- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Velünk maradhat a távmunka

Óvatosan állnak hozzá a magyar cégek az irodáik újranyitásához, a vezetők többsége hosszútávon is be akarja építeni a járványhelyzet alatt bevezetett, és azóta bevált...

Felpörgette a digitalizációt a járvány

Az elemzők a korlátozások feloldása után a digitális környezet megerősödését várják, s ezt a teóriát erősíti meg a PwC tanulmánya is, amely kétheti rendszerességgel...

Beindulhat az elektromosautó-piac

Az év elején még arról szóltak a szakmai előrejelzések, hogy minden eddiginél több elektromos gépkocsit adhatnak el Magyarországon 2020-ban. Aztán előbb jött az elektromos...

Beindulhat a sportturizmus

A kávézók, éttermek teraszainak megnyitása után, a golfpályák és a vitorlás kikötők forgalma is gyorsan növekszik. Sőt, a sportruházatokat forgalmazó cégek is azt gondolják,...

Felpörgette az online vásárlást a karantén

A karácsonyi csúcsidőszakot is meghaladta egyes áprilisi napokon a kikézbesített küldemények száma az Express One futárszolgálatnál. A koronavírus okozta járványhelyzet érezhetően felpezsdítette az online...

Ilyen lehet az irodai élet a járvány után

Beszélgetés a kollégákkal, közös ebédek és kávézások, fix munkaállomás és az éles határ munka és magánélet között, ezek hiányoznak a legjobban a munkavállalóknak –...

Nagy roham jöhet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a forgalom a...

Most kiderül, hogy állnak a hazai cégek a digitalizációval

A koronavírus-járvány katasztrofális gazdasági hatásai ellenére van egy terület, ahol óriási lendületet vett a fejlődés, ez a digitalizáció. A nagyvállalatoktól a mikrovállalkozásokig mindenki rohamtempóban...

Borúsan látják a szakma helyzetét az újságírók

A printet ugyan nem temetik az újságírók, de az online sajtó további erősödését, az online videós tartalmak és podcastok jelentőségének növekedését jósolják – derül...

Nagyot változhatnak a munkahelyek

Ahogyan az elmúlt hónapokban a megváltozott munkarend és a távoli munkavégzés, úgy a munkahelyekre való visszatérés is kihívást jelenthet a cégeknek és a dolgozóknak....

Hatalmas kihívások előtt a vállalatok

Az adózás digitális átalakulása miatt egyre több feladattal szembesülnek a vállalatok, miközben rohamosan csökkennek a területre fordítható erőforrásaik – állapítja meg az EY 1013...

Újra szárnyal a bitcoinpiac

Március közepén a bitcoin piaci értéke ugyanúgy zuhant a mélybe, ahogy történt ez a tradicionális részvénypiacokon is. Akkor a bitcoinonkénti árfolyam még a 4000...

Szórjuk a pénzt a virtuális élményekre

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada elmondása szerint még soha nem vásárolt annyit...

Digitalizációs forradalmat hozott a koronavírus

A magyarországi vállalatok hatékonyan reagáltak a koronavírus okozta válságra, a helyzet pedig hosszútávú pozitív változásokat is eredményezett, például nagymértékű digitális átállás indult el a...

Csődhullámot okoz a járvány a világgazdaságban

Az egyes országok mentőcsomagjai ellenére rekordmértékben nő a csődök száma világszerte, egyebek mellett ez az áll Atradius hitelbiztosító elemzésében. A tanulmány szerint az eurózónában...

Így reagálnak a cégek a vírusra

Az idegenforgalom és a kiskereskedelem bértámogatással, az ipar munkaidőkeret kiterjesztéssel reagál a vírusra. A cafetéria rendszerét pedig két különböző módon használják a cégek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mit keres a mesterséges intelligencia a bíróságokon?

A mesterséges intelligencia a jogi területet is teljesen átalakíthatja. Alkalmazása elsősorban kiegészítő, előkészítő funkcióban nagyban javítja a jogszolgáltatás minőségét. Nem helyettesítheti ugyanakkor a humán szakértelmet – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

Mozgolódnak a befektetők az ingatlanpiacon

A tavalyi év a várakozás éve volt, az utolsó hónapok ingatlanpiaci fellendülése azonban optimizmusra ad okot. Előkerülnek a megtakarítások és visszatérnek a befektetők, ezekkel a várakozásokkal indul az év.Sokan mondogatják, hogy a befektetők nem...

Ezért fontos a cégeknek az adatstratégia

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának 2025. január 30-i rendezvényén azt járták körül a résztvevők, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak felelősen az adatvagyonukkal, és hogy mindez hogyan járulhat hozzá ahhoz, hogy...

A magyarok fele nem szereti a munkahelyét

Két éven belül munkahelyet váltana a magyar munkavállalók fele az Erste felmérése szerint. Sokan nem igazán elégedettek a munkahelyükkel, minden második dolgozó úgy látja, jelenlegi munkáltatójánál nincs esélye építeni a karrierjét, és nem igazán...

Pesszimisták a magyar kkv-k

Az utolsó negyedévre a nyári állapotra ment vissza a hazai kkv-k kilátásait bemutató K&H kkv bizalmi index. A kutatási eredmények alapján úgy látszik, hogy a magyar kis- és középvállalatok vezetői újra negatívabb hangulatba kerültek,...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...