- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Hatezer munkavállalóját mozgósította a Lidl

Jótékonysági ruhagyűjtési akciót hirdetett a Lidl Magyarország 2020. január végén munkavállalói körében. Az akció kiterjedt a vállalat 182 áruházára, 3 logisztikai központjára és a...

A nőkért kampányol az AVON

Még a mai napig sem magától értetődő, hogy minden nő és minden férfi egyenlő. A nőket ért folyamatos megkülönböztetésekre válaszolva, az Avon idén márciusban...

Óriási különbséget kell eltüntetni

Bár sikerült előrelépni az elmúlt egy évben a nemek közötti egyenlőség megteremtése felé, a gazdaságban például még mindig 257 évnyi szakadék tátong a két...

Még lehet pályázni a Vodafone Digitális Díjra

Hamarosan zárul a közcélú digitális megoldások pályázata, a Vodafone Digitális Díj, melynek célja, a társadalmi jót szolgáló megoldások támogatása. A 15 millió forint összdíjazású...

Új programok az óceánok tisztaságáért

Új globális piactér vállalatoknak újrahasznosított műanyagok és egyéb alternatívák használatára, partnerség egy nőkből álló tudományos kutatási kezdeményezés óceáni vitorlásexpedíciójával, fenntarthatósági felmérés a műanyag káros...

Hétvégén újra akcióba lép a PET Kupa

A magyar Tisza egyik legszennyezettebb, Natura 2000-es ártéri erdeje tisztul meg hétvégén a hulladéktól. Most először a hazai vízügyesek meghívására több mint ötven ukrán...

Jótékony akcióban a kommunikációs és vállalati szektor

JótÉtel néven indult el az az összefogás, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb...

Ismét virágos akcióban a Meglepetés

Ismét virágba borít öt szerencsés települést a Meglepetés magazin, a lap mára hagyománnyá váló pályázatán eddig több mint 10 ezer színpompás egynyári virágpalántát ültetettek...

Új lehetőség lányoknak

A Lányok Napján multinacionális cégek és KKV-k egyaránt egy teljes munkanapra fogadhatnak 12-18 év közötti fiatalokat, hogy elsőkézből avassák be őket a STEM területek...

Szülőknek készít weboldalt az NMHH

Február 11-én, a biztonságosabb internet napján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyilvánosságra hozta Internet Hotline nevű jogsegélyszolgálata tavalyi statisztikáit, amely szerint egyre...

Rengeteg élelmiszert mentettek meg

A Tesco Magyarországon már több mint öt éve működteti élelmiszermentő programját, amelynek keretében ez idő alatt közel 25 ezer tonna fogyasztásra alkalmas ételt adott...

A lányokért kampányol az Always

A Procter&Gamble menstruációs szegénységgel kapcsolatos legfrissebb felmérése szerint Magyarországon 5-ből 1 lány feltehetően azért hiányzik az iskolából menstruációja alatt, mert nem áll rendelkezésére semmilyen...

Médiaösszefogás a nők egészségéért

Fontos vagy! – ez a jelmondata a 2020 A Női Egészség Éve kampánynak, amelyet az EgészségKalauz.hu indított. Az ismert egészségügyi portál szakmai, közérthető tartalmak...

Örökségvédelmi akcióban a Google

A klímaváltozás által fenyegetett kulturális és civilizációs örökségünk védelmének fontosságára hívja fel a figyelmet a Google új kezdeményezése, a projektnek köszönhetően a Edinburgh várát,...

Fontos listán az AVON

A Bloomberg beválasztotta az AVON-t a 2020-as Gender Egyenlőségi Indexébe (GEI), ahol azok a cégek kapnak helyet, akik élen járnak a nemek közti egyenlőség...

Hatalmas zöld projektben a Mastercard

A Mastercard bejelentette a Priceless Planet Koalíció nevű platform létrehozását, melynek célja, hogy összehangolja a vállalatok fenntarthatósági törekvéseit és érdemi beruházások megvalósításával szolgálja a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új kommunikációs vezető a Novartis Magyarországnál

A vezetői pozíciót 2025. október 15-től Smid Beáta tölti be. A svájci központú világcég stratégiai pillérként tekint a kommunikációra és a betegközösségekkel történő együttműködésre, hiszen ezek kulcsszerepet játszanak a bizalom erősítésében, a partnerkapcsolatok fejlesztésében...

Kézikönyv készült etikus influenszereknek

Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kiadványa. Az „Influenszerek jogi kézikönyve” című kötetet Koltay...

Új úticélokkal bővült a Wizz Air kínálata

Két új északi célállomás válik elérhetővé a Wizz Air hálózatában, a magyar utasok decembertől fedezhetik fel az észt fővárost, áprilistól pedig a kockák világában is elmélyülhetnek.Magyarország piacvezető légitársasága örömmel jelenti be, hogy december 11-től...

Új vezetővel erősít a Matild Palota

A Matild Palace, a Luxury Collection Hotel Budapest örömmel jelenti be, hogy Suzanna Zourabyan tölti be a szálloda sales igazgatói pozícióját 2025. szeptemberétől. Suzanna Zourabyan a szálloda értékesítési céljainak elérése érdekében felügyeli és koordinálja...

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...