- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb...

Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen...

Az LG a Mediatort választotta

Meghívásos tenderen választotta ki az LG PR-ügynökségi partnerét, az eljárás során a Mediator ajánlatát találták a legvonzóbbnak. Az együttműködés novemberben indult a full-service ügynökséggel....

A Z generáció átírja az influenszermarketing szabályait

A Z generáció nem hisz a tökéletes feedekben, de hisz az értékekben. A dentsu kutatása szerint a fiatalok bizalmát ma már nem a követők...

Motoros lifestyle kávézóban működik az új marketing ügynökség

2025 augusztusában megnyitotta kapuit Budaörsön az Over the Box, egy különleges motoros tematikájú specialty kávézó, amely egyszerre közösségi tér, találkozóhely és kreatív tartalomgyártó műhely....

Sikeres magyar multicégek marketingvezetői a Reklamátorban

A Reklamátor decemberi első epizódja „Világtérképen: magyar nagyvállalati marketingvezetők címmel” két igazi nagyvadat mutat be, akik sikeres magyar multicégek marketingvezetői székében a világtérképen is...

A JeansDay lett a TARR PR ügynöksége

Új PR-partnerrel erősít a hazai távközlési piac egyik legjelentősebb magyar tulajdonú szereplője. A szekszárdi TARR Kft. a JeansDay csapatát választotta stratégiai és sajtókommunikációs feladatainak...

Ünnepi jókivánságok a Publicis Groupe-tól

A Groupe az AI és az innováció ötvözésével kelti életre múltját, hogy megünnepelje első évszázadát, és útjára indítsa a következőt.1926-tól kezdve, amikor még csak...

Triplázott a Human Telex a Mercedes-Benznél

A Human Telex Advertising & Event immár harmadszor nyerte meg a Mercedes-Benz Hungária meghívásos tenderét, így a következő három évben is az ügynökség felel...

Összefog a S.Pellegrino és a Ferrari

A stratégiai szövetség célja, hogy tovább erősítse a prémium életstílust képviselő S.Pellegrino márkát, támogassa kapcsolódását a fiatalabb fogyasztókkal és gazdagítsa a márka globális jelenlétét....

Európa legjobbja lett a budapesti karácsonyi vásár

Egy független nemzetközi kutatás szerint 2025-ben a budapesti Vörösmarty Classic Xmas bizonyult Európa legnépszerűbb karácsonyi vásárának. A Tollwayr európai utazási szakértői által készített átfogó...

Exkluzív sörkaland Budapesten

A legizgalmasabb arcukat mutatják Budapest különleges kínálattal rendelkező sörözői az új Bakancslista sörútlevél tulajdonosai számára. A kiadvány birtokában tíz különféle vendéglátóhelyre látogathatunk és mindenhol...

Felpöröghet az olcsóbb lakások piaca

A Magyar Közlönyben megjelent rendelet alapján 2026-tól évi nettó 1 millió forintos, vissza nem térítendő otthontámogatást igényelhetnek a közszférában dolgozók. A támogatás hiteltörlesztéshez vagy...

Varázslatos Advent ingyenes programokkal a Városligetben

Országosan is egyedülálló ingyenes fénypark várja a családokat: megnyílt Budapest új adventi szenzációja a Városligetben! A Millennium Háza körül valóságos téli csodabirodalom ragyogja be...

Történelmi jelentőségű sportszponzorációban a Master Good

A Magyar Golf Szövetség évzáró közgyűlésén az elnökség részletesen bemutatta az elmúlt fél év munkáját. Az új vezetés 2025 májusi megválasztása óta olyan fejlesztések...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...