Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kibertámadások: veszélyben az idősek
A jól ismert személyes és a telefonos csalásokon túl, az internet és a közösségi média terjedésével újabb és újabb veszélyek leselkednek a gyanútlan áldozatokra....
Kontrollvesztésre biztatott a Lounge Group
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel. A kitelepülés...
Kiderült, mit várnak a cégektől a dolgozók
Mire készüljünk, ha véget ér a krízis? Bár a cégek többsége még keresi az útját annak, hogy a krízishelyzet elmúltával miként ötvözi majd a...
Egyre zöldebbek és tágasabbak az újlakások
A Zöld Otthon Program indulását megelőző kivárás a múlté, és újra teljes sebességgel száguld az év eleje óta élénkülő újlakáspiac. Az országosan tapasztalható keresletnövekedéssel...
Kiderült, mennyit videójátékoznak a gyerekek
A 6-18 éves magyar gyerekek háromnegyede játszik videójátékkal, közülük minden negyedik naponta egyszer, minden nyolcadik viszont naponta többször is ezzel tölti az idejét. A...
Magányossá tette a munkavállalókat a COVID
Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a...
Többet költünk mobilozásra a járvány alatt
Nagyjából minden tizedik magyar költ jelentősen nagyobb összeget mobiltelefonhasználatára a pandémia következményeként– derült ki a tarifacsomagok részrehajlásmentes összehasonlításával foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából. Nem...
Teljes átalakulás előtt az irodapiac
Az elmúlt pár év örökre megváltoztatta az irodahelyiségről alkotott véleményünket, hiszen a hagyományos íróasztal/fő megoldás már nem fenntartható, a folyamatosan változó igények és az...
Kevesebb az elégedett fiatal a munkahelyeken
Kevésbé érzik jól magukat a munkahelyükön a fiatalok. Legalábbis az idei második negyedévben 39 százalékra csökkent azoknak az aránya, akik megbecsültnek érzik magukat -...
Továbbra is pozitívan látják a jövőt a hazai kkv-k
Az előző negyedévben felállított történelmi csúcs után továbbra is derűlátók a mikro-, kis- és középvállalkozások a K&H kkv bizalmi index felmérés legfrissebb, harmadik negyedéves...
Nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség
A Kincentric mérései szerint globálisan nagyot zuhant a munkavállalói elkötelezettség általános szintje 2021 második negyedévében, azok után, hogy a pandémia első hullámában még pont...
Járvány előtti szinten az üzleti várakozások
Októberben négyhónapos stagnálás közeli állapota után új lendületet vett a GKI konjunktúraindexének emelkedése, s kétéves csúcsára került. A GKI-nak az EU támogatásával készített felmérése...
Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok
A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból...
Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén
A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható...
Tovább emelkedik a használt autók ára
Az új autók értékesítésének lassulása egyértelműen begyűrűzött a használt autó piacra, jelenleg ugyanis a másodkézből származó autók jelentik a megoldást azok számára, akik nem...
Pénzügyeinket is máshogy látjuk a járvány miatt
A járvány miatt a váratlan eseményekre való felkészülés kiemelt szerepet kapott a mindennapokban, ez pedig rövid, közép- és hosszú távon a biztosítások felértékelődését eredményezheti...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Hamarosan kiderül, mennyit kerestek rajtunk a bankok
Január végéig minden pénzintézet forintra elszámol a tavaly az ügyfeleknek felszámolt költségekkel. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel sokkal olcsóbbá tehetjük a bankolásunkat, a megfelelő konstrukció választásával pedig akár ingyenes is...
Elképesztő újítások a konyhában
Az LG Electronics (LG) a 2025-ös CES-en mutatta be SIGNATURE háztartásigép-termékcsaládjának második, kibővített generációját. A kivételes készülékek a legmodernebb technológiát és a kifinomult dizájnt ötvözik azért, hogy még kényelmesebb használatot, zökkenőmentes wifi-csatlakozást és páratlan...
Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte...
Remek sajtója volt tavaly a Balatonnak
Jól teljesített tavaly a Balaton turizmusa, mindezt nem csak a nyolc milliónál is több vendégéjszaka mutatja, de a sajtómegjelenések száma is. A legtöbb tudósítás a hazai turisztikai régiók közül erről a térségről szólt. 2024-ben...
Elnöki gondolatok a múlt évről és 2025-ről – 1. rész
Rendkívül aktív évet tudhatnak maguk mögött a média- és reklámipar hazai szakmai szervezetei, számos sikeres eseménnyel, képzéssel, bővülő tagsággal, edukációval, de fontos volt az is, hogy segítsék tagvállalataikat a változó gazdasági környezethez való alkalmazkodásban....
Don't Miss
A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton
2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...