- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Nagy összeggel segített idén az AVON

Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány és a Csongrád Megyei Dr. Bugyi István Kórház részesült idén az AVON több mint 28 milliós adományában. A támogatásnak köszönhetően...

Átformálnák a karácsonyi ajándékozást

Ajándékozz másképp néven új kezdeményezés indult Magyarországon, amely új szintre kívánja emelni a vállalatok körében megszokott, év végi partneri ajándékozást. A kezdeményezés lényege, hogy...

Zöld innovációkat támogat a Schneider Electric

Három magyar zöld innováció is esélyes a fődíj elnyerésére a Schneider Electric Alapítvány által meghirdetett nemzetközi versenyen. A W-heat megoldása forradalmi változásokat hozhat a...

Különleges akcióban a Telekom

Tizenhárom város iskoláiban különleges program indult: fiatalok segítenek idősebbeknek eligazodni a digitális világban, méghozzá iskolai közösségi szolgálat keretében. A „Legyélteis! MOST generációs” programmal a...

Kapás Boglárkával kampányol a Cartoon Network

A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek...

Egészséges akcióban az Auchan

Összesen 41 millió forint értékben mintegy húsz projekt részesül támogatásban az Auchan Az Ifjúságért Alapítványának legutóbbi pályázatán. A magyarországi áruházak vonzáskörzetében működő szervezetek a...

Hatalmas összeget ad Kaliforniának az Apple

Az Apple 2,5 milliárd dollárt adományoz a kaliforniai lakhatási válság enyhítésére, csatlakozva ezzel a Google, a Facebook és a Microsoft hasonló erőfeszítéseihez - jelentette...

Mellbevágó akcióban az Avon

Három évtized után egy új edukációs film segíti a védőnők és az egészségügyi szakemberek munkáját, ami érthetően és a fiatalok számára is jól befogadható...

Az élelmiszer-pazarlás ellen kampányolnak

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma 2019 októberében megtartott ülésén meghozta döntését, kiválasztotta a 2020-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor,...

Különleges akcióban a Starbucks

A Starbucks 2019 november 5-én könyvgyűjtő kampányt indít, amelynek célja, hogy a kávézólánc közösségével együtt támogassa a magyar iskolákat olyan könyvekkel, amelyek megszerettetik az...

Hősnőket díjazott az Avon

Második alkalommal hirdette meg az AVON a Mellrák Elleni Küzdelem Hősei pályázatát, amin olyan nőket díjaztak, akik munkájukkal hozzájárulnak a mellrákban érintett nők gyógyulásához...

Zöldebb jövőért akciózott a Henkel és a Rossmann

Negyedik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann a „Játék egy zöldebb jövőért” nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű játszótér-felújítás volt a...

Negyedmilliót hozott a Lenovo jótékonysági meccse

A Lenovo Magyarország által szponzorált Lenovo Legion Honvéd Esport Akadémia idei versenysorozatának egyik állomásaként október 20-án jótékonysági CS:GO meccs keretein belül az Öregfiúk válogatottja...

Középiskolásoknak szervez programokat a Startup Campus

Országszerte tíz helyszínen rendez programokat az innováció iránt érdeklődő középiskolás diákoknak a Startup Campus. A rendezvénysorozat egyes állomásain 80-100 fiatal előadásokon és innovációs műhelymunkában...

A férfiak egészségéért kampányol a Bookline

A szűrővizsgálatok fontosságára hívja fel a férfiak figyelmét a MentsManust Mozgalom, amelyhez idén újra csatlakozott a Bookline. Az „Olvass bajuszostól!” kampány különleges kreatívjai idén...

Rózsaszínbe öltözött a Bridgestone

Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges magyar fejlesztésekkel jön a Discovery népszerű sorozata

Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a Discovery egyik sikersorozata, a Made In Gyetván Csabával, amely ezúttal a HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratóriumába (SZTAKI SCL) látogatott...

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Így spórolhatnak rengeteg áramot a vállalatok

Felére csökkenő egységnyi energiafelhasználás, 4500 háztartás számára elegendő villamos energia megtakarítása – a CETIN Hungary fenntarthatósági díjjal is jutalmazott programja példa arra, hogyan lehet innovatív megoldásokkal egy technológiai nagyvállalat működését úgy környezetbarátabbá tenni, hogy...

Erre mindenképpen érdemes lesz figyelni karácsonykor

A karácsonyi időszakban különösen könnyű túlzásba esni az étkezéseknél, amit a rövid és szürke, mozgáshiányos nappalok csak fokoznak. Magyarországon a felnőttek több mint 60%-a túlsúlyos vagy elhízott, a gyerekek pedig közel egyharmada túlsúlyos és...

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....