- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Új ügyféllel erősít a Carat Hungary

A dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungary nyerte meg a Pandora hazai médiaügynökségi tenderét. A kiválasztott ügynökség feladata a Pandora médiakampányainak tervezése és menedzselése lesz...

Blaskó Nikolett és Turóczi András a Reklamátorban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának legújabb, 15. epizódjában az ügynökségek kaptak főszerepet a Fókuszban az ügynökségek: hálózatban vagy függetlenül? címmel. Stúdióvendégek: Blaskó Nikolett,...

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a...

Fontos díjat nyert el az ACG ügyvezetője

Az Art is Business „Év Felelős Vállalati Vezetője” díjat idén Blaskó Nikolettnek, az ACG ügyvezetőjének ítélték meg. Az elismeréssel olyan vezetőket tüntetnek ki, akik...

Ma zárul Az Év Honlapja pályázat

Ma éjfélkor lezárják a jelentkezési lehetőséget ’Az Év Honlapja’ 2025 pályázatra. Weboldaladdal, applikációval vagy digitális megoldással is be lehet kerülni Magyarország legkiválóbbjai közé. ’Az Év...

Megérkezett a Honor ünnepi kampánya

Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még nagyobb jelentőséget kapnak. A Honor új kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia fontosságára...

Filmes fesztivállal dolgozik együtt az Astoria Agency

Az Astoria Agency látja el a 12. Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) pr-tevékenységét. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét klasszikus sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb...

Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen...

Az LG a Mediatort választotta

Meghívásos tenderen választotta ki az LG PR-ügynökségi partnerét, az eljárás során a Mediator ajánlatát találták a legvonzóbbnak. Az együttműködés novemberben indult a full-service ügynökséggel....

A Z generáció átírja az influenszermarketing szabályait

A Z generáció nem hisz a tökéletes feedekben, de hisz az értékekben. A dentsu kutatása szerint a fiatalok bizalmát ma már nem a követők...

Motoros lifestyle kávézóban működik az új marketing ügynökség

2025 augusztusában megnyitotta kapuit Budaörsön az Over the Box, egy különleges motoros tematikájú specialty kávézó, amely egyszerre közösségi tér, találkozóhely és kreatív tartalomgyártó műhely....

Sikeres magyar multicégek marketingvezetői a Reklamátorban

A Reklamátor decemberi első epizódja „Világtérképen: magyar nagyvállalati marketingvezetők címmel” két igazi nagyvadat mutat be, akik sikeres magyar multicégek marketingvezetői székében a világtérképen is...

A JeansDay lett a TARR PR ügynöksége

Új PR-partnerrel erősít a hazai távközlési piac egyik legjelentősebb magyar tulajdonú szereplője. A szekszárdi TARR Kft. a JeansDay csapatát választotta stratégiai és sajtókommunikációs feladatainak...

Ünnepi jókivánságok a Publicis Groupe-tól

A Groupe az AI és az innováció ötvözésével kelti életre múltját, hogy megünnepelje első évszázadát, és útjára indítsa a következőt.1926-tól kezdve, amikor még csak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az RTL-en nézhetjük Istenes Bence első profi mérkőzését

Visszatér a legendás Erdei „Madár” Zsolt, Istenes Bence első profi mérkőzését vívja, és Boráros Gábornak Kunkli Tivadar tanítványa szeretne visszavágni – a Hell Boxing Kings ismét Budapesten robban. 2025. december 20-án a Papp László...

Állatorvosi reality érkezik jövőre a TV2-re

Január 11-én a TV2 műsorán debütál Magyarország első saját gyártású állatos doku-sorozata, Vészhelyzet az állatkórházban címmel. A nézők vasárnap esténként 18:55-től követhetik figyelemmel az érzelmekkel és izgalmakkal teli pillanatokat, amelyek betekintést engednek a legnagyobb,...

Újabb eszközt kapnak az online veszélyek miatt aggódó szülők

A kiskorúak online térben való hatékony védelme érdekében 2026. január 1-jétől a Magyar Telekom, a One Magyarország és a Yettel Magyarország szolgáltatóknál elérhető lesz a kiskorú felhasználókra tekintettel nyújtott biztonságos mobilinternet. A szolgáltatásnyújtás részleteit...

Dupla évforduló az AMC csatornáinál

Az AMC Networks International Central and Northern Europe újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett: idén két csatornája is jubileumot ünnepel. A Spektrum, Magyarország első szórakoztató-ismeretterjesztő tematikus csatornája már harminc éve hozza közelebb a világot a nézőkhöz,...

Jövőre Ukrajnában és Moldovában is hazai tarifa szerint mobilozhatunk

2026. január 1-től Ukrajna és Moldova is tagja lesz az európai roamingzónának, így ha egy magyar előfizető ezen országokból telefonál haza vagy bármelyik uniós tagállamba, a hazai díjtételekkel számolhat - derül ki az NMHH...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...