- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Közös projektben a LEGO és a Skool

A LEGO Csoport és a LEGO Foundation támogatja a Skool ötleteit: indul a Kockamóka! Már csak 50 matek vagy informatika tanár hiányzik, hogy kezdetét...

Gyermekvédelmi programot támogat az Allianz

Tízmillió forintos adományt juttatott el az Allianz Hungária Zrt. az UNICEF Magyarországnak, a pénzzel a szervezet gyermekvédelmi segélyprogramját támogatja, annak érdekében, hogy a koronavírus-járvány...

Rákapcsolt a UPS a fenntarthatóságra

A UPS “Felgyorsított fenntarthatósági megoldások” címmel kiadott jelentése a vállalat 2020 és 2025 közötti időszak fenntarthatósági céljainak elérése érdekében, a 2019 során tett stratégiai...

Minecraftos stílusban is növelhető a pénzügyi tudatosság

Minecraftos stílusban megvalósított, kevesebb mint 10 perces edukatív videóval zsDav lett a nyertes a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő első vloggerversenyén. A K&H Vigyázz,...

Felpörgetnék a hazai startup ökoszisztémát

Még több és jobb, nagy hatású startup jöjjön létre és működjön Magyarországon – ez a célja a most megalakult Startup Hungary nevű szervezetnek, amit...

Jeladó palackokat vetnek be a PET Kupa szakemberei

GPS jeladókkal felszerelt PET palackokat indítottak útjukra a PET Kupa szakemberei a Felső-Tiszai Búvár és Mentő Egyesület közreműködésével. Vásárosnaménynál az áradó Tiszába dobott négy...

Kevés a női informatikus Magyarországon

Jelentős munkaerőhiány van az informatikai szektorban, és már azelőtt ez volt a helyzet, hogy a járvány hatására még jobban felértékelődött a digitalizáció. Létfontosságú, hogy...

Drasztikus hulladékcsökkentés a Tescónál

Az áruházlánc, az ENSZ 2030-ra kitűzött Fenntartható Fejlődési Céljait tíz évvel megelőzve, több mint felére csökkentette a működése során keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét 2016/17 óta....

Zöld akcióban az E.ON

Idén harmadik alkalommal szervezi meg a GreenDependent Intézet 9 hetes közösségi média kampányát az E.ON EnergiaKözösségek közösségi oldalán az E.ON Csoport támogatásával. A kampány...

Álláskereső fiataloknak segít a Coca-Cola

Hazánkban a koronavírus-járvány előtti időszakban nagyjából 15 százaléknyi volt a 15-34 év közötti nem dolgozó, de nem is tanuló, úgynevezett NEET fiatalok száma. Miközben...

Keresik a CSR legjobbjait

Idén 13. alkalommal hirdetik meg a CSR Hungary Díjat, a Magyar Üzleti Felelősség Díját, aminek célja a Magyarországon működő azon cégek, vállalkozások, szervezetek népszerűsítése,...

Klímabarát akcióban a Mars

A világ 155 – összességében több mint 2,4 milliárd dollár piaci kapitalizációval bíró és 5 millió munkavállalót képviselő - globális nagyvállalata közös nyilatkozatban szólítja...

165 milliós segítség a Coca-Colától

Júniusban a járványhelyzet miatti korlátozások mérséklését követően visszatértek megszokott munkájukhoz a Coca-Cola önkéntesei, akik egy hónapon át főállásban segítették a Magyar Vöröskereszt munkáját. Emellett...

Okoseszközökkel segít a Huawei

Ötven okoseszközt adományozott a Huawei Technologies Hungary az Országos Mentőszolgálatnak (OMSZ). A felajánlott okostelefonokkal és tabletekkel olyan szervezeti egységek munkatársai kommunikálhatnak, akik az életmentéssel...

Az internetes zaklatás ellen kampányol a Samsung

Az emberek szinte életkortól függetlenül használják az okostelefonokat és a közösségi oldalakat, amelyek akár ártalmasak is lehetnek, legfőképpen a Z generáció tagjaira. Az internetes...

Jótékony akcióban a Tesco

A Tesco tavasszal nagy összegű élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat: 42 millió forint értékben tartós élelmiszereket, valamint tisztító- és babaápolási szereket tartalmazó csomagot juttatott el...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

DATA