- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Csúcsra jár az online kereskedelem

Az otthonmaradásra irányuló intézkedések minden kétséget kizáróan az online kereskedelem felé tolják el a keresletet. Az elmúlt hónapban dupla annyian kerestek rá Google-ben a...

Felmérték a kihívásokat a marketingvezetők

A márkaimázs egyedi erősítésén, vagy inkább az értékesítés aktív támogatásán legyen a hangsúly, milyen a marketingszakma utánpótlása, milyen lehetőségek és veszélyek rejlenek a digitalizációban...

Terjeszkedik a Ford e-rolleres cége

A Ford Motor Company mikromobilitási részlege, a Spin (ami az USA-ban meghonosította az első, dokkoló nélküli e-roller szolgáltatást) ma bejelentette nemzetközi szintű terjeszkedési terveit....

A fiatalok is szoronganak a pénzügyeik miatt

Váratlan kiadások, betegség miatti bevételkiesés, tartozások – a pénzügyeink, a pénzügyi biztonságunk miatti szorongás gyakori. Megesik, hogy nem úgy jöttünk ki a hónapból, ahogy...

Koronavírus a munkahelyen: ezek a főbb szabályok

A koronavírus nemzetközi elterjedése miatt a cégeknek fel kell készülnie arra, hogy a megbetegedések és az esetleges hatósági intézkedések érdemben befolyásolják a vállalatok működését....

Az átképzés segíthet a munkaerő-megtartásban

A skilling programok megmutatják a munkavállalóknak, hogy a vállalatok hosszú távon számolnak velük annak ellenére, hogy átalakul a piac, és így a szükséges tudás...

Lecserélnénk a jelszavas fizetést

Növekszik a fogyasztói igény a biometrikus fizetések iránt, mivel ezeket a hagyományos módszerekhez képest már biztonságosabbnak tartják – derül ki a Visa kutatásából. A...

Egyre nagyobb a bizonytalanság

A magyar gazdaság 2019-ben 4,9 százalékkal, az EU-ban Málta után a második leggyorsabb ütemben bővült, sokkal, csaknem 3,5 százalékponttal gyorsabban, mint az EU 1,5...

Kétmillió euróból lép nemzetközi piacra a magyar márka

A Makery a világ első DIY (do it yourself, vagyis csináld magad!) étterme, ahol a vendégek maguknak főznek. A Hiventures, valamint a Solus Capital...

Nehéz terep a gyermekreklámok szabályozása

A Gazdasági Versenyhivatal az elmúlt időszakban közel harminc millió forint bírságot szabott ki két vállalkozásra jogsértő gyermekreklámok közzététele miatt. A beavatkozásokat tájékoztató közzététele követte,...

Erre készül a BMW

A BMW Group elektromos mobilitásra összpontosító vállalati stratégiájának újabb következetes lépéseként a BMW 3-as sorozat három új, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozata, valamint a...

Elkészült az ország randitérképe

Az elmúlt évben a teljes magyar lakosság közel 4 százaléka használt különböző internetes tárkereső szolgáltatásokat, akár weboldal, akár mobilalkalmazás formájában. Ez azt jelenti, hogy...

Tudatos nethasználat: így védhetők meg a gyerekek

A szülők döntő többsége (83%-a) foglalkozik a biztonságos internethasználat témájával: a korlátozást, ellenőrzést és tiltást közel ugyanolyan arányban vetik be gyerekeiknél, mint a témáról...

Ömlött a reklám a netezőkre

A tavalyi utolsó negyedévben mintegy 9,037 milliárd reklám jelent meg Magyarországon a felhasználók asztali gépén az összes iparágat egybevéve – derül ki a Gemius...

Sokat költ a Lidl béremelésre

A Lidl Magyarország az elmúlt két év során több mint 12 milliárd forintot fordított bérfejlesztésre. A vállalat országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben tovább...

A fenntarthatóságot is díjazzák a Bocuse d’Or budapesti döntőjén

Február 5-én zajlik a Bocuse d’Or szakácsverseny magyarországi döntője, ahol eldől, hogy a hat döntős séf közül ki képviselheti hazánkat az európai selejtezőben. Idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elképesztő okostévé került a piacra

Az LG Electronics (LG) világszerte megkezdi a 77 hüvelykes LG SIGNATURE OLED T, azaz a világ első átlátszó és vezeték nélküli 4K OLED tévéjének értékesítését. Az úttörő modell már megvásárolható az Egyesült Államokban, és...

Így fizetünk 2025-ben

Alig néhány év alatt gyökeresen átalakult a fizetések világa: széles körben elterjedt az érintésmentes fizetés, a tradícionális bankok nyitottak a blokklánc felé, a generatív mesterséges intelligencia szerepe a csalások elleni védekezésben is meghatározó lett:...

Hamarosan érkezik a Ki vele! új évada

Január 20-án 2. évadával tér vissza a VIASAT3 és a WMN közös tabudöntő talkshowja, a Ki vele!. A formátum letisztultabb képi világgal és megújult struktúrával, de ugyanazzal a szellemiséggel hoz olyan előremutató témákat, mint...

Idén is fókuszban lesz az MI a marketingiparban

Továbbra is a mesterséges intelligencia (MI) és annak marketingiparra gyakorolt hatása áll 2025 legfontosabb fókusztémáinak élén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) éves előrejelzése, a European Marketing Agenda szerint. Az idei...

Így választanak munkahelyet a fiatalok

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában...

Don't Miss

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...