- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

A környezettudatos vásárlásban segít a Nestlé és a SPAR

A járványhelyzet alatt fellendült az élelmiszerek iránti kereslet. Az első negyedévben 15 százalékkal nőtt az online vásárlások száma, a fokozott fogyasztás következtében azonban sajnos...

Maszkviselésre buzdít az RTL Magyarország

Országos kampányt indít az RTL Magyarország a tudatos maszkviselés ösztönzésére. A médiacég a Maszkot fel! kampánnyal szeretne minden hasonlóan felelősen gondolkodó embert arra ösztönözni, hogy...

3D nyomtatókkal segíti a magyar iskolákat az Alza

Magyarországon is elindítja 3D nyomtatókat kölcsönző programját az Alza online áruház, a kezdeményezésre jelentkező iskolák fél évre ingyen kaphatják meg az eszközöket. Az Alza...

Rekord az I. Bodrogi PET Kupán

Hat tonna hulladékkal mostantól kevesebb bújik meg a Bodrog Sárospatak és Tokaj közötti ártéri erdeiben. A PET Kupa szervezői az elmúlt években kialakult, tiszai...

Érzékenyítő kampányt indított a Central Médiacsoport

Nagyszabású kampányt indított a Central Médiacsoport a Hintalovon Alapítvánnyal karöltve. A Stop Abúzus néven indított, több évre tervezett érzékenyítő projekt első témájával az interneten...

Sokszínű komolyzene, fantasztikus látvány és jótékonyság az idei MVM ZENERGIA online koncerten

Korábban sehol nem látott produkcióval léptek az ötödik alkalommal életre hívott MVM ZENERGIA színpadára a hazai komolyzene nagyjai, augusztus 29-én. Az élő zenei műsor...

Ismét indul a Tesco helyi közösségeket támogató programja

Ismét elindult a Tesco helyi közösségi kezdeményezéseket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több mint 800...

Még több lány választhatja az informatikai szakmát

A Morgan Stanley budapesti IT és elemző központja évek óta számos olyan programot támogat és szervez, amelyek célja, hogy még vonzóbbá tegyék az informatikai,...

Nonprofit szervezeteknek segít a Telekom

A Magyar Telekom megújította és ismét elérhetővé tette a nonprofit szervezetek számára kínált ajánlatát, mellyel a nonprofit szektor digitalizációját kívánja támogatni. A Magenta1 Business/Nonprofit...

Klíma-koordinátorokat keresnek

A nyári "Kell ennyi energia?!" közösségi média kampány után a GreenDependent Intézet az E.ON Hungária támogatásával immár 7. alkalommal indítja el az E.ON EnergiaKözösségek...

Gyerekeket támogat az E.ON

Ötszáz óvodakezdő csomaggal támogatja az E.ON a kisebbek élményteli évkezdését és az óvodai közösséghez csatlakozásukat. Az ajándékok az ország számos pontjára eljutnak, az első...

Újra akcióban a petkalózok

A tiszai sikerekkel a hátuk mögött a petkalózok új vizekre eveznek, a PET Kupa környezetvédelmi, hulladékgyűjtő versenye első alkalommal startol a Bodrogon. A vírushelyzetre...

Rengeteg élelmiszeradomány gyűjtött a Tesco

Júniustól augusztus végéig adományozhattak tartós élelmiszert a rászorulóknak a vásárlók a Tesco üzleteiben. Az áruházlánc történetének eddigi leghosszabb adománygyűjtő kampányának apropóját az adta, hogy...

Gyermekeknek segített az E.ON

Játékos nyárbúcsúztató programon kapta meg egy osztálynyi gyermek az idei célként kitűzött 2000 tanszercsomag utolsó darabjait az Ökumenikus Segélyszervezet és az E.ON támogatásával Az idei...

Nehéz helyzetben vannak a kismamák a munkaerőpiacon

Ma Magyarországon a foglalkoztatottság jóval nagyobb a férfiak, mint a nők körében, a fiatal nők – beleértve a kismamákat is – továbbra is kevésbé...

Zöld projektben az Audi

Az Audi Környezetvédelmi Alapítvány támogatja a Nunam nonprofit startup vállalatot, amelynek alapítója a német-indiai származású Prodip Chatterjee. A 29 éves Chatterjee célja, hogy megakadályozza...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Mára vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...

Élénkül a kereslet az építőiparban

A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...

Autóvásárlás – akár 800 ezret is spórolhatunk

A 3-5 millió forintos ársávban továbbra is a Škoda Octavia, valamint a Volkswagen Golf és Passat uralják az érdeklődést a magyar használtautó-piacon - derül ki a Használtautó.hu legfrissebb, októberi toplistájából. A money.hu számításai szerint...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...