- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

A call center a legnépszerűbb, a digitális csatornákban kevésbé bíznak az ügyfelek

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. A...

Így spórolnak a hazai mobilosok

Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok: közel felük részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, több mint...

Rengeteg embert aggaszt itthon is a klímaváltozás

A magyarok életében erőteljesen jelen van a klímaváltozás okán érzett szorongás és egyéni szinten törekednek a klímalábnyomuk csökkentésére is - derült ki a SIÓ-Eckes...

Ennyi bónuszra számítanak a magyarok

A munkavállalók 44 százaléka kap valamilyen bónuszt, jutalmat, jutalékot a fizetése mellett, amelynek mértékét az esetek többségében (62%) a teljesítményüktől teszik függővé a munkáltatók...

Mérsékelten elégedettek a munkavállalók, harmaduk költözne is egy jó állásért

A munkavállalók 35 százaléka kész új belföldi lakhelyre is költözni egy megfelelő állásajánlat esetén a Trenkwalder új Mobilitási Indexe szerint. Az alkalmazottak a jelenlegi...

Közel 500 milliárdot hagytunk a webshopokban fél év alatt

Az idei első félévben bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított le a magyar online kiskereskedelmi piac, ez 30 százalékos növekedést jelent éves összevetésben...

Átalakította a vásárlási szokásainkat a COVID, a nagy cégeknek kedvez a helyzet

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására, többen és többször vásárolnak online, a nagyobb üzleteket és a széles kínálattal rendelkező webáruházakat előnyben...

Sokan maradnak távmunkában, az IT-ban is alkalmazkodni kell

Év végére globálisan az alkalmazottak csaknem harmada távmunkában végzi el a feladatait, arányuk pedig a közeljövőben sem csökken jelentősen. Ez arra kényszeríti a szervezeteket,...

Home office – nem igazán bíznak munkatársaikban a vezetők

A munkáltatók mindössze 35 százaléka bízik meg teljes mértékben a távmunkában dolgozó munkatársaiban, 39 százalékuk viszont úgy véli, hogy emberei otthon nem dolgoznak olyan...

Ilyen kommunikációt várnak az ügyfelek a pénzügyi cégektől

Pozitív, jövőközpontú és a problémák megoldására irányuló kommunikációt várnak a pénzügyi szolgáltatójuktól a lakossági ügyfelek a koronavírus-járvány okozta új környezetben – derül ki a...

Nőtt az igény zöld munkahelyekre

Hogyan dolgozzunk a COVID-járvány közben és után, mennyire lesz tartós a digitalizáció felpörgése, hogyan gondolkodunk a fenntarthatóságról – többek között ezeket a témákat elemzi...

Nagyon optimisták a hazai kkv-k

Rekord magas árbevétel-növekedéssel számolnak a következő egy évben a hazai kkv-k. A K&H bizalmi index kutatás 17 éves történetének legmagasabb pénzügyi várakozása szerint átlagosan...

Már nem úgy költünk, mint a koronavírus-járvány előtt (x)

Az európai lakosság nagy része szerint az árak növekedtek, még olyan országokban is, ahol valójában nincs infláció. Magyarországon különösen magas, 93% azok aránya, akik...

Folytatódik a digitális platformok térhódítása a reklámpiacon

A múlt évben a hirdetési költések 58 százaléka jutott az online reklámokra, és a következő években a digitális platformok további dinamikus előretörése várható az...

Biztosnak látják munkahelyüket a hazai munkavállalók

Több mint öt évre látja biztosnak a munkahelyét a magyar munkavállalók 62 százaléka, míg egy évvel korábban ez az érték még 55 százalékon állt,...

A gyors internet nyaraláskor is szempont

Egyre fontosabb döntési szempont a magyar nyaralók többsége számára a megfelelő internethozzáférés: közülük minden második nem vesz igénybe olyan szállást, ahol nincs jó minőségű...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...