- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Biztonságra vágynak a munkavállalók

Az ukrajnai háború elhúzódásával járó bizonytalanság már nemcsak a gazdaságra, hanem a mentális egészségünkre is hatással van. Ahogyan a COVID első szakaszában, úgy a...

Egyre több kibertámadás éri a cégeket

Egyre nehezebb és drágább kiberbiztosítást szerezni, részben a kibertámadások számának növekedése miatt. Ez azt is jelenti, hogy a kiberbiztosítás megszerzéséhez a cégeknek szilárd védelemmel...

Így töltik a nyarat a gyerekek

A vakáció közel felét, vagyis több mint egy hónapot program nélkül töltenek otthon idén nyáron a gyerekek – egyebek közt ez derül ki a...

A pénzhiány miatt a magyarok több mint fele nem megy nyaralni

Az idei nyaralás szempontjából a járvány már kevésbé akadály, sokkal inkább a pénztárcán múlik - derül ki a K&H első negyedévében készült felméréséből. Bár...

Rosszul állnak a nagyvállalatok a nemek közötti egyenlőséggel

Összesen 18 nagyvállalatnál valósult meg a nemek közötti egyenlőség a szervezet minden szintjén az Equileap friss tanulmánya szerint. A nemek közötti egyenlőséggel kapcsolatos adatokat...

Egyre fontosabb a fenntarthatóság a hazai vásárlóknak

A hazai banki ügyfelek 97 százaléka szerint a klímaváltozás valódi probléma, és 70 százalékuk szerint ez ellen kell leginkább tenni napjainkban – derül ki...

Nehéz időszakra készülhetnek a vállalatok

A 2020-as csökkenés után, 2021-ben emelkedett a vállalati fizetésképtelenségek száma Közép- és Kelet-Európában (KKE), a legtöbb országban csaknem elérve a járvány előtti szintet -...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos...

Ellátási problémákat okozhat a lassuló globalizáció

A gazdasági globalizáció hozzájárult a folyamatos növekedés 30 éves időszakához, amely több mint 1 milliárd ember életszínvonalát emelte. De mit is jelent a globalizáció...

Kiderült, mennyit költenek gyereknapra a magyarok

A magyar szülők és nagyszülők átlagosan 11.800 forintért vásárolnak online, és 7.600 forintért választanak gyereknapi ajándékot az áruházakban a család legfiatalabb tagjának a REGIO...

Egyre több cég keres diákmunkásokat

Május első három hetében a munkáltatók 30 százalékkal több pozícióra keresnek diákmunkásokat áprilishoz képest az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint. Mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1260 forintos...

Tovább nőhet az informatikushiány

Minden eddiginél nagyobb lehet az informatikushiány, mivel egyrészt megtörni látszik az IT-szakok iránti növekvő érdeklődés évtizedes trendje, másrészt továbbra is nagyon magas a lemorzsolódás...

Az elhúzódó fizetések miatt küszködnek a cégek

Minden negyedik olyan magyarországi vállalkozásnak nehézséget okoz a beszerzések finanszírozása, amelynek van hosszú fizetési határidővel teljesítő partnere – derül ki a Péntech friss felméréséből....

Egyre több munkavállaló váltana szakmát

Közel kétmillió pályaelhagyó van Magyarországon: tízből négy ember már legalább egyszer váltott szakmát és helyezkedett el más területen, ráadásul különböző okokokból minden tizedik munkavállaló...

Újabb területen maradtunk le a régiós átlagtól

Okosiroda, e-szerződés, virtuális lakáskeresés, energiahatékony otthonok – néhány kifejezés, amellyel már kezdünk megbarátkozni, de egyelőre ritkán találkozunk velük a gyakorlatban. Az ingatlanszektor és a...

Tíz app elég az emberek többségének

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban - derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....