- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Hosszú szünet után visszatér a Főzdefeszt

Még 2011-ben, a Mikszáth téren rendezték meg az első Főzdefesztet, az esemény is szerepet játszott abban, hogy beindult itthon a kézműves sörök forradalma. Hat...

Minden patika! – Így kampányol Istenes Bence a Rossmannak

Új kampányt indított a Rossmann, amelynek gyártója és főszereplője Istenes Bence. A Rossmann futár-kampánnyal a cég azt a szolgáltatást népszerűsíti, amellyel az online felületükön...

Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben

Megtartotta idei éves tisztújító közgyűlését a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagokat is választott a tagság.Május...

Bepillanthatunk a marketingesek zsebébe

A szövegírók átlagos bérigénye nettó 285 ezer forint, az ügyfélmenedzsereké már felmehet félmillióig is a marketingszakmában – derül ki a DLX Media friss, nem...

Családi fesztivál az Alcsúti Arborétumban

Exatlonisták bemutatója, Havasi Koncertshow, a Follow the Flow, Azahriah és Demjén Ferenc fellépése, találkozás olimpikonokkal - mindez csak néhány program a 6. Vál-völgyi Zsúr...

Az Avantgarde lett a befutó a Hungaropharma tenderén

A Hungaropharma Zrt. idén januárban meghívásos tenderen, több körben pályáztatta az ügynökségeket három fő kommunikációs területen – a közösségimédia-, a marketing-, valamint a sajtókommunikáció...

Itt az új kihívás, 35 millió perc a cél

Idén május 25-én szerdán próbára teszi magát az ország a Kihívás Napja alkalmából, ebben az évben a települések, a tanintézmények, a munkahelyek és a...

Cannes Young Lions: megvannak a hazai nyertesek

Idén hét kategóriában hirdette meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Cannes Young Lions hazai előválogatóját, ami a múlt héten rendeztek meg. A...

Elindult a Yettel mobilfizetési platformja

Bankkártya-mentes, biztonságos és gyors, a mobilegyenleg terhére történő fizetési megoldások népszerűsítésére a Yettel Pay ernyő alatt ajánlja a kényelmi szolgáltatásokat és a digitális tartalmakat...

Újabb megszorításokat hozhat a háború

A háború tovább növeli az amúgy is emelkedő nyersanyagárakat, így az inflációt is – derül ki az Atradius elemzéséből. A háború hatásai, illetve az...

A világ legjobb rendezvényei között a BrandFestival

A tavaly októberben megrendezett 20. BrandFestival a nagy presztízsű, londoni Conference & Events Awards 2022 versenyen négy kategóriában is döntőbe jutott. A Conference & Events...

Idén is lesz Kutatók éjszakája

Idén is megrendezik a Kutatók éjszakáját: szeptember 30-án és október 1-jén több száz helyszínen több mint kétezer program várja a tudomány iránt érdeklődőket. A Kutatók...

Tavaly is a Telekomnál vették a legtöbb mobilt a magyarok

2021-ben – negyedik éve – újra a Magyar Telekom webshopjából rendeltek összességében a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül. A...

Rengeteget költenek hirdetésre a big tech cégek

A múlt évben 46,6 milliárd dollárt fordítottak hirdetésekre a világ legnagyobb technológiai cégei a WARC elemzése szerint, ez a teljes globális reklámköltés 6 százalékát...

Megvan a webshopok toplistája, élen az eMAG-Extreme Digital

Több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal az eMAG-Extreme Digital végzett az élne a GKID (korábban GKI Digital) legnagyobb forgalmú online kereskedőket bemutató...

Holland sales house-ban vásárolt részesedést az Atmedia

Külföldön terjeszkedett az Atmedia, a társaság a lineáris és digitális videohirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált. Az együttműködéstől a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...