- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Többen vásárolnak helyi közösségekben a karantén óta

Európában ma minden negyedik (74%) vásárló nagyobb valószínűséggel vásárol helyi közösségében, mint egy évvel ezelőtt – derül ki a Mastercard felméréséből. Ez az arány...

Így állunk az online filmnézéssel

Megdöbbentő adatokat tartalmaz a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megrendelésére készült felmérés a hazai internetezők online filmnézésével kapcsolatban, a válaszadók negyede akár 5-10...

Olcsóbbak lettek a garzonok

A koronavírus-járvány jelentős átalakulásokat hozott az ingatlanpiacon, a hatások pedig meglátszanak a garzon lakások árában is. Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa arról beszélt,...

Egyre népszerűbbek az elektronikus közigazgatási szolgáltatások

A COVID-19 járvány kitörése óta folyamatosan nő az érintkezésmentes, elektronikus szolgáltatások népszerűsége a közigazgatásban. A digitális megoldásokkal jelentősen csökkenthető a személyes kontaktusok száma, így...

Egyre jobban bízunk az online szolgáltatásokban

Minden harmadik magyar vásárolt minimum egyszer a világhálón az elmúlt bő fél évben, 85 százalékuk pedig havonta legalább egyszer költ a weben. A magyar...

Nem hozott újabb robbanást az e-kereskedelemben a járvány

A koronavírus-járvány szeptemberben jelentkező második hulláma nem okozott újabb kiugrást az e-kereskedelmi forgalomban: az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál adatai szerint az előző hónaphoz képest szeptemberben...

Így változhat a minimálbér

Az elmúlt években nagyon jelentős bérdinamika jellemezte Magyarországot, mind a bruttó, mind a nettó munkabérek komoly emelkedést mutattak, melyhez jelentősen hozzájárult a minimálbér számottevő...

Ilyen lehet a városi élet a COVID után

Apró lyukszerű lakások, égig érő épületekbe zsúfolva? Vagy fenntartható zöld oázisok, ahol robotok szolgálják ki minden igényünket és nem kell sem a betegségek, sem...

Adókockázatot rejt a home office

A koronavírus miatt a cégek jelentős része átállt az otthoni munkavégzésre. A kellő körültekintés nélkül megtervezett home office folyamatok azonban jelentős adókockázatot rejthetnek magukban...

A borvidékeken is beindult az ingatlanpiac

A koronavírus terjedése miatt elrendelt korlátozások, a külföldi utazási lehetőségek szűkülése felpörgette a keresletet a vidéki, kertes családi házak, nyaralók iránt, amelyekben kényelmesebb átvészelni...

Az online piactereken erősítettek a vállalkozások

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A...

A budapestieknek bejött a távmunka

Szeptemberben a távmunkában dolgozók fele budapesti vagy Pest megyei székhelyű cégnél dolgozott. A GKI Zrt. szeptemberben felmérést végzett a hazai vállalkozások körében a hazai foglalkoztatási...

Erős negyedév az ingatlanpiacon

2020 szeptemberében, országosan 12 708 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 75 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból. A...

A cafeteriát is átírja a járvány

A koronavírus-járvány a cafeteria-juttatások piacán is rendkívüli helyzetet eredményezett. A hagyományos év végi céges bulik, vacsorák idén valószínűleg elmaradnak. Helyettük, ha a cégek helyzete...

Felhővel zöldíthetnek a vállalatok

Az Accenture kutatása szerint a nyilvános felhőbe való áttérés jelentős szén-dioxid-kibocsátáscsökkenést eredményezne. Ennek mértéke globális szinten közel 60 millió tonna évente, az összes informatikával...

Sokat költünk az egészségünkre

Nem csupán a járványidőszakra igaz, hogy kiemelt fontosságúnak tartjuk önmagunk és családtagjaink egészségét. A Cofidis Hitel Monitor augusztusi egészségügyi felméréséből kiderült, hogy a magyarok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....