Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kevesen ismerik a Sharing Economyt
Míg a digitális térben nagyobb a hajlandóság a javaink, szolgáltatásaink megosztására, addig a való életben nehezebben osztozkodunk – ez is befolyással van a magyarországi...
Ezek a legnépszerűbb márkák a használtautó-piacon
2019-ben véget ért a használtautós import többéves növekedése, továbbra is nagyrészt öreg és korszerűtlen járművek érkeztek Magyarországra. 38 százalékuk 11-15 év közötti, 22 százalékuk...
Erre költünk 1000 milliárd eurót
Jó évre számíthatnak idén is a műszaki eszközök gyártói, a GfK előrejelzése szerint a múlt évhez képest 2,5 százalékkal többet, 1050 milliárd eurót költenek...
Lassult a lakásár-növekedés
Magyarország a korábbi évek dobogós helyezése után már „csak” a középmezőnyt vezeti az ingatlanok drágulását tekintve – derül ki az Eurostat lakásár-statisztikájából. 2019. III....
Sok múlhat a cégkultúrán
A befektetők és a társadalom is nagyobb nyitottságot vár el a szervezetektől – derül ki az EY több mint 1000 pénzügyi vezető körében készített...
Rengeteget költünk fogyókúrára
Két számjeggyel ugrik meg a fogyókúrás készítmények forgalma januárban: 2018 decemberéről 2019 januárjára értékben közel 50, mennyiségben pedig 30+ százalékkal fogyott több, derült ki...
Alaposan felforgathatja az életünket az 5G
Már minden és mindenki csatlakozik az internethez a babamonitortól kezdve az autókon át az ipari berendezésekig. Mi jöhet még ezután? A SUSE szakértői azt...
Így rendeltünk tavaly a neten
A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak...
A kkv-kon keresztül sérülhetnek a nagyvállalatok
A kis- és középvállalatok jelentik a legnagyobb rizikót az IT biztonság terén, így nem meglepő, hogy a számítógépes bűnözők is egyre inkább őket támadják,...
Visszafogottabbak a hazai kkv-k
Az exporttevékenységet folytató európai kkv-k több mint fele nagyobb forgalomra, közel harmaduk foglalkoztatás-bővülésre, minden második cég pedig piaci részesedésének növekedésére számít. A magyar kkv-k...
Egyre népszerűbbek az élményajándékok
A Bónusz Brigád évek óta kitartóan arra buzdít, hogy karácsonyra, születésnapra, bármilyen esemény kapcsán ajándékba minél többen élményt adjanak egymásnak. Úgy tűnik, 2019 karácsonyára...
Rekordévet zárhat a turizmus
Novemberben is jól teljesített a turizmus, Magyarország népszerű úticél volt a belföldi és a külföldi turisták körében is – derül ki a Központi Statisztikai...
Kiderült: a televízió inspirálja a szenvedélyt
Ha kedvenc időtöltéseinkről, például sportról, gasztronómiáról, lakberendezésről, autókról vagy természetről van szó, leginkább a televízióból szerezzük az inspirációt és az információt – derül ki...
Kihívást jelent az adózás a nemzetközi cégeknek
A nemzetközi adózás területén a világszerte bevezetett reformok, illetve a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) digitális gazdaság adóztatását célzó erőfeszítései elbizonytalanítják a vállalatokat...
Kiderült: jelentős volt tavaly a drágulás
A fogyasztói árak a tavalyi év egészét tekintve 3,4 százalékkal emelkedtek, decemberben pedig 4,0 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál – derül ki...
Zuhannak a panelárak
A 2019-es utolsó negyedéves adatok az ingatlanpiac változását mutatják. A Duna House lakásárindexeinek többsége hosszú évek óta először csökkenést mutat, de a budapesti téglalakások...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Tovább nőtt a Telekom
A harmadik negyedévben 17,7 GB-ra nőtt a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata, ami 22 százalékos emelkedés az egy évvel korábbihoz képest. A nyári hálózatnyitás hatására több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg...
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...








