Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Sokkal több nőt foglalkoztatnának az IT-cégek
Egyre több nőt foglalkoztatnak a hazai IT-szakmában, ám még mindig jóval az uniós átlag alatt van az arányuk – derül ki az IVSZ -...
Egyre nagyobb monitorokat vásárolunk
A járvány miatt home office-ba, távoktatásba kényszerülők vásárlásai közel egy éve magasan tartják a monitorok eladását az Extreme Digitalnál. A legnépszerűbbek a 24 colos...
Teltházas lehet a hazai turizmus a nyáron
Hasznos információkat osztott meg a turizmusról, a szállodák üzemeltetéséről, a belföldi szálláshelyek aktuális helyzetéről, arculatváltásról, újításokról, a covid hatásról Klemm Balázs, a turizmus véleményformáló...
Kiderült, milyen HR stratégiával terveznek a vállalatok
A döntően közép- és nagyvállalatoknál dolgozó, megkérdezett hazai szakemberek optimisták cégük idei üzleti teljesítményével kapcsolatban, közel 40 százalékuk szerint a forgalmuk még 2021-ben eléri...
Egyre öregebb kocsikat használunk
A KSH adatai szerint Magyarországon 2019-ben, a gazdasági növekedés csúcspontján, 3,8 millió darab személygépkocsi volt. 2010 és 2019 között a reálkeresetek 85 százalékkal emelkedtek,...
Indul a verseny a nettó zéró karbonkibocsátásért
Az évtized végére minden vállalatnak csaknem a negyede (24%-a) karbonsemleges lesz – ez derül ki a Fidelity International Elemzői Felméréséből, mely rámutat, hogy ágazatok...
Így hat a digitalizáció a munkahelyekre
A koronavírus a vállalatok 38 százalékánál felgyorsította a digitalizáció folyamatát, ami együtt járt a munkaerő iránti igények növekedésével is – derült ki a ManpowerGroup...
Veszélyben a koronavírus ellen küzdő kórházak
A kibertámadások elkövetői igyekeztek hasznot húzni a Covid-19 jegyében eltelt, és így soha nem látott társadalmi-gazdasági, üzleti és politikai kihívásokat hozó 2020-as évben. Az...
A nemek közti egyenlőséget kutatta az IKEA
A magyar párok túlnyomó többsége szerint a nemi egyenlőség fontos ügy, sőt, feltétele a boldog párkapcsolatnak – derül ki az IKEA nemzetközi kutatásából. Ugyanakkor...
Csúcson a lakáspiac
2021 februárjában, országosan 14569 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 65-70 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House havi Tranzakciószám...
Ezek a technológiai trendek határozhatják meg a közeljövőt
Az Accenture Technology Vision 2021 jelentése szerint, a technológia létfontosságú szerepet játszik a világjárvány során – támogatja a munkavégzés és az üzletvitel új módjait,...
Megugrott a kibertámadások száma – jól jött a vírus a bűnözőknek
2020 második fél évében 85 százalékkal több támadást regisztráltak a G DATA szakemberei, mint az év első 6 hónapjában. A legtöbb támadásért az Emotet...
Idén nagyon beindulhatnak a lakásfelújítások
A januárban elindult Otthonfelújítási Program nagy robbanást hozhat Magyarországon az ingatlan-modernizáció terén. A már most látható erős keresletre és a várható igényekre reagálva a...
Optimistán látja 2021-et az Erste
A tőzsdén jegyzett Erste Csoport optimista a folyó pénzügyi évet tekintve. Az optimizmus alapja a kelet-közép-európai gazdaságok előrejelzett 3-6 százalékos növekedésén alapul. Az Ausztriában...
Nagyot fejlődött a divatkereskedelem digitalizációja
Gyökeres átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi...
Felpörögtek a kártyás fizetések a járvány alatt
A Mastercard éves kártyahasználattal és attitűdökkel kapcsolatos kutatása mélységeiben tárta fel a hazai vásárlási szokások változásait a világjárvány alatt. Az eredmények alapján az elektronikus...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás
Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...
Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport
Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...
Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet
Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...
Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak
A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...
Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac
Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...