Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Sok az energetikai felújítás, még sincs érdemi megtakarítás
A vártnál jóval több hazai lakóépületben végeztek energiahatékonysági felújítást az elmúlt öt évben, de ezek a beruházások jellemzően részlegesek voltak, energetikai tervezés nélkül történtek,...
Ez várható idén a médiapiacon
A gazdasági újjászerveződés éve is lesz az idei a médiapiacon, amikor a kiadók egyre inkább az előfizetések és az e-kereskedelem felé fordulnak majd –...
Vitaminok: erős szezonalitás a hirdetésekben
A vény nélküli kapható szerek (OTC) piaca évek óta a legnagyobb piaci kategóriának számít Magyarországon a Kantar listaáron számított médiaköltései alapján, azonban erős szezonális...
A környezetnek is jót tehet az e-kereskedelem bővülése
Az online vásárláshoz kapcsolódó szén-dioxid-kibocsátás átlag 36 százalékkal alacsonyabb a hagyományos kereskedelem által termelt szén-dioxid-kibocsátásnál – derül ki az MIT Real Estate Innovation Lab...
Home office, rugalmasság, megmaradó bérszínvonal – erre vágynak a munkavállalók
A koronavírus-járvány miatt megváltozott munkakörülmények hosszabb távon is velünk maradhatnak: a dolgozók több mint fele a járvány elvonulását követően is élvezné az otthoni munkavégzés...
Szívesen vállalkozna a magyarok fele
A magyarok fele szívesen indítana vállalkozást, leginkább azért, mert a saját maguk urai lehetnének és azzal foglalkozhatnának, ami igazán a szenvedélyük. A megkérdezettek háromnegyede...
Végre egy jó hír: stabilizálódott a hazai álláspiac
A koronavírus második hulláma már egyáltalán nem érte a márciusihoz hasonló sokként a hazai munkaerőpiacot. 2020 utolsó három hónapja a stabilizálódás és a jövőre...
Gyorsabban kell változtatni, ha túl akarunk élni
A globális nettó nulla szén-dioxid-kibocsátás megvalósítása és a párizsi megállapodás 1,5 Celsius-fokos klímacéljának elérése érdekében évi 11,7 százalékos mértékű dekarbonizációra van szükség, amely közel...
Politizáló celebek? – Ezt gondolják róluk a magyarok
Míg az amerikaiak nem ítélik el a hírességek politizálását, sőt, ötödüknek számít is, mit mond kedvence a közügyekről, addig a magyarok körében teljesen más...
Duplájára nőtt az informatikusok iránti kereslet
Kétszeresére nőtt az informatikusok iránti kereslet Magyarországon: a munkáltatók 44 ezer digitális szakembert vehetnének fel a következő két évben, ha nem kellene számolniuk a...
A digitális hirdetési piacon is sokat erősödhet az Amazon
A tavalyi 7 százalékról 2022-re 11 százalékra nőhet az Amazon részesedése az amerikai digitális hirdetési piacon egy friss felmérés szerint, ezzel a vizsgált hét...
Telkiben közel 400 ezer a havi nettó, Csenyétén mindössze 31 ezer
Elképesztő különbségek vannak az átlagos keresetekben az ország egyes települései között. Míg Telkiben átlagosan 390 ezer forintot vitt haza egy munkavállaló, addig Csenyétén ez...
Folytatódott a bérleti díjak csökkenése
Az országos lakbérek tavaly novemberre 12 százalékkal, a budapestiek 15 százalékkal voltak alacsonyabbak a januárihoz mérten – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal és...
Így alkalmazkodik a munkaerőpiac a járványhoz
A koronavírus, a digitalizáció és az automatizációs folyamatok eredményeként a munkaerőpiac olyan útelágazáshoz ért, amelynél a most hozott intézkedések a következő generáció életét is...
Így birkózunk meg a távmunkával
Az 50 főnél kevesebb alkalmazottat foglalkoztató vállalkozásoknál dolgozók általánosságban kevesebb munkáltatói támogatást igényelnek a távmunkához, mint a nagyobb vállalatoknál dolgozó társaik – derül ki...
A vállalkozásokban bízunk leginkább, a médiában a legkevésbé
Már jobban bíznak az emberek a vállalkozásokban, mint a civil szervezetekben (NGO), a kormányok a pandémia első hónapjaiban sokat veszítettek hitelükből, a média pedig...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ezek a hajóutak a legnépszerűbbek karácsonykor
Karácsony másképp: a decemberi időszakban a Perzsa-öböl a Karib-szigetek és a Nyugat-Mediterrán térség a magyarok kedvence, ha hajóútról van szó. Az utazók többsége hétnapos hajóútra megy a télen. Az ünnepi időszak jellemzően drágább, de...
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...
Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba
2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...