- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Egész Európában elszálltak a lakásárak

Az áremelkedés kézzel fogható a hazai ingatlanpiacon – akár vásárlásról, akár bérlésről van szó –, az viszont talán meglepetés, hogy mértéke az EU-s tagállamok...

Egyre drágábbak a használt autók

Továbbra sem üzemelnek az autógyárak teljes kapacitással, így változatlanul hosszúra nyúlik az új autók kiszállítási ideje világszerte. Ennek köszönhetően óriási az érdeklődés a használt...

Látványos növekedés nyugdíjfronton

Lefutott az szja-visszatérítési szezon, a jogosult háztartások egy része több 100 ezer vagy akár milliós összeget kaphatott. Emellett várhatóan az idén tovább emelkednek a...

Ennyit költenének magán egészségbiztosításra a magyarok

A magyarok többségének még nincs magán egészségbiztosítása, miközben komoly igény mutatkozik rá a lakosság részéről – derül ki az EY 1000 fő bevonásával készült...

Külföldön könnyebben boldogulnának a fiatalok

Ha úgy adódna, akkor a fiatalok 36 százaléka könnyen találna magának új munkát - legalábbis ezt mondták a 19-29 éves korosztály dolgozó tagjai a...

Még lehet alkudozni az ingatlanpiacon

A kereslethangsúlyos ingatlanpiacon a legjobb ingatlanokra már sokszor licitálnak a vásárlók, ugyanakkor a vevők többségének még mindig van lehetősége kedvező módon befolyásolni a vételárat....

Egyre többen váltanak olcsóbb termékekre

Az áremelkedés miatt változnak a fogyasztók vásárlási szokásai, egyre többen spórolnak és váltanak olcsóbb termékekre, egyebek mellett ruházati cikkekre és kozmetikumokra költenek kevesebbet -...

Ennyit költünk idén húsvéti ajándékokra

A magyar családoknál idén jellemzően 5 ezer forinttól indul az az összeg, amit húsvéti ajándékra szánnak gyermekenként a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Többnyire...

Egyre többet költenek a cégek legaltech megoldásokra

Ma már senki sem lepődik meg, ha elektronikus aláírásokkal és dokumentumkezelő rendszerekkel találkozik jogi ügyek intézése során, a terület teljes egészét átható digitalizáció azonban...

Közel annyit utazunk, mint a járvány előtt

A pandémia alapjaiban változtatta meg a magyar lakosság utazással és üdüléssel kapcsolatos fogyasztói preferenciáit és szokásait. Az igény továbbra is megmaradt, csak már másként,...

Megbíznak az okoseszközökben a magyarok

A magyar emberek 60 százaléka fordult már, vagy fordulna a jövőben orvoshoz az okoseszközökből nyert baljós információk alapján – mutat rá a Huawei Technologies...

Még jövőre sem áll helyre a nemzetközi kereskedelem

A válságok már nem követik egymást, hanem felhalmozódnak. A Covid-járvány, az orosz-ukrán háború és a magas infláció mind nagyon megterhelő a kkv-k számára. A...

Beindultak a befektetők, drágultak a lakások

Valós tranzakciók alapján, a piacon legelsőként mutatja a Duna House országos lakásárindexe a lakásárváltozás irányát, mértékét és ütemét. A teljes átlagot mutató országos lakásárindex...

Idén nyáron a különleges táboroké a főszerep

Őrült tempóban közelít a nyári vakáció, így a táborok kiválasztása is felkerült a szülők teendőinek listájára. Idén a klasszikus táborok mellett több különleges és...

Bevált a home office, de nem mindegy, milyenek a körülmények

Az otthoni munkavégzés egyértelműen a mindennapjaink része lett, amelyet jól mutat, hogy a magyar munkavállalók 19%-a heti 4-5 napot dolgozik otthonról. Legyen szó hibrid...

Egyre népszerűbbek a fenntartható befektetések

A pénzügyek területén is egyre népszerűbbek a lakossági fenntartható megoldások: a társadalmilag felelős befektetések értéke 2021-ben megnégyszereződött és elérte a 60 milliárd forintot a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....