- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Együtt segít a Tesco és a Nestlé

A Nestlé és a Tesco idei összefogásának köszönhetően a közös promóció eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját....

Innovátorokat keres a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány negyedik alkalommal hirdeti meg a nagy sikerű Vodafone Digitális Díjat azzal a céllal, hogy ösztönözze és felkarolja azokat az innovátorokat,...

Jótékony akcióban a Wolt

Milliós értékben vásárolhat a János Kórház gyermeksebészeti osztálya eszközöket abból a felajánlásból, amit a Wolt Magyarország juttatott el számukra. A Wolt közel 200 irodai...

Fákat ültet Budapesten a Főtaxi

A 10 millió Fa Alapítvánnyal együttműködve folytatja több éve futó faültetési programját a Főtaxi, ezúttal kifejezetten Budapest legforgalmasabb területeire koncentrálva. A szervezet szakmai irányításával...

Díjazták Magyarország legbátrabb nőit

„A bátorság nem azt jelenti, hogy nem félünk. Hanem hogy a félelem ellenére megyünk tovább” – mondta D.Tóth Kriszta, a díjat alapító WMN magazin...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők...

Gyermekeknek segít a CIB Bank

A Koronázatlan Hősök kezdeményezés keretében idén két olyan szervezet munkáját segíti a CIB Bank, amelyek a járvány időszakában testi vagy lelki traumát megélt fiatalokkal...

Tehetségeket támogat a BMW és a Wallis Motor

Az első magyar fejlesztésű komolyzenei tehetségkutató, a Virtuózok novemberben tért vissza a Duna Televízióra és immár másodjára nemzetközi színtéren valósul meg. A Virtuózok V4+...

Jótékony akcióban a Coca-Cola

A Coca-Cola Magyarország két évvel ezelőtti karácsonyi akciójának folytatásaként újra lehetővé teszi, hogy egy apró gesztussal segítsünk a rászorulóknak. A budapesti Szent István Téren...

Állati szuperhősökkel segít a Lidl

A Lidl Magyarország nyolcadik alkalommal is meghirdette Telitálka kampányát, melynek eredményeképp az áruházlánc, vásárlói közreműködésével, összesen 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt...

Megint egy fontos ügy mellé állt az IKEA

Egy bántalmazó kapcsolatból való kilépésnek számos akadálya létezik. Olyanok is, amikre nem gondolnánk. Ez a gondolat áll az IKEA november 15-én indult kampánya mögött....

Jótékonysági aukciót szervez a Magyar Telekom

A Magyar Telekom a jogelődei által épített, különleges örökségét teszi elérhetővé, amikor képzőművészeti gyűjteményének kapuit tágra nyitva jótékonysági árverést szervez, melynek bevételét a Ludwig...

Idősotthonoknak adományoz a Vodafone

A Vodafone Magyarország karácsonyi kampánya keretében tableteket és okostelefonokat adományoz a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idősotthonainak, hogy így csökkentse a szeretteiktől távol élő emberek elszigeteltségét...

Szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt.

Széleskörű országos szemléletformáló kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. jótékony célú Nagykarácsony sorsjegyei kibocsátásával egy időben a fogyatékossággal élők integrációjának támogatására. Az év végi kampány...

Adományokat gyűjt a Tesco

A Tesco idén is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányához. Az áruházlánc vásárlói november 15-től egészen december 24-ig 250 forintos adománykuponok vásárlásával...

Oltásra buzdít a SPAR

A 14 ezer munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország nem teszi kötelezővé a koronavírus elleni védőoltást, de arra buzdítja minden egyes dolgozóját, hogy lehetőség szerint oltassa...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....