Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Kiderült: nem vesszük komolyan a védekezést
A magyarok nagy része még mindig nem fordít elég figyelmet online szolgáltatások igénybevételekor (bank, vásárlás, közösségi média) jelszavainak megóvására és nem készült fel az...
Így ünnepeljük a Halloweent
A válaszadók 89 százaléka ismeri az október utolsó napja köré szerveződő ünnep eredetét; több, mint 80 százalékuk töklámpást is készít, egyharmaduk pedig be is...
Kiderült: feleannyit sem költünk, mint az európaiak
2018-ban az európaiaknak fejenként átlagosan 14.292 eurójuk van kiadásra és megtakarításra - derül ki a GfK tanulmányából. Magyarországon az átlagos vásárlóerő az európai átlag...
Egyre durvább a munkaerőhiány
Többet költenek, több csatornát vetnek be és több időt is szánnak a magyar vállalkozások az új dolgozóik megtalálására, miközben a meglévő munkavállalóikat is egyre...
Erre kattintunk a neten
A startupokhoz kötődően a magyar sikersztorikról és az okoseszközökről olvasunk szívesen, a cégek közül pedig a Tesla és az Uber a legnépszerűbb – derül...
Csúnyán lemaradtak a magyar cégek
Az autóiparban aktív magyar tulajdonú vállalkozások kevésbé érzik fontosnak a digitalizációt, mint az ágazatban működő külföldi tulajdonú cégek – mutat rá egy friss hazai...
Túlfeszítik a húrt az amatőr futók
Az amatőr futók többsége még soha nem kérte ki szakember tanácsát edzés előtt. Mindössze 20 százalék járt már egyáltalán valamilyen sportorvosi, diagnosztikai vizsgálaton –...
Hódít a szénsavmentes
A magyar ásványvízpiac 2018. január-szeptember között 5,8 százalékos növekedést ért el a tavalyi azonos időszakhoz képest, az értékesített darabszámokat tekintve a Nielsen legfrissebb elemzése...
Így takarékoskodnak a gyerekek
Míg a szülők háromnegyede a saját feladatának tekinti a pénzügyi nevelést, addig a gyerekek közel harmada inkább az iskolában sajátítaná el a szükséges ismereteket...
Kiderült: fontos a fejlődés a netezőknek
Bár digitális kompetenciák terén a felnőtt magyar internetezőknek van hová fejlődniük, szerencsére a nyitottság is megvan erre: háromnegyedük számára kimondottan fontos a digitális képességeinek...
Kiderült: ez a kedvenc a hosszú hétvégéken
Utazásra csábítanak a négynapos hétvégék, valamint az őszi szünet. A Bónusz Brigád adatai alapján évek óta a legnépszerűbb úti cél belföldön Lillafüred. Legtöbben kettesben...
Ünnepi tippek webáruházaknak
Megjelent a PayPal „Készítse fel vállalkozását az ünnepi forgalomra” című e-könyve, amelyben a fizetési szolgáltató a legfrissebb online fogyasztói kutatások eredményei alapján osztja meg...
Nagyon beindult a hitelezés
Folyamatosan erősödik a lakosság hitelfelvételi aktivitása - derül ki a Bankkalkulátor.hu adataiból. A Netrisk az idei első három negyedévben több mint háromszor annyi személyihitel-igényt...
Böngészők miatt fájhat a cégek feje
Nemrég adta ki a Google a Chrome böngésző 70-es verzióját. Ezt a legtöbb felhasználó észre sem fogja venni, vagy nem fognak törődni a változásokkal....
Okoseszközökön támadhatják a háztartásokat
Az otthoni eszközök elleni támadások révén akár az áramhálózatok is megbéníthatók a Princeton Egyetem kutatása szerint. A kiberbűnözők internetes hálózatba kapcsolt háztartási készülékeket köthetnek...
Kiderült: ennyit dolgozunk igazából
Életünk során közel 10,5 évet töltünk munkával, azonban az időnk maximum 60 százalékát használjuk ki produktívan, ami azt is jelenti, hogy az 5 munkanapból...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ezek a technológiai trendek forgathatják fel idén a világot
Mindent felforgatott a mesterséges intelligencia térnyerése, amely 2024-ben tarolt. A technológia fejlődése és népszerűsége várhatóan az idei évben sem csökken, ugyanakkor számos szomszédos technológiai területre, például a robotikára, az ellátási láncokra vagy a jövő...
Csatlakozott a MEME-hez a BBC Studios
A BBC Studios mostantól hivatalosan is a MEME (Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete) tagja. A cégcsoport célja a csatlakozással, hogy bővítse jelenlétét és aktívabb szerepet vállaljon a helyi piacon.
A BBC Studios több mint két évtizede...
Tovább erősödik a lakásbiztosítási kampány
A lakásbiztosítási kampány végére mintegy 360 ezer szerződésváltásra, és további 400 ezer szerződés átdolgozására számít a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) - jelentették be a szövetség mai sajtótájékoztatóján. Mindez az aktív ügyfélérdeklődésnek, valamint...
A Fehér Lótusz miatt többen utaznak Thaiföldre
Számszerűsíthető a streaming platformokon elérhető tartalmak hatása a turizmusra. A HBO sikerszériája, A Fehér Lótusz harmadik évada Thaiföld lélegzetelállító helyszíneire kalauzolja a nézőket; az amúgy is erős utazási kedv rögtön tovább erősödött erre a...
A tinik szerint félelmetes a TikTok-algoritmus pontossága
Sok gyermek már 8–10 évesen elkezd tiktokozni, pedig a platformra elvileg csak 13 éven felüliek regisztrálhatnak – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, a hazai TikTok-felhasználók szokásait vizsgáló tanulmánya. A...
Digital Center
Ezek a technológiai trendek forgathatják fel idén a világot
Mindent felforgatott a mesterséges intelligencia térnyerése, amely 2024-ben tarolt. A technológia fejlődése és népszerűsége várhatóan az idei évben sem csökken, ugyanakkor számos szomszédos technológiai területre, például a robotikára, az ellátási láncokra vagy a jövő...
Zsebre tehetik a bankot a fiatalok
Folyamatosan növekszik az okostelefonos fizetések száma és összege a K&H-nál. A fiatalok körében is egyre népszerűbb ez az alternatíva. Fontos az is, hogy ma már a mobilbanki applikáció nemcsak a vásárlásokra alkalmas, hanem számos...
Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei
A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...
Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója
Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...
Masszív növekedés a digitális fizetéseknél
Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...