- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Aktív ősz várható az ingatlanpiacon

A nyár vége minimális élénkülést hozott a lakóingatlanpiacon a Duna House becslése szerint. Az ingatlanközvetítő cég által jelzett 11 304 darab tranzakció ugyan elmarad...

Rekordot döntött a belföldi turizmus

A belföldi turizmus idén nyáron újabb rekordokat döntött, soha ennyi magyar ember nem nyaralt még a három nyári hónapban a vidéki Magyarországon. A Nemzeti Turisztikai...

A vidék lemaradását is csökkentheti az 5G

Egyes kutatások szerint a világ népességének nagyjából a fele nem rendelkezik stabil, megfelelő sebességű internetkapcsolattal, ami több százmillió – döntően vidéki régiókban élő –...

Ők a legaktívabb topvezetők a LinkedInen

Egyre több magyar felsővezető használja aktívan kommunikációs és cégvezetési célból a LinkedInt a TOP50 hazai nagyvállalat körében – derült ki az Uniomedia felméréséből. Összesen...

Így változott az ingatlanpiac

A belföldi népességmozgás évek óta nagyjából állandónak tekinthető iránya és mértéke is megváltozott az elmúlt évben. 2020-ban összességében kevesebben kerestek új állandó lakóhelyet, a...

Továbbra is szívesen költenek bevásárlóközpontokban a magyarok

Öt vásárlóból három nem tervez változtatni bevásárlási szokásain a COVID-járvány enyhülése után sem, miközben egyre több céllal és egyre tudatosabban keresik fel a bevásárlóközpontokat...

Európában nagyon népszerű az elektronikus fizetés

Az európai lakosság szívesebben fizet elektronikus úton a COVID-19 világjárvány során szerzett tapasztalataik hatására. Ezt erősíti meg az EVO Group vállalatainak megbízásából készült "Befolyásolta-e...

Imádják a kuponokat a magyarok

A magyarok több mint harmada halasztott már el vásárlást, hogy később kuponnal olcsóbban szerezhessen be egy terméket, 40 százalékuk pedig olyasmit is vett az...

Egyre több az új okoseszköz a magyar háztartásokban

Az elmúlt időszakban az otthon töltött idő és a hétköznapok meghatározó részét jelentette az otthoni munkavégzés. A munkaállomások megjelenésével a rugalmas irodai jelenlét is...

Felpörgetik a fiatal vásárlók az e-kereskedelmet

Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben....

Okosotthon trendek – ezekre érdemes figyelni!

Egyes kutatások szerint 2025-re globálisan a háztartások ötödében lesz már okosotthon készülék. A növekvő fogyasztói igények egyre kifinomultabb és fejlettebb intelligens megoldásokat hívnak életre,...

A klímakockázatok elkerülésére készülnek a cégek

Egyre több vállalat foglalkozik az éghajlatváltozás hatásaival, azonban az erről szóló beszámolók még mindig nem elég részletesek – állapítja meg az EY legfrissebb klímakockázati...

Csúcson az albérletforgalom

Idei csúcsot döntött a forgalom a budapesti albérletpiacon augusztusban, a kínálat bővülése miatt ugyanakkor az átlagos bérleti díjak a júliusi 150 ezres csúcsról 147...

Nagyon megszaporodtak az adathalász támadások

  A szervezeteket célzó adathalász támadások száma jelentősen megnőtt a világjárvány alatt, mivel milliónyi otthonról dolgozó alkalmazott vált a támadók elsődleges célpontjává - derül ki...

Gyorshajtás elleni biztonsági rendszer kerül az autókba

Jövő év július 6-tól jelentősen változik az Európai Unióban az autózás és a teherszállítás, illetve a gépjárműértékesítés. Az Európai Bizottság a közelmúltban elfogadta annak...

Már a mindennapjaink része a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) szerepe egyre fontosabb az életünkben. Piaca évente 40 százalékot nő a következő években, csak az Európai Unió évi 20 milliárd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk

Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte...

Remek sajtója volt tavaly a Balatonnak

Jól teljesített tavaly a Balaton turizmusa, mindezt nem csak a nyolc milliónál is több vendégéjszaka mutatja, de a sajtómegjelenések száma is. A legtöbb tudósítás a hazai turisztikai régiók közül erről a térségről szólt. 2024-ben...

Elnöki gondolatok a múlt évről és 2025-ről – 1. rész

Rendkívül aktív évet tudhatnak maguk mögött a média- és reklámipar hazai szakmai szervezetei, számos sikeres eseménnyel, képzéssel, bővülő tagsággal, edukációval, de fontos volt az is, hogy segítsék tagvállalataikat a változó gazdasági környezethez való alkalmazkodásban....

Megvan, mikor indul A Kiképzés a TV2-n

Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil...

Elindult az Ausztrál Open 2025 a Maxon és az Eurosporton

A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe exkluzív Ausztrál Open közvetítéseivel kápráztatja el a kontinens teniszrajongóit, elérhetővé téve az esemény minden mérkőzését csatornáin és platformjain.Idén először a Maxon is követhetjük a tornát, ahol minden...

Don't Miss

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...