Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Marketing
- Hirdetés -
Beérett az Otthon Start hatása
A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig...
Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők...
Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok
Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme...
Jó ügy mellé álltak a magyar sztárok
Egy pár zokni néha többet jelent egyszerű kiegészítőnél. A Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány immár 31 éve segíti a tartós kórházi kezelésen áteső gyermekeket és...
Digitális ügyfélélmény: megújuló bérleti szolgáltatások (x)
A mai bérlő már messze nem csak négy falat keres, no meg egy tetőt a feje fölé. Egyre inkább elvárja a bérleti szolgáltatások színvonalának...
Michelin-csillagos álmodta meg a McDonald’s legújabb menüjét
Új fejezet nyílik a hazai gasztronómiában: a csillagos séf, Rácz Jenő az ország ikonikus étteremláncának, a McDonald’s-nak alkotta meg saját menüjét, amely Limited by...
Az impulzusvásárlás is stratégiai elem
Az online vásárlások jelentős része nem előre megtervezett döntés eredménye. Egy termék, amely nem szerepelt a bevásárlólistán, gyakran néhány másodperc alatt a kosárban landol....
Így indult a GLAMOUR-napok
A GLAMOUR-napok immár húsz éve Magyarország legnagyobb és legismertebb kuponos vásárlási eseménye. A magazin az elmúlt két évtizedben nemcsak több millió vásárlót segített a...
Nemzetközi flipperverseny lesz Budapesten
Idén októberben egy hétig a fővárosi Ráday utca lesz a flippervilág központja – az itt található Game Galaxy ad majd ugyanis otthont a Hungarian...
Merj álmodni! – megérkezett az Ötöslottó 2025-ös imázs kampánya
A Szerencsejáték Zrt. elindította az Ötöslottó legújabb országos imázs kampányát, amely az álmodozás erejét és az emberi vágyak sokszínűségét állítja középpontba. A „Merj álmodni!”...
Visszatér az EFOTT-hoz Kiss Zsuzska
Kiss Zsuzska vezető marketingkommunikációs szakértőként csatlakozik az EFOTT-HÖOK cégcsoport csapatához. A szakember korábban közel egy évtizeden át volt az EFOTT fesztivál sajtófőnöke, és meghatározó...
A médiatér átalakulásáról szól a Reklamátor új epizódja
Már elérhető a Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin a Reklamátor podcastsorozat legfrissebb, 6. epizódja “Médiatér átalakulása: Hol a tartalom határa?” címmel. Az...
Nemzetközi díjat nyert Valentínyi Katalin
A Budapest Airport kommunikációs vezetője, Valentínyi Katalin bekerült a PRNEWS People of the Year díj idei díjazottjai közé. Most először kapott magyar szakember ilyen...
Budapesten ünnepelt az Aleph és a Google
Az Aleph, a média és fizetési megoldások innovatív globális digitális szakértői hálózata, exkluzív esemény keretében ünnepelte meg azt, hogy a Google Ads hivatalos magyarországi...
Elindult az Agency People of the Year 2025
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) megalakulása óta azon dolgozik, hogy támogassa és képviselje a hazai marketingkommunikációs szakma szolgáltatói oldalát – legyen szó média-,...
D. Tóth Kriszta lett az UNICEF kampányának arca
Újabb feladatkörökkel és létszámbővüléssel ünnepli 10 éves születésnapját az UNICEF budapesti Globális Szolgáltatóközpontja. A világszervezet hatékonyságnöveléséért felelős irodája most a saját dolgozói mellett D....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Olcsóbb lett a casco
Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint szeptember végéig a személyautókra megkötött teljes körű casco biztosítások idei átlagdíja 206 400 forint volt, ami 4,7 százalékkal alacsonyabb a 2024 hasonló időszakában tapasztalt 216 300 forintos szintnél. A...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Beérett az Otthon Start hatása
A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig 40% volt, ami nemcsak az év korábbi hónapjaihoz képest jelentős...
Különleges helyszínen játszódó krimisorozat érkezik a TV4-re
Október 20-án, hétfőn este láthatják először a magyar nézők a Majdnem paradicsom (Almost Paradise) című sorozat első évadának első epizódját a TV4-en. A Majdnem paradicsom az első amerikai nagyköltségvetésű krimisorozat, amelyet teljes egészében a...
Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...
Digital Center
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...
Ez kell a sikeres AI-projektekhez
Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...
A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel
A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...