- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Egyre többen vásárolnak online

Kis mértékben emelkedett azok aránya, akik már vásároltak online, viszont nagyobb dinamikával nőtt a gyakran vásárlók aránya – derül ki a GfK kutatásából. Nagyot...

Ezt várják a fiatalok a márkáktól

Manapság az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a kommunikációs és HR szakemberek szembesülnek, hogy milyen módon szólítsák meg a felnövekvő generációt. Trunk Tamás Z-generációs szakértő...

Érdemes költeni az adatvédelemre

Május óta él a GDPR, de a Fellowes által megrendelt kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a cégek negyede még mindig nem foglalkozik az uniós adatvédelmi...

Százmilliárddal többet költöttünk ajándékokra

A teljes tavalyi karácsonyi szezonban 334 milliárd forintot költöttek a magyarok online és offline boltokban ajándékokra az eNET kutatása szerint. A cég elemzése arra...

Nem ismerjük, mégis használnánk az MI-t

Az orvostudományban, a közlekedésben, illetve az okos otthonokban érvényesülnek leginkább majd a mestersges intelligencia (MI) előnyei a magyarok szerint, sokan pedig úgy gondolják, hogy...

Felpörgeti a családi vállalkozásokat a digitalizáció

Kedvezően hat a családi vállalkozások fejlődésére a jelenlegi üzleti ökoszisztéma, a vállalkozások kiemelt figyelmet fordítanak az innovációra és pozitívan értékelik a digitalizációt – derült...

Ezek a legkeresettebb ingatlanok Budapesten

Jelenleg a legfelkapottabb ingatlantípus még mindig a panellakás a budapesti ingatlanpiacon. Aminek csak egyik oka az, hogy viszonylag olcsók. Emellett a jó adottságú és...

Ismét eladósodnak a magyarok

A budapesti lakásárak növekedésével párhuzamosan emelkedett a felvett jelzáloghitelek összege is, míg vidéken a kedvezőbb árfekvésű ingatlanokhoz érezhetően kevésbé adósodnak el a vevők. A...

Őrült verseny a technológiák területén

Rengeteg újítást hozott a tavalyi év a technológiák területén, erősen versengett az elsőbbségért az mesterséges intelligencia, az automatizálás és a blockchain. Azonban ovábbra sem...

Nem spórolnak a hazai játékosok

Meglehetősen sokan játszanak videójátékokkal itthon, az eNET felmérése szerint a 18-65 év közöttiek mintegy 60 százaléka él ezzel az időtöltési lehetőséggel. A magyar játékosok...

Már a vezetők sem hisznek a növekedésben

Az üzleti vezetők közel 30 százaléka úgy véli, hogy a globális gazdasági növekedés a következő 12 hónapban csökken, ami hatszorosa az előző évi 5...

Javulóban a fizetési morál

Javulást mutatott 2018 során a határidőre kifizetett számlák aránya sőt, az átlagos késedelem is rövidült két nappal - derül ki a Bisnode adataiból. Az...

Többet fizethetnek a síelők

A Netrisk.hu adatai szerint a külföldre induló síelők naponta átlagosan 820 forintért kötöttek utasbiztosítást az idei síszezon eddigi időszakában. Ez az összeg mintegy 8...

Így állunk az okosautókkal

Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót – más néven önvezető autót –, ennek oka pedig, hogy elsősorban az okosfunkciók aggasztják a magyar felhasználókat -...

Itt nyaral a legtöbb magyar

A magyarokat leginkább Görögország és Egyiptom vonzza, tavaly az utazók 45 százaléka választott e két úti cél közül - derül ki az Invia adataiból....

Kockázatot látunk a közösségi médiában

A magyar felhasználók 81 százalékát aggasztja személyes adatainak biztonsága a közösségi média oldalakon – derül ki a Groupama Biztosító megbízásából készült országos kutatásból. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Profi logisztika, avagy miért fontos a raktárak elhelyezkedése? (x)

A logisztika világában leggyakrabban a szállítási kapacitás, a járműflotta mérete és a szállítási idő kerül a figyelem középpontjába, pedig a raktárak elhelyezkedése legalább ennyire fontos tényező. Ha egy vállalkozás nehezen megközelíthető helyen tárolja az...

Visszaesett a fesztiválpiac

Az idei hazai fesztiválszezon világosan megmutatta: a látogatói szokások és a fogyasztás radikálisan változnak. Andrejszki Richárd, a Chef Market Zrt. vezérigazgatója – aki a fesztiválokon jelen lévő vendéglátóegységek egyik legnagyobb beszállítójaként első kézből látja...
X-Faktor 2025 RTL

Az RTL és a TV2 felosztotta egymás között a hetet

Szombaton és vasárnap az RTL, a többi napon a TV2 nyerte az estéket, összességében utóbbi végzett az élen. A Házasság első látásra továbbra sem talált kihívóra, azonban hétvégén az X-Faktor megverte a TV2-s versenytársait...

Elismert séffel kampányol a Tesco

Lédús paradicsom, zsenge sárgarépa, friss káposzta, szaftos és omlós hús. Néhány főszereplő a Tesco új marketingkampányából, amely a minőségi alapanyagokra és a főzésen keresztül létrejövő érzelmi kapcsolódásra, szeretetnyelvre helyezi a fókuszt. A finom ételekhez...

Ide utaznak a magyarok az ünnepek előtt

Az adventi időszak közeledtével egyre többen keresnek a karácsonyi ráhangolódáshoz ideális úticélokat. Míg a klasszikus, havas programok töretlen népszerűségnek örvendenek, egyre jellemzőbb trend, hogy a magyar utazók a hideg elől a melegebb éghajlatú desztinációk...

Digital Center

Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...

Különleges monitort mutatott be az LG

Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...