Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Tippek a biztonságos online vásárláshoz
Az év utolsó szakaszába értünk, és vele együtt eljött az őszi kuponnapok, leárazások ideje, melyet nemsokára a Black Friday akciók, majd az ünnepi ajánlatok...
Depressziót okozhat a home office
Az otthoni munka elsőre könnyű feladatnak tűnhet, a hétköznapokban azonban hamar szembesülünk vele: rengeteget kivesz belőlünk. Ennek nem csupán mentális, de fizikai tünetei is...
Ősszel is megtelnek a vidéki szállodák
Ősszel a külföldi utazások szinte teljesen ellehetetlenültek, így jelenleg nagyobb volumenű határon túli pihenésre jelenleg csak azok vállalkoznak, akiknek hazaérkezés után a 10 napos...
Így sportolunk mi
A magyar felnőttek – ha tehetnék – szívesebben sportolnának gyakrabban és hosszabb ideig, de az ideálisnak gondolt mennyiség is csupán a WHO ajánlásában megfogalmazott...
Sokan a biztonság miatt választják a webshopokat
Sok szektor küzd a járvány miatt kialakult idei változások káros hatásaival: forgalomcsökkenés, gyártási kapacitás csökkentés, elbocsátások és akár a bezárástól való félelem is ott...
Tovább csökkent a fogyasztók bizalma
Októberben gyorsulva csökkent a GKI fogyasztói bizalmi indexe.
A GKI fogyasztói bizalmi indexe az áprilisi hatalmas, csaknem 38 pontos zuhanást követően három hónapig lassuló ütemben,...
Lemaradtak a magyar kkv-k a digitalizációban
A hazai kkv-szektor nagy része még épphogy csak belefogott a digitalizációba, bár minél nagyobb egy cég, annál előrébb tart - derül ki a Digiméter...
Tippek az adatvédelemért
A felhasználók jelentős köre még mindig azt gondolja, hogy nem érheti veszély az interneten, hiszen – szerinte – nem kattint gyanús linkekre és amúgy...
Így nyaraltunk az idén
Szeretjük tudatosan megtervezni a nyaralásokat, de nem preferáljuk az előre összeállított programcsomagokat - derül ki a Balatoni Turizmus Szövetség felméréséből.
Balatoni Turizmus Szövetség négy különböző...
Mesterséges intelligencia segíthet a munkahelyi stressz csökkentésében
2020 a munkaerőpiac legstresszesebb évét hozta el számunkra, amiben az emberek már robotok segítségére is számítanak – derült ki az Oracle és a Workplace...
Újabb kihívások elé állítja a cégvezetőket a járvány
A vállalatok számára napjainkban nem elsősorban a technológiai elmaradottság, hanem a szervezeti struktúra bonyolultsága, a szükséges készségek hiánya és a dolgozók „kiégése” jelenti a...
A gamerek is rákapnak az előfizetéses modellre
Közel duplájára nő néhány éven belül az Egyesült Államokban a videójáték előfizetésekre költött összeg a Juniper Research előrejelzése szerint. A legtöbb pénzt a PC-ről...
Ez várható a hazai autópiacon
Fél évvel ezelőtt igen negatív előrejelzéseket fogalmaztak meg a szakemberek a magyar autópiac jövőjével kapcsolatban. Több mint 50 százalékos forgalom-visszaesést prognosztizáltak, ami a mai...
Ismét nőtt a használtautó-import
Idén szeptemberben a DataHouse adatai szerint 11 916 import személyautó került hazai forgalomba Magyarországon, ami az előző hónaphoz képest 23 százalékos növekedést jelent, tavaly...
A digitalizáció lehet a kiút a válságból
Hat hónappal a világjárvány első hullámát követően a Vodafone a Deloitte bevonásával tanulmányt készített arra vonatkozóan, hogy a COVID válság milyen hatással volt az...
Többen vásárolnak helyi közösségekben a karantén óta
Európában ma minden negyedik (74%) vásárló nagyobb valószínűséggel vásárol helyi közösségében, mint egy évvel ezelőtt – derül ki a Mastercard felméréséből. Ez az arány...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport
Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...
Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet
Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...
Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak
A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...
Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac
Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...