- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik,...

Csúcson a családi vállalkozások

Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem...

Milliós kárt okoz a Facebook-letiltás

A hazai kkv-k harmadát tiltotta már le a Facebook, ezeknek a cégeknek az 55 százaléka semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott...

Így vásárolnak a magyarok karácsonyra

A lakosság több mint 61 ezer forintot költ idén karácsonyi ajándékokra – ez derül ki a Magyar Bankholding által készített piackutatásból. 2021-ben a vásárlók...

Így lehet biztonságos a netes vásárlás

Az ünnepi időszak lehetőséget biztosít a zavarosban halászó bűnözőknek, hogy egy kis extra bevételhez jussanak, ezért ilyenkor megszaporodnak az adathalász e-mailek és az átverős...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közösségi médiás minisorozatot indít az ibis

Az ibis The Go Getters címmel közösségi médiás minisorozatot indít, amelyben öt barát – mindannyian igazi filmesek és alkotók – próbál újra találkozni egy hétvégére Budapesten. A vezető globális economy hotelmárka merész innovációval lép...

Stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD

Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai logisztikai szektor: a GLS Hungary megnyitotta automatahálózatát más szolgáltatók előtt, és a DPD Hungary az első partner, amely belép ebbe a rendszerbe. Ennek köszönhetően a jövőben a DPD csomagok...

Megérkezett a Honor ünnepi kampánya

Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még nagyobb jelentőséget kapnak. A Honor új kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia fontosságára hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025...

Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

Az Astoria Agency látja el a 12. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) pr-tevékenységét. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét klasszikus sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg a rangos filmes esemény, amelyet 2026. január 24. és február...

Fordulóponton az energiaipar – AI és piaci bizonytalanság

A globális energiaipar jelentős átalakulás előtt áll 2026-ban. A mesterséges intelligencia (AI) robbanásszerű elterjedése, a megújuló energiaforrások térnyerése és a növekvő energiaigény új lehetőségeket és komoly feladatokat állít az ágazat szereplői elé. Mindeközben a...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...