- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Idén a belföld lesz a nyerő

Bár az utazási kedvünk nem csökkent, minden második ember a szálláshely biztonságos higiéniájától teszi függővé a foglalást. Mindenesetre idén a belföld lesz a nyerő...

Most különösen fontos az adatvédelem

A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos védelmi intézkedések enyhítésével párhuzamosan a cégek és üzletek az újranyitást tervezik, vagy már meg is kezdték. Az újranyitással járó adatvédelmi kötelezettségekre...

Európában már alap az érintésmentes fizetés

Európában az összes fizetési tranzakció 78 százaléka már érintésmentes – jelentette be a Mastercard. A fizetéstechnológiai cég most publikált európai kutatása olyan fogyasztói szokásokra...

Túlélte a járványt a hazai használtautó-piac

Az Autovista Group (az Eurotax anyavállalata) számításai alapján az európai autókereskedők számára 1,8 milliárd eurós veszteséget jelentett a világjárvány, Németországban és Ausztriában azonban megnyugtató...

Rákapcsolnának a digitalizációra a hazai cégvezetők

A hazai vállalatok 50 százalékát saját bevallásuk szerint egyáltalán nem, vagy csak enyhén érinti a koronavírus miatt továbbgyűrűző válság, ötödük pedig kifejezetten lehetőségként tekint...

Idén a nyári munka is más lesz

Hagyományosan az érettségi utáni napokban indul meg a tömeges jelentkezés a nyári munkákra a fiatalok részéről, ez idén sem történt másként a Job Force...

Szeretik a hűségkártyákat a hazai vásárlók

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tesco törzsvásárlói attitűdökről készült felméréséből. A válaszadók közel 42 százaléka ugyanis két-három hűségkártyával...

Saját ügyfeleiktől félhetnek a cégek

A vállalatok által tapasztalt bűncselekmények toplistájának élén az ügyfelek által elkövetett csalás szerepel 35 százalékos aránnyal, ami növekedést jelent a 2018-ban mért 29 százalékhoz...

Van, amire nem hatott a járvány

A lakosság rövid távú (éves) lakásfelújítási és korszerűsítési tervei 2020 májusában az egy negyedévvel korábbihoz képest csak hibahatáron belül változtak a GKI és a...

Így változtak a vásárlói szokások

A vásárlók próbálták elkerülni a zsúfoltságot, az emberekkel való érintkezést és jóval ritkábban jártak vásárolni, viszont egy-egy alkalommal sokkal nagyobb értékben és többet vásároltak...

Visszatérnek a vevők a használtautó-piacra

A koronavírus miatt bevezetett korlátozások lépcsőzetes feloldásával párhuzamosan újranyitottak az autókereskedések, ezzel párhuzamosan a vásárlók érdeklődése is fokozatosan visszatér a használtautó-piacon. A JóAutók.hu autós...

Mesterséges intelligencia segíthet a cégeknek

A magyar vállalatok közel negyede tekinthető érett mesterséges intelligencia felhasználónak a Microsoft friss felmérése szerint. A technológiát érett szinten használó vállalatok kétharmada szerint már...

Felpörgette a digitális bankolást a járvány

Felgyorsította a bankhasználat digitalizációját, átalakította a korábbi szokásokat a pandémiás helyzet. Az Erste Banknál megugrott a digitálisan aktív ügyfelek száma, a NetBankban és a...

Így alakulhat a távközlési piac jövője

A legjobb esetben is 2,5 százalékos visszaeséssel számolhat idén a távközlési piac az Analysys Mason előrejelzése szerint, de akár 5,7 százalékos zuhanás is jöhet....

Így állnak a fiatalok a megtakarítással

Jelenleg a fiatalok 55 százaléka rendelkezik megtakarítással – derült ki a K&H Csoport legfrissebb, 2020 első negyedéves ifjúsági indexéből. A két évvel ezelőtti 41...

Bajban vannak a bevásárlóutcák üzletei

Az üzletek fele tudott csak kinyitni a főváros bevásárlóutcáiban: sokan nem tudtak azonnal reagálni a korlátozások feloldására, mások úgy látták, hogy a nyitással csak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az Alza már az üzleti partnereinek is a fogyasztóknak járó garanciát kínálja

Alza Üzleti Garancia+ néven olyan új szolgáltatást vezetett be az Alza.hu, ami az adószámmal rendelkező vásárlók számára is akár 3 éves jótállást és 30 napos elállási lehetőséget biztosít mostantól. “A célunk az, hogy Magyarországon...

Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” elnevezésű, légiforgalmi irányítókat célzó toborzási kampánya nemcsak hazai szinten bizonyult eredményesnek, hanem több rangos nemzetközi szakmai díjat is elnyert. A kampány célja az volt, hogy új szemléletben...

AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik

A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra épül, hanem a felhasználói szándék mélyebb megértésére és a háttérben...

A Generalinál folytatja Kenyhercz Kinga

Szeptember közepétől Kenyhercz Kinga tölti be a kommunikációs és rendezvényszervezési vezetői pozíciót a Generali Biztosítónál. Új szerepkörében a vállalat külső és belső kommunikációjáért, a rendezvényszervezési tevékenységekért, valamint a társadalmi felelősségvállalási programok – köztük a...

Érkezik A nemzet aranyai sorozat az RTL+ Premiumra

Sorozat készült „A nemzet aranyai” című, jelentős hazai és nemzetközi sikereket elért mozifilm több száz órányi felvételéből, amely a háromszoros olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott legendás évtizedét dolgozza fel. A hét epizódból álló produkciót...

Digital Center

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...

Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok

Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...