- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Mesterséges intelligenciával zöldülhetnek az épületek

Villámgyorsan elkészülő beszámolók az épületek aktuális állapotáról, hatékonyabb karbantartás, az építkezéseken dolgozó nagy munkagépek automatikus leállítása, ha veszélyes helyen tartózkodik egy ember – néhány...

Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel

Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs...

TikTok-kedvencekkel csábít a budapesti étterem

A közösségi média mára a gasztronómia trendek egyik legfontosabb inspirációs forrásává vált. Olyan platformok, mint a TikTok, nem csupán új alapanyagokat és technikákat hoznak...

Újabb sportszövetségeket támogat a Szerencsejáték Zrt.

A Magyar Ökölvívók Szövetségével, valamint egy újabb látványcsapatsportággal, a Magyar Röplabda Szövetséggel írt alá egy éves (2025/26-os bajnoki-, illetve verseny év) támogatói szerződést a...

Pénzjutalmat kínál a MOHU

Elindult a MOHU országos edukációs kampánya, amely az Aranykukával és értékes nyereményekkel ösztönzi a lakosságot a hulladékudvarok használatára. A kampány 2025. augusztus 1. és...

Idén is a Budapesten lesz a T-esports Championship döntője

Négy játék, Európa legjobb csapatai, 100 000 euró összdíjazás: indul a Deutsche Telekom által szervezett, negyedik T-esports Championship regisztrációja.Negyedik alkalommal szervezi meg a Deutsche...

Sallai Rolanddal kampányol a SPAR

A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar labdarúgó-válogatott meghatározó játékosával. A vállalat büszke sajátmárkás termékeinek minőségére, és vallja, hogy aki ezeket...

AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon

Mesterséges intelligencia alapú keresésekre való optimalizálást segítő új eszközt mutattak be. A BP Content Optimizer magyar nyelvű tartalmakat alakít át úgy, hogy azok megjelenhessenek...

A Deep Creative Collective lett a MediaMarkt új ügynöksége

2025 nyarától a Deep Creative Collective ügynökséget bízta meg social kommunikációjának stratégiai és kreatív irányításával a MediaMarkt Magyarország. A váltás új fejezetet nyit a...

Az iProspect nyerte a BMW európai tenderét

2026 januárjától az iProspect vezetésével a dentsu lesz a BMW Csoport integrált médiaügynöksége. A 23 európai piacra kiterjedő új megbízás kiterjed a BMW, a...

Nagyot ment a Stevie-n a Lounge Group

Az MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Budapest Airport, valamint a HungaroControl számára kidolgozott és megvalósított kampányokkal nyert 7 arany, 2...

Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje

A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb hazai fejezetében Dzsúdló, azaz Juhász Marci áll a reflektorfényben. A Borsod megyei kisfaluból induló,...

A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK

A fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési Központ. Augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard kártyával vásárolt diákbérletekkel nemcsak utazni lehet, hanem akár...

Az Emirates szponzorálja az FC Bayern München-t

Az Emirates légitársaság hét évre szóló együttműködési megállapodást kötött a világ egyik legismertebb és legsikeresebb futballklubjával, az FC Bayern Münchennel. A megállapodás értelmében a...

Az Estée Lauder Company a Florence Lifestyle Agencyt választotta

A Florence Lifestyle Agency nyerte azt a meghívásos tendert, amelyet a M·A·C új termékeinek bevezetéséhez kapcsolódó rendezvény és PR kampány megvalósítására írt ki a...

Ismét keresik a legjobb munkáltatói márkákat, már lehet pályázni

Már lehet pályázni a Magyar PR Szövetség munkáltatói márkákat és kampányokat díjazó Employer Branding Award versenyére. Idén új kategóriákkal és díjakkal várja a szakmai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nyugati pályaudvaron nyit Fresh Cornert a MOL

Tíz évvel a Fresh Corner indulása után a MOL ismét új szintre emeli a fogyasztói élményt: a MÁV-val közösen indított pilot projekt keretében a Nyugati pályaudvar utasai számára is elérhetővé válik a MOL Fresh...

Csúcson az autóhitelezés, elszálltak árak

Az autóhitelezés 2025 első félévében négyéves rekordot döntött: 24,7 milliárd forintnyi új hitel került a piacra. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint a kiugrás oka főként a járműárak emelkedése, nem pedig az érdeklődés...

Mesterséges intelligenciával zöldülhetnek az épületek

Villámgyorsan elkészülő beszámolók az épületek aktuális állapotáról, hatékonyabb karbantartás, az építkezéseken dolgozó nagy munkagépek automatikus leállítása, ha veszélyes helyen tartózkodik egy ember – néhány példa arra, hogyan tudja támogatni a mesterséges intelligencia az építőipart...

Az utolsó pillanatban kötünk utasbiztosítást

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal – vagy sokszor az indulás napján – köti meg utasbiztosítását. A Posta Biztosító tapasztalatai szerint azonban egyre...

AUMOVIO néven indult el a Continental Automotive üzletága

A Continental Automotive üzletága szeptemberben részt vesz a müncheni ‘IAA Mobility’ nemzetközi mobilitási szakkiállításon, ahol első alkalommal mutatkozik be önálló vállalatként, AUMOVIO néven. A 2025. szeptember 9–12. között megrendezett eseményen a látogatók a jövő...

Digital Center

A régi laptop is lehet villámgyors

Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...

Szupervékony okosmobil érkezett a boltokba

2019-es megjelenésük óta az összecsukható okostelefonok az innováció több lépésén mentek keresztül. A hajtásnál gyűrődésnyomot hagyó, vastag készülékeket olyan vékony, praktikus modellek váltották fel, amelyek használhatósága a hagyományos mobilokéval vetekszik. A világ legvékonyabb összecsukható...

Lassan terjed a mesterséges intelligencia a munkahelyeken

A dolgozók közel fele egyáltalán nem használja a mesterséges intelligenciát munkája során. A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán felmérést végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. A dolgozók közel fele egyáltalán...

Chatbotok az ügyfélszolgálatban: ez lehet a megoldás

Mikor válik frusztrálóvá az automatizáció az ügyfél számára? Hogyan ismerjük fel időben, hogy mikor van szükség valódi emberi jelenlétre? Hol húzódik az a kritikus pont, ahol az automatizált rendszer már nem nyújt megfelelő élményt,...

Brutál jó gaming monitorral rukkolt elő az LG

Az LG Electronics (LG) bemutatta az UltraGear 27GX700A monitort, a világ első olyan gaming kijelzőjét, amely negyedik generációs Tandem OLED technológiával, és VESA DisplayHDR True Black 500 tanúsítvánnyal rendelkezik. A profi játékosok számára tervezett...