A megugró infláció, a rezsiköltségek emelkedése és a fogyasztók körében tapasztalható bizonytalanság hamar éreztette hatását az online kiskereskedelmi forgalomban is: szeptemberben az e-kereskedelmi cégek...
A GLAMI divatkereső e-kereskedelmi felmérése szerint a magyar fogyasztók 47 százaléka tervez ruházati cikkeket vásárolni az idei Black Friday alkalmával, legtöbben 20.000-40.000 Ft közötti...
A tartósan magas infláció és az emelkedő árak még fogékonyabbá teszik a vásárlókat a különféle akciókra. A megváltozott piaci környezetben azonban a kereskedőknek fokozottan...
Nem történt érdemi előrelépés a hazai kis- és középvállalkozások digitális versenyképességében az elmúlt három évben a Digiméter index szerint. Várható ugyanakkor, hogy a 2022....
A magyar internetezők vásárlási szokásait ugyan folyamatosan alakítják az infláció hatásai, a jól megszokott minőségből azonban nem tervezünk lényegesen lejjebb adni. Alapvető élelmiszerekből, kozmetikumokból,...
Kína után négy európai ország – Norvégia, Svédország, Németország és az Egyesült Királyság készült fel leginkább az elektromos autók elterjedésére – derül ki a...
Nem foglalunk előbb azért, mert messzebbre repülünk, viszont minél messzebbre utazunk annál több ideig maradunk – mutatják a Kiwi.com adatai. Míg 2019-ben New York...
Aktivitásban és követőszámban is látványosan fejlődtek egy év alatt a topmenedzserek a LinkedInen az Uniomedia friss elemzése szerint. Dr. Keszte Róbert, a Continental első...
Az ügyfelek kegyeiért folyó versenyt azok a pénzügyi szolgáltatók nyerik, amelyek össze tudják kötni az egyszerű, gyors, kényelmes és biztonságos kiszolgálást a perszonalizált kapcsolattartással...
A magyarok döntő többsége tudatos vásárlónak tartja magát, ennek ellenére honfitársaink 59 százaléka dob ki élelmiszert, ráadásul 23 százalék kifejezetten sokat – mutatják az...
Tavaly tízből mindössze hárman kérték közvetítő segítségét ingatlanuk értékesítéséhez, derül ki egy reprezentatív felmérés eredményeiből, azonban az OTP Ingatlanpont szakértőinek friss tapasztalatai már egyértelmű...
Változó képet mutat 2022-ben az ingatlanpiac, az erős első és a kissé enyhébb második negyedév után - a visszafogott első őszi hónapnak is köszönhetően...
Az inflációs ráták az egekbe szöktek, ez azonban nem mutatkozik meg az online vásárlások számának csökkenésében – állítja Bogdan Colceriu, a Frisbo vezetője. A...
Ma már nem újdonság, hogy a fogyasztók a fizikai és a virtuális boltokban is arra vágynak, hogy a lehető leggyorsabban és legkényelmesebben intézhessék vásárlásaikat,...
Hathavi gyengélkedés után éledezik, újra növekedési pályán az e-kereskedelmi piac. A következő hónapokon áll vagy bukik az idei év sikere. A szakértők kismértékű éves...
Nyakunkon a válság, az élet viszont megy tovább: azok a cégek jöhetnek ki ebből a periódusból nyertesen, akik a vihar hullámait meglovagolva innovációra költenek....
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...
Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...
Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...