das Große Wachbeben egy CSR kezdeményezés volt, melynek célja, hogy felhívja a nyilvánosság figyelmét az olyan „elfeledett" természeti katasztrófákra, mint a 2023. február...
Lányoknak tanítanak blokklánc-technológiát
A vezető kriptovaluta-tőzsde, a Bitget, és az UNICEF Luxemburg partnerséget jelent be a digitális és technológiai készségek elsajátításáért, különösen lányok számára.A világ egyik vezető...
Bárki licitálhat Szoboszlai ruháira, jó ügyet támogat vele
Rendhagyó megoldással, a szurkolók bevonásával támogatja a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját a Telekom és Szoboszlai Dominik: a válogatott csapatkapitánya által dedikált, négy ruhadarabból álló...
Magyar alapítványokat is támogatna a Morgan Stanley
Először nyílt meg magyar jótékonysági szervezetek számára a Morgan Stanley civil pályázata. A Budapesten háromezer szakembert foglalkoztató globális pénzintézet célja olyan innovatív ötletek támogatása,...
Még lehet pályázni a CSR Hungary Díjra
2025-ben ismét lehet pályázni a Magyar üzleti Felelősség Díjra, a CSR Hungary Díj pályázatára. 18. alkalommal kerül meghirdetésre a Díj. Évről évre lehetőséget kínál...
Nélkülöző előadóművészeknek segített az EJI
Több, mint félezer, a létminimum alatt élő magyar előadóművész megélhetéséhez nyújtott segítséget az Előadóművészi Jogvédő Iroda (EJI) 2025 első felében. Havi nyugdíj-kiegészítő támogatást 267...
Így érdemes készülni a gyerekek táborozására
A nyári táborozás életre szóló élmény a gyerekeknek – a szülőknek viszont alapos tervezést és csomagolást jelent. Természetes, hogy szeretnénk minden eshetőségre felkészíteni gyermekünket,...
Különleges kampányba kezdett a LEGO
Újragondolta a RUN–D.M.C. „It’s Like That” című dalát a LEGO Csoport, ezzel bátorítják a lányokat, hogy bízzanak a kreativitásukban. A játékgyártó célja egyrészt, hogy...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...