- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

87 milliónyi bírság a GDPR miatt

Idén 87 millió forint bírságot szabott ki az adatvédelmi hatóság az uniós adatvédelmi irányelvek (GDPR) megsértése miatt. A bírság összege uniós szinten nem harmonizált, azokat...

Nem bízunk az e-egészségügyben

A betegek többsége a hagyományos orvosi megoldásokat részesíti előnyben a digitális egészségügyi technológiákkal szemben – derül ki a Baker McKenzie friss felméréséből. Az e-egészségügy...

Előre tudható, melyik film lesz kasszasiker

A közösségi médiás jelenlét és diskurzus elemzésével (netnográfia) egy-egy mozifilm anyagi sikere előre jelezhető. A hazai filmgyártás sok tekintetben megújult a Vajna érában, eltagadhatatlanok a...

Ezért is fontos az év végi bónusz

Számos vállalat ismerte fel, hogy a jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben csak az a cég tud hosszabb távon is versenyben maradni, üzleti sikereket elérni, amely aktívan...

Karácsony után beindul a kajarendelés

Az ünnepek alatt a háztartások nagy részében inkább otthon főznek, de a két ünnep között egyre többet rendelünk ételt – derül ki a Falatozz.hu...

Jövőre felpöröghet a digitalizáció

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az...

Egyre több szakember menne külföldre

A szakemberek kicsit több mint fele szerint még mindig érdemesebb külföldön munkát vállalni, mint itthon, de már közel ennyien gondolják azt is, hogy a...

Már nem az álláshirdetés a legcélravezetőbb

Általánosságban minden az online felületek és a teljes digitalizáció felé tart – ez viszont sokszor problémát jelenthet a munkaerőpiacon, főleg a tehetségek felkutatásában. A...

Jobban fizetnek a hazai cégek

A tavalyi hasonló időszakhoz képest a fizetési késedelem és az átlagos fizetési határidő sem változott a magyarországi cégeket tekintve. Jó hír, hogy a vállalkozások...

Újítaniuk kell a vendéglátósoknak is

Az Y generációhoz tartozó fiatalok 73 százaléka többet költene fenntartható megoldásokra a higiénia terén is. A vendéglátó és szállodaipari szolgáltatók versenyképessége a fenntartható, „zöld”...

Biztosak a dolgukban a kezdő mérnökök

A megkérdezettek 63%-a már kisgyermekkorában eldöntötte, hogy mérnök szeretne lenni, derül ki a CLAAS Hungária Kft. által készített felmérésből. Minden ötödik kitöltő azt várta...

Több millió magyar jön haza

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a családjával...

Optimistábbak a cégvezetők

A tavalyi évhez hasonlóan továbbra is stagnálnak az IT beruházások, a tartós bérleti konstrukció azonban óriási növekedésnek indult – derült ki a Rentasystem felméréséből. A...

Készülnek az ünnepekre a kiberbűnözők

Az ünnepek közeledtével a szokásosnál is nagyobb figyelmet kell fordítanunk adataink védelmére és otthonunk, családunk digitális biztonságára. Utazás alatt különösen óvatosnak kell lennünk. Hogy nagyobb...

Ettől idegesek a magyar autósok

A magyar autósok 67 százaléka szerint idegesítő, ha valaki használja a mobilját vezetés közben – derül ki a KwikFit internetes felméréséből. A közlekedésbiztonsági kérdőívet...

Reklámdömpinget hozott a Black Friday

Átlagosan 295 alkalommal találkozhatott egy 18-59 éves internetező PC-n a Trade iparág hirdetéseivel november 1. és 30. között a Gemius elemzése szerint. Ugyanez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvező feltételekkel jön az új zöldhitel

Új, lakáscélú zöldhitellel jelenik meg a piacon a K&H áprilistól – közölte a pénzintézet. A kedvezményekkel együtt akár 5 százalék alatt, akár 4,7 százalékos lehet a kamat, ami egy 25 millió forintos, 20 éves...

Rekordszámú szerző kapott jogdíjat

2024-ben több mint 13,5 milliárd jogdíjat fizetett ki a dalok, zeneművek szerzőinek az Artisjus, ami reálértékben elérte a pandémia előtti szintet. Ennek az összegnek minden korábbinál nagyobb része járt a magyar szerzőknek. A globális...

Új marketing és terjesztési igazgató a Ringiernél

A Ringiernél, illetve a jogelőd kiadóknál töltött több mint harminc év után megkezdi nyugdíjas éveit Gajdos István jelenlegi terjesztési és logisztikai igazgató. 2025. április 1.-jétől feladatait és csapatának vezetését Moharos Andrea marketing vezető veszi...

Átlépte az egymilliárd eurós álomhatárt a Real Madrid

Jelentős bevételnövekedést értek el a 2023/2024-es szezonban a vezető futballklubok a Deloitte Football Money League 2025-ös jelentése szerint, a Real Madrid pedig az első klub, ami átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A csapatok...

Motivációs előadóként debütál Lakatos Zsófia

Lakatos Zsófia, az ismert pr-szakember, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és örökös tagja és az Emerald PR ügyvezetője motivációs előadói karrierbe kezd. Célja, hogy a mentális egészség hangsúlyozásával és konkrét, gyakorlati segítségnyújtással támogassa...

Digital Center

Zsebre tehetik a bankot a fiatalok

Folyamatosan növekszik az okostelefonos fizetések száma és összege a K&H-nál. A fiatalok körében is egyre népszerűbb ez az alternatíva. Fontos az is, hogy ma már a mobilbanki applikáció nemcsak a vásárlásokra alkalmas, hanem számos...

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

Masszív növekedés a digitális fizetéseknél

Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...

A jövőben tényleg csak az AI fogja felvenni a telefont?

A digitalizáció és a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások az elmúlt években berobbantak az ügyfélszolgálatok hétköznapjaiba. Az új technológiák részben az itt dolgozók munkáját segítik, részben pedig javítják a szolgáltatás minőségét. Az ügyfélélmény (CX) és...