- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Jótékony akcióban a Tesco

A Tesco tavasszal nagy összegű élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat: 42 millió forint értékben tartós élelmiszereket, valamint tisztító- és babaápolási szereket tartalmazó csomagot juttatott el...

Tanárok és munkanélküliek digitális képzését segíti a Microsoft

Újabb, mintegy hetvenezer dolláros támogatást kapott a Microsoft Skills and Employability programjából a magyar HTTP Alapítvány, amely idén a pedagógusok mellett a munkanélküliekre is...

Zöld kihívás az Ikeától

A klímaváltozást már a bőrünkön érezzük. Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában az IKEA vásárlók mintegy 60 százaléka gondolja úgy, hogy gyermekei rosszabb állapotban örökölik tőlünk...

Rengeteg adománnyal segített a P&G

A koronavírus okozta járványügyi veszélyhelyzet elrendelését követően a Procter&Gamble globális és helyi vállalatai összefogtak, hogy a kialakult helyzetben a lehető legnagyobb támogatást nyújtsák partnerszervezeteik...

Bicikliflottával segíti dolgozóit a Szentkirályi

Ajándék kerékpárokkal ösztönzi a budapesti iroda dolgozóit a biztonságos és környezettudatos közlekedésre Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa. A kétkerekű járművekkel a...

Egymilliárd euróból zöldít az Unilever

Az Unilever új intézkedéseket és vállalásokat jelentett be, amelyek célja, hogy az eddigieknél is határozottabban cselekedjen a klímaváltozás-ellen, a környezet védelme és megújulása, valamint...

Önkéntesekkel segít a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány a koronavírus miatt kialakult helyzetben átalakította vállalati önkéntes programjait, hogy azok a legkiszolgáltatottabb csoportok – így az idősek és a...

Vendéglátósoknak segít a Coca-Cola

A korlátozások ideje alatt az úgynevezett azonnali fogyasztásra vásárolt termékeket értékesítő, hazai Coca-Cola partnerek mintegy háromnegyedénél gyakorlatilag megállt a fogyasztás. A Coca-Cola kötelességének érezte,...

Zöld akcióban a Henkel

A Henkel 34 ágazat azon 155 legnagyobb globális vállalata közé tartozik, amelyek aláírták azt a nyilatkozatot, miszerint a kormányokat világszerte arra ösztönzik, hogy a...

Egészségügyi vállalkozásokat támogat a Generali

A koronavírus járványban számos ágazat került nehéz helyzetbe, és sajnos egyelőre a vírus gazdasági hatásai még nem teljesen ismertek. Magyarországon a KKV szektor az...

Összefogtak a hazai nagyvállalatok

A koronavírus-járvány azonnali változtatásokra kényszerítette az oktatási intézményeket az általános iskoláktól az egyetemekig. Miután a digitális tanításra, vizsgáztatásra eszköz, illetve hálózati hiányosságok nem mindenhol...

Tovább zöldített a SEAT

A SEAT 2019-ben is aktívan ténykedett annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentse a tevékenységéből a környezetre eredő hatást. A vállalat ennek következtében 43 százalékkal csökkentett...

Színházi akcióban a Theodora

Az sványvízmárka 2,5 millió forintos adománnyal támogatja a koronavírus-járvány miatt átmenetileg leállni kényszerült Centrál Színházat. A Theodora kezdeményezésére elindult a Mesél a Balaton elnevezésű...

Ezt teszi a Mars a bolygónkért

A Mars nem csupán azon dolgozik, hogy gátat szabjon a koronavírus terjedésének, de a klímaváltozáshoz hasonló problémák környezetünkre gyakorolt hatását sem téveszti szem elől....

Megtáncoltatják a robotokat a lányok

Lezárult a DigiGirlz AI Challenge, a Microsoft Magyarország és a Logiscool Digitális Tudásért Alapítványának közös versenye. Több mint kétszáz, a digitális technológia és mesterséges...

A digitális oktatásban segít az Ericsson

A COVID-19 világjárvány a Föld sok országában az oktatási rendszerek működésében is fennakadásokat okozott. Ezt látva az Ericsson az UNESCO Globális Oktatási Koalíciójának keretében...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, kik a hazai közösségi média kedvencei

Átadták az idei JOY Social Media Award (JOY SMA) díjait. Tíz kategória negyven jelöltje egy hónapon át tartó kampányban buzdította szavazásra a követőit, a díj története alatt egymillióan voksoltak kedvenceikre. Díjat kapott többek között...

A Twitch-en debütál a Riot Games tévésorozata

A Riot Games első animációs tévésorozata, az Arcane világpremierjére magyar idő szerint november 7-én, vasárnap, 03:00 órakor kerül sor a Netflixen. Az első epizódot a Twitch-en lehet majd társ-stream, azaz a co-streaming keretein belül...

Vállalkozóknak kedvez a Telekom új szolgáltatásaival

A digitális átállást előmozdító pandémia rámutatott arra, hogy akiknek fontos vállalkozásuk folyamatos fejlődése és válságtűrővé tétele, azoknak folytatniuk kell online jelenlétük erősítését. A Telekom most ehhez nyújt segítséget a KKV-knak: a Digitális Office...

Egy hétig dübörög az MTV Music Week

Nagyszabású zenei eseménysorozat vezeti fel országszerte több nagyvárosban a 2021-es MTV EMA popkulturális díjátadó show-t, amelyet ezúttal Magyarországról közvetítenek világszerte november 14-én. A november 5-től startoló MTV Music Week keretében országszerte közönségkedvenc hazai és...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

DATA