- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Visszatért Tevan Imre az Indexhez

Tevan Imre a mai nappal főszerkesztő-helyettesként tér vissza az Indexhez – közölte Bodolai László, az Index.hu-t birtokló Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumának és az Index.hu...

Kirúgták az Index főszerkesztőjét

Párhuzamosan több változás is történt az Index vezetésében. Megvan az új vezérigazgató, viszont elküldték a főszerkesztőt. Index.hu Zrt igazgatósága mérlegelte az elmúlt időszak eseményeit, és...

Marketingigazgatót nevezett ki a Praktiker

Burka Szilvia marketing és online szolgáltatások igazgatói pozícióban folytatja pályafutását a barkácsáruházláncnál július 1-től. A szakember nemcsak a Praktiker marketing csapatát irányítja, hanem az...

Meglepő bejelentés: Veiszer Alinda távozik az ATV-től

Tavaly április óta dolgozott az ATV reggeli műsorában. A műsorvezető saját kérésére búcsúzik a csatornától. „Nagyon köszönöm a lehetőséget az ATV-nek, hogy kipróbálhattam magam a...

Vezetőváltás a Škodánál

2020. július 31-ével a ŠKODA AUTO élén töltött közel öt év után Bernhard Maier távozik az igazgatótanács elnöki pozíciójából. Bernhard Maier 1984-ben a Nixdorf Computer...

Új vezető az HBO élén

A nyár végével Christina Sulebakk váltja televíziós társaság élén az eddigi vezérigazgatót, Hervé Payant. Christina Sulebakk vezeti majd az HBO Europe-ot, beleértve a hagyományos (lineáris)...

Új vezető a hirado.hu-nál

Leitner Attila átvette a közmédiás portál irányítását a pozícióra két éve kinevezett Csatári Patriktól. Távozott a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.-hez tartozó hirado.hu éléről a pozícióra...

Home office jövője a médiában és az ügynökségeknél

Néhol teljesen, de többnyire csak részben ért véget az általános otthoni munkavégzés. A megkérdezett médiavállalatok és ügynökségek többsége arról számolt be, hogy a járványhelyzet...

Változás az RTL Magyarország vezetésében

Lemondott eddigi posztjáról Schiwert-Takács László, az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgató július 1-jével, és egy időre szabadságot vett ki – értesült a Media1. „Az...

Új marketingvezetővel erősít a Codecool

Londonban élő szabadúszó marketingszakértő, Ferenczy Anna vette át a Codecool programozóiskola marketing csapatának irányítását 2020 márciusától. Az új igazgató nemzetközi tapasztalatait Londonban és Kenyában...

Új marketingvezető az eMAG-Extreme Digitalnál

Július elsejétől Szarka Szilvia lesz az egyesülő eMAG Magyarország és Extreme Digital cégek marketingvezetője. Szarka Szilvia 13 évnyi tapasztalattal rendelkezik az e-commerce szektorban marketing területen,...

Új vezetővel erősít a RAS

Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője. A szakterület irányítását az elmúlt két évben Tóth-Császár Gergely, a kiadó magazin divíziójának...

A Computerworldtől igazolt online főszerkesztőt az IT-Business

Mészáros Csaba, aki eddig közel öt éven át a Computerworld online főszerkesztői feladatait látta el, július 1-től az itbusiness.hu főszerkesztőjeként folytatja pályafutását. Az IT-Business...

Lakatos Zsófiával erősít a Levegő Munkacsoport

Elnökségi tagjává választotta a Levegő Munkacsoport Lakatos Zsófiát, aki közel egy évtizede támogatja tanácsaival a környezetvédelmi civil szervezet munkáját. Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség...

Új vezetővel erősít a Marquard Media

Az igazgatótanács új tagjaként Jacques Bughin, a digitális átalakulás szakértője csatlakozik a társasághoz, a távozó Bruno Valsangiacomo helyét veszi át Jacques Bughin 1992 és 2019...

Változás a Publicis vezetésében

Új pozíciót hoztak létre a Publicis Groupe Hungary-nél, a céghez Chiel Client Officerként csatlakozik Varga Gábor Zoltán. Feladata a csoport magyarországi érdekeltségeinek és az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....