- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Így szurkolnak a magyarok

Ha sportról van szó, az online térben leginkább a világesemények mozgatják meg a magyarokat, a sportolókat pedig nemcsak a karrierjük, hanem a példamutató személyiségük,...

Erősödik a használtautó-piac

Továbbra is óriási az érdeklődés a használt autók iránt: bár a 2019-es szintet még nem érte el a piac (mindössze pár százalékos az elmaradás),...

Egyre környezettudatosabbak a háztartások

A lakosság közel kétharmada részesíti előnyben az újrahasznosított anyagból készült háztartási papírárukat, derült ki az Essity online felméréséből. A megkérdezettek 70 százaléka vallotta magát...

Nem veszik elég komolyan a cégvezetők az IT fejlesztéseket

A magyar cégvezetők a saját bőrükön érezték meg a jól működő informatikai háttér előnyeit, de sokan még mindig csak rövidtávú tűzoltásként tekintenek a távoli...

Amerika és Ázsia is lenyomta Európát az 5G előfizetések számában

Az Ericsson friss tanulmánya szerint 2021 folyamán 2,5-szeresére nő, és eléri az 580 milliót az 5G előfizetések száma. A mobilhálózatok legújabb generációja ezzel továbbra...

Felpörgött a házhozszállítás a harmadik hullám idején

A világjárvány a fogyasztói tendenciákban is érezteti hatását, ezt jól mutatja, hogy az idei, márciusi lezárást követően a házhoz szállítások száma több mint duplájára...

A nyári utazást tervező magyarok fele külföldre készül

A magyarok többsége a koronavírus-járvány miatt továbbra is óvatos utazási terveit illetően, a Netrisk által készített felmérésben a válaszadók 63 százaléka legkorábban nyár végére...

Van hová fejlődniük a hazai kkv-knak a digitális marketing terén

A magyarországi KKV-k közel fele végez digitális marketing tevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költ - derült ki az idén...

Kipróbáltuk és megszerettük az online vásárlást

A pandémia alatt mintegy felével nőtt azoknak a száma, akik főbevásárlásaikat hosszútávon is online tervezik elvégezni, és negyedével csökkent azoké, akik továbbra is elsősorban...

Már 50 milliárdos az e-sport piac

A hazai e-sport a COVID válság ellenére is dinamikusan növekvő iparág. Az e-sport bázis az elmúlt egy évben 540 ezerről 640 ezer főre nőtt,...

Így halad a gazdaság kifehérítése

Az elektronikus fizetés és az online számlázás nemcsak a pénzügyi szolgáltatásokat teszi könnyebbé, gyorsabbá és biztonságosabbá, de a gazdaság kifehérítését is nagyban segíti. Igaz,...

Ezért érheti meg influencerekkel dolgozni

A Z generációba tartozók közel harmada követ influencereket a GWI 47 országra kiterjedő felmérése szerint, ez nem sokkal marad el attól, amennyien márkákat követnek....

Egészség- és környezettudatosabbak lettünk

Alapvetően változott meg a fogyasztók magatartása a koronavírus-járvány hatására. Az emberek tudatosan keresik az egészséges és környezetbarát termékeket vásárlásaik során, és többségük ezen a...

Túlbecsülik a felsővezetők vállalatuk digitális felkészültségét

A cégek felsővezetőinek több, mint 80 százaléka gondolja azt, hogy vállalatuk digitálisan felkészültnek számít, viszont a menedzsereknek már csak 58 százaléka ért egyet ezzel...

Alapjaiban változhat meg a bankolás

A pénzügyi szolgáltató szektor bizonyos szerkezeti sajátosságok miatt az új belépőkkel szemben a már piacon lévő vállalatoknak kedvez: a magas működési költségek, a viszonylag...

Sokba kerülhetnek ezek a kiberbiztonsági tévedések

A Sophos összegyűjtötte a 10 leggyakoribb tévedést. Érdemes megfogadni a szakértő tanácsait! Tévedés #1: “Nem mi vagyunk a célpont; túl kicsit vagyunk / vagy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Továbbra is élen a Toyota

A Toyota 2024-ben történelmi rekordot jelentő 18.122 új autó értékesítésével, 12,4 százalékos piaci részesedéssel őrizte meg piacvezető pozícióját a teljes magyarországi új személyautó- és kishaszongépjármű piacon. A vállalat prémium márkája, az évek óta elképesztő...

Papíron egyre gazdagabbak vagyunk

Soha még ilyen jelentős pénzügyi vagyonnal nem bírtak a háztartások, mint manapság. Ám Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint érdemes kritikával szemlélni a jegybank friss kimutatásait.Csúcsra jutott a háztartások nettó pénzügyi vagyona: a...

Ide repült tavaly a legtöbb magyar

Több mint 130 országba és több mint 700 városba repültünk tavaly és rugalmasabban foglaltunk repülőjegyet a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Olaszország és Milánó voltak a favoritok. Japán, Törökország, Tirana és Stuttgart pedig azok az...

Ezért veszíthetik el dolgozóikat a cégek

Az International Workplace Group új kutatása kimutatta, hogy a rugalmas munkavégzést csökkentő vállalatoknál megnő az elvándorlás. A megkérdezett toborzók kétharmada (67%) azt látja, hogy a heti öt irodai nap kötelező tétele esetén növekszik az...

Így alakulhatnak a lakáshitel-kamatok 2025-ben

A Magyar Nemzeti Bank Monetáris Tanácsa tavalyi utolsó kamatdöntésén nem változtatott a 6,5 százalékos jegybanki alapkamaton. Az alapkamat alakulása azért fontos a hitelfelvételt tervezők számára, mert hatással van a banki hiteltermékek kamatára azáltal, hogy...

Don't Miss

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...