- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Imádunk tévézni

Az elmúlt időszakban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – sőt, az Invitel tapasztalatai alapján egyszerűen megőrülünk...

A választáskor még a tévé volt az úr

Főleg televízióból és rádióból értesültek a magyarok az idei országgyűlési választások eredményeiről az NMHH kutatása szerint, de jelentősen nőtt az internetről tájékozódók aránya is....

Eladná az ingatlanát? Csapjon hozzá egy medencét!

A növekvő ingatlanpiaci igényeknek megfelelően egyre többen keresnek családi házat úszómedencével. A ház értékét azonban igazán a beltéri wellness-részleg emeli a luxuskategóriába. Bár a hidegfront...

Gyorsítaniuk kell a webshopoknak

A magyar lakosság 65 százaléka rendelkezik okostelefonnal a legfrissebb ‘Connected Consumer Study’ szerint. Az eszköz elterjedésével gyökerestül megváltoztak az internetezési szokásaink, hiszen menet közben...

Lapostévén nézzük a focivébét

Az idei focivébé idején is tarolhatnak az LCD-tévék, akárcsak a 2010-ben és 2014-ben – derül ki a GfK kutatásából. A futball világbajnokság élénken tartja...

Ilyenek az adósok

40 és 59 év közötti az átlagos adós: a kezelt ügyek 49 százaléka köthető ehhez a korosztályhoz – derült ki az EOS Csoport kutatásából. Az...

Érdekes változások az ingatlanpiacon

Az első lakásukat szándékozni vásárló fiatalok nehezen tartják a lépést az ingatlanpiaci fellendüléssel. Az elmúlt 6 évben szinte folyamatosan csökkent a lakásvásárlók között az...

Így neteznek az idősebbek

Az idősebb (55+) felhasználók is egyre többen vannak jelen digitális platformokon, és ezzel párhuzamosan a családtagjaik amiatt aggódnak, hogy nem elég körültekintőek az informatikai...

Igényesebbek lettek a lakásvásárlók

Az erkély, a terasz, a loggia vagy a kertkapcsolat egyre inkább alapkövetelmény az újépítésű lakások esetében. Idén április végén úgy köszöntött be a nyár, hogy...

Hódít a közösségi gazdaság

Egyre nagyobb teret nyer a sharing economy modell, nemcsak nemzetközi szinten, de Magyarországon is. A hazai internetezők harmada hallott a közösségi / megosztáson alapuló...

Egyre fontosabb a felhő

Jogi megfelelőség, tervezhető költségek, könnyű integrálhatóság a meglévő IT-rendszerekbe – ezt várják a magyar cégvezetők a vállalati felhőszolgáltatásoktól a Microsoft és az IVSZ harmadik...

Robotok gyorsíthatják az ügyfélszolgálatokat

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok...

Ettől vagyunk boldogok

Az egészség a legfontosabb, de a szeretet tesz igazán boldoggá – derül ki a NaturComfort kutatásából. A legszebb pillanat a születés, és nélkülözhetetlen a...

Nem drágult a kgfb

2018 első negyedévében a személyautókra megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (kgfb) átlagdíja 37 800 forint volt, szemben a tavalyi hasonló időszakban mért 34 200 forinttal –...

Okosautók – veszélyek és megoldások

Az okos autók esetén az óriási alapárért cserébe nem olyan biztos, hogy minden tekintetben védett, biztonságos terméket kapunk. Sok esetben maguk a tulajdonosok nem...

Tarol a net az idősek között is

A hatvan éven túliak fele hónapokon belül netezni fog, ha folytatódik a mostani trend – többek között ez derül ki a Nemzeti Média- és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...