- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Nagyon elhúztak a fejlett országok

Az elmúlt hónapokban folytatódott a kilábalás, de üteme és jellege régiónként eltérő volt. A Covid-19 járvány még koránt sem ért véget, és az újabb...

Belföldi utazásokra gyűjtöttek a SZÉP-kártyások

Úgy tűnik, a K&H SZÉP kártya tulajdonosok már év elején bíztak a közelgő újranyitásban, ugyanis a tavalyi év azonos időszakához képest idén alig csökkent...

Közösségi oldalak adminisztrátorait támadják a kiberbűnözők

Manapság a hivatalos weboldalak mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a cégek és szervezetek közösségi oldalai is a hivatalos kommunikációban, valamint a marketing és ügyfélkapcsolati...

Váratlan visszaesés a használtautó-piacon

Az előzetes várakozásoknak ellentmondva lassulással indult a második negyedév a hazai használtautó-piacon: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint belföldön 56 300 személygépkocsi cserélt...

Növekedésre készülnek a vállalatok

A koronavírus-járvány hatására szinte minden vállalatnak újra kellett értékelnie üzleti stratégáját – derül ki az EY 52 országból 2400 döntéshozó megkérdezésével készült globális kutatásából....

Megtérülhetnek a szokatlan üzleti lépések

Miért készít vegán terméket egy húscég, és gyárt magának felvágottat egy kereskedő? Mit keres a brazíliai őserdőben egy európai gyümölcslégyártó, és Kastélyosdombón egy söripari...

Idén is a belföldi nyaralás lesz a menő

Tízből hét magyar belföldön utazik idén, derül ki a Magyar Turisztikai Ügynökség megbízásából a Századvég Alapítvány által készített felmérésből. A megkérdezettek háromnegyede nyáron utazna,...

Új trendeket hozott a kereskedelemben a járvány

A koronavírus egyik nagy nyertese az e-kereskedelem. Az online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban 4 százalékos bővülésével minden rekordot felülírt, forgalma pedig elérte a 909 milliárd...

Így hatott a harmadik hullám a belvárosi ingatlanpiacra

A járvány második hullámát megélve legtöbben arra számítottak, hogy most már hamarosan rendeződik a helyzet, és minden szektorban, így az ingatlanpiacon is, ha alacsonyabb...

Így profitálhat a vállalat a vezetők személyes márkájából

A karizmatikus vezetők együttműködése, mind vállalati, mind hazai, valamint nemzetközi viszonylatban testesíti meg azt az újfajta nézőpontot, amely az előttünk álló helyi, valamint világszíntű...

Így alakult az e-kereskedelem elmúlt egy éve

Gyakrabban rendeltünk online az elmúlt egy évben, inkább készpénzmentesen fizettünk, futárral szállíttattuk ki és a legnépszerűbb kategória a ruházat volt, de háztartási kis- és...

Továbbra is nagy bajban vannak a vendéglátóhelyek, rengeteg veszteséget hoz az újranyitás

A HoReCa szektor újranyitása ugyanolyan sokkot jelent a tulajdonosoknak, mint annak bezárása, derült ki a METRO Kereskedelmi Kft. online kerekasztal-beszélgetésén. Gerendai Károly azt tapasztalta...

Kevés hazai vállalkozás él a digitalizáció előnyeivel, pedig nagyon megérné

A Vodafone Group megbízásából átfogó tanulmány készült az EU tagországok gazdaságának és társadalmának digitális fejlettségéről. Az eredmények rámutattak: a digitális fejlettség jelentős nemzetgazdasági befolyással...

Így állunk az idei nyárhoz

Ugyan nem váltunk remetévé az elmúlt bő egy esztendő során, azonban nyáron még leginkább otthonunkban látjuk magunkat a jövés-menés helyett. Ezúttal is maximum a...

Milyen lesz a világ a 3G után?

A 3G mobilhálózatok fölött eljárt az idő, az újabb generációs hálózatok felülmúlják ezt a technológiát a felhasználói élmény, a spektrum- és energiahatékonyság szempontjából is,...

Jól vizsgáztak a pandémia alatt a magyar IT vezetők

A koronavírus-járvány szélsőséges terhelés alá helyezte a hazai vállalatok informatikai részlegeit, hiszen a home office, a digitális munkavégzés és kapcsolattartás, a szolgáltatások és az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a változások jönnek jövőre az RTL-en

Jövőre megújul az RTL hétköznap reggeli és napközbeni struktúrája, valamint a vasárnap esti műsorsáv is. A változások részeként a Házon kívül című magazin is új arculatot kap. 2025. január 5-től megújul a Házon kívül....
Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....