Ajándékozz másképp néven új kezdeményezés indult Magyarországon, amely új szintre kívánja emelni a vállalatok körében megszokott, év végi partneri ajándékozást. A kezdeményezés lényege, hogy...
Három magyar zöld innováció is esélyes a fődíj elnyerésére a Schneider Electric Alapítvány által meghirdetett nemzetközi versenyen. A W-heat megoldása forradalmi változásokat hozhat a...
Tizenhárom város iskoláiban különleges program indult: fiatalok segítenek idősebbeknek eligazodni a digitális világban, méghozzá iskolai közösségi szolgálat keretében. A „Legyélteis! MOST generációs” programmal a...
A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek...
Összesen 41 millió forint értékben mintegy húsz projekt részesül támogatásban az Auchan Az Ifjúságért Alapítványának legutóbbi pályázatán. A magyarországi áruházak vonzáskörzetében működő szervezetek a...
Az Apple 2,5 milliárd dollárt adományoz a kaliforniai lakhatási válság enyhítésére, csatlakozva ezzel a Google, a Facebook és a Microsoft hasonló erőfeszítéseihez - jelentette...
Három évtized után egy új edukációs film segíti a védőnők és az egészségügyi szakemberek munkáját, ami érthetően és a fiatalok számára is jól befogadható...
A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma 2019 októberében megtartott ülésén meghozta döntését, kiválasztotta a 2020-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor,...
A Starbucks 2019 november 5-én könyvgyűjtő kampányt indít, amelynek célja, hogy a kávézólánc közösségével együtt támogassa a magyar iskolákat olyan könyvekkel, amelyek megszerettetik az...
Második alkalommal hirdette meg az AVON a Mellrák Elleni Küzdelem Hősei pályázatát, amin olyan nőket díjaztak, akik munkájukkal hozzájárulnak a mellrákban érintett nők gyógyulásához...
Negyedik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann a „Játék egy zöldebb jövőért” nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű játszótér-felújítás volt a...
A Lenovo Magyarország által szponzorált Lenovo Legion Honvéd Esport Akadémia idei versenysorozatának egyik állomásaként október 20-án jótékonysági CS:GO meccs keretein belül az Öregfiúk válogatottja...
Országszerte tíz helyszínen rendez programokat az innováció iránt érdeklődő középiskolás diákoknak a Startup Campus. A rendezvénysorozat egyes állomásain 80-100 fiatal előadásokon és innovációs műhelymunkában...
A szűrővizsgálatok fontosságára hívja fel a férfiak figyelmét a MentsManust Mozgalom, amelyhez idén újra csatlakozott a Bookline. Az „Olvass bajuszostól!” kampány különleges kreatívjai idén...
Szalagot tűztek és rózsaszínnel világították meg az épületet a dolgozók a Bridgestone tatabányai gyárában a mellrák elleni küzdelem hónapjában. A cég több mint 1000...
A több szakmai partnerszervezet közreműködésével megvalósuló országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében. A SPAR októbertől másfél hónapos akciót és versenyt...
Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora.
Idén három...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...